Woensdagavond vertrek ik 20:25 met AirArabia vlucht 3O 122 van Schiphol naar Nador, sinds lange tijd weer met ruimbagage. Nu ben ik al vroeg (rond 16:00) op Schiphol. Heb vertrek Departures 3, en waarschijnlijk balie 22 (of nabij) voor de bagage. Het is dan niet mogelijk al door de security te gaan ivm ruimbagage denk ik, omdat ik veel te vroeg ben?
Als ze meer business class kunnen verkopen, schuift het gordijntje naar achter, als het gordijntje één rij naar achter moet, en jij dan op 4A zit, en rij 5 en 6 zitten vol, dan eindig je dus op rij 7. Wat zou je dan verwachten? Dat ze rij 5 en 6 ook allemaal opschuiven naar achter? En de volgende rijen ook? Dit is het risico als je de eerste rij achter het gordijntje neemt...
Je zou wel door de security mogen als je een boarding pass zou hebben, maar bagage afgeven kan van 3 of 2.5 uur voor vertrek omdat eerder niemand achter de balies zit, voor de balie zal vast wel e.e.a. verzameld zijn om deze af te geven.
Zou iemand eens -als die tijd over heeft- kunnen kijken naar de load morgen op QR vluchten? Ben aan het denken om te upgraden.... QR196 BRU - DOH QR942 DOH - SIN
BRU 9:05a → DOH 4:15p J9 C9 D9 I9 R9 P9 Y9 B9 H9 K9 M9 L9 V9 S9 N9 Q0 T0 O0 W9 DOH 7:55p → SIN 9:00a J0 C0 D0 I0 R0 P0 Y9 B9 H9 K9 M9 L9 V9 S0 N0 Q0 T0 O0 W0
Merci! Even voor mijn duidelijkheid; eerste is niet vol, tweede in Business helemaal vol, toch? Dankje voor de moeite!!
Ineens kondigt App in the Air aan dat ze er mee gaan stoppen komende maand Heb net al mijn vluchten uit het verleden er in gezet om een mooi overzicht te houden. Gelukkig staan ze ook nog in FR24, maar ik baal hier wel van. Gelukkig niet voor betaald, je zou er maar 230 euro voor een 'lifetime subscription' hebben neergeteld...
Maar die heeft geen gratis versie en ze ondersteunen geen oude luchthavens of luchtvaartmaatschappijen meer. Dus vluchten naar TXL of met CO kun je niet toevoegen
Toch een upgrade gehad op QR van DOH naar SIN. Ik zat al op mijn plekje toen ik omgeroepen werd. Met kaviaar service. Als ik de filmpjes moet geloven vanuit first class, precies hetzelfde. Was de eerste keer voor mij dat ik het at, mweh, leuke beleving. Voor de rest gewerkt en geslapen, vanuit het vliegveld direct door naar het circuit.
Bucket list momentje afgelopen week Binnenlandse vlucht in Tanzania van Lake Manyara naar Arusha geboekt, blijken we de enige te zijn
Welke lounge zouden jullie aanraden op Lisboa Humberto Delgado Airport? De ANA Lounge of de Blue Lounge? Op foto's ziet de ANA Lounge er een stuk mooier (en lichter) uit. De Blue Lounge lijkt op een cellencomplex, dus misschien is de keuze al gemaakt
Ik wist niet eens dat de Blue lounge bestond, maar ziet er wat donker uit. De ANA lounge is trouwens wel altijd heel druk, en nu hebben ze ook nog eens de werkplekken (wat al niet comfortabel was) weggehaald. Wel is deze lekker licht en als het je lukt om vooraan te zitten is er uitzicht op de taxi em landingsbanen.
Voor oude vluchten: My FlightRadar 24 Voor toekomstige vluchten: Flighty, er is echt geen app die aan Flighty kan tippen...
Flighty kun je koppelen aan TripIt, die je weer kunt koppelen aan je mailbox, zo heb je ál je toekomstige vluchten in een app staan en wat Flighty zo geweldig maakt is dat zij jou al veel eerder informeren over eventueel irrops dan de airline dat doet. Live activities, je kunt alles delen met je vrienden, ik heb die app dus op mijn ma haar telefoon gezet en zij 'volgt' mij, waardoor ik niet meer alle vluchtgegevens hoef te delen.