InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.434
    Leuk Bevonden:
    3.389
    Trofeepunten:
    483
    De 777's met La Première kent reverse herringbone stoelen zonder deur. Dit zijn oudere business class stoelen. In de 777 zonder La Première kent een groot deel de nieuwe business class stoelen met deur. Met name betere tech en bulkhead stoelen met veel meer ruimte. Heb redelijk recent met beide configuraties gevlogen en de nieuwe configuratie is een aanzienlijke verbetering.
     
    Gin_klm vindt dit leuk.
  2. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    460
    Trofeepunten:
    63
    Deze dus :) IMG_3100.jpeg
     
    Urbanjazz, Gin_klm en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  3. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    1.991
    Trofeepunten:
    273
    Is er iemand die aub kan kijken of er nog WBC vrij is op de KL592 van 16 aug? Hoop nog te kunnen upgraden van PE naar BC.
     
  4. FlyingNelus

    FlyingNelus Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    13
    Er zijn nog wat stoelen vrij to te zien
     

    Bijgevoegde bestanden:

    VinceG vindt dit leuk.
  5. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.932
    Leuk Bevonden:
    3.372
    Trofeepunten:
    508
    5 stoelen vrij in Biz

    J5 C5 D4 I3

    De screenshot van @FlyingNelus toont de nog niet toegewezen stoelen, waarschijnlijk zijn dat er zoveel omdat de light en standard fares geen stoelkeuze meer bieden als je geen status hebt.
     
  6. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    1.991
    Trofeepunten:
    273
    Dank beiden!!
     
  7. charry

    charry Newbie

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    13
    Dit najaar hebben we een korte stopover in LAX op de heen- en terugreis naar PPT. Tips voor een hotels in LA of Santa Monica waar we online bestellingen kunnen laten bezorgen zijn welkom. Afgelopen najaar verbleef ik in Miami in de Hampton Inn & Suites Miami/Brickell-Downtown waar deze mogelijkheid expliciet wordt aangeboden. Daar is zelfs een pakketautomaat van Amazon (Amazon Locker) in de parkeergarage.
     
  8. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    172
    Trofeepunten:
    43
    Misschien klinkt het als geklaag, maar ik blijf me toch verbazen hoe de aspire lounge op vertrek 1 Schiphol eruit ziet. Ze hebben nu kleedjes over de kapotte banken en stoelen. Ga het eens renoveren zou ik zeggen.
     
  9. vlieg8877

    vlieg8877 Newbie

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    18
    Zijn hier al mensen die het Wizz-Air abonnement (All you can Fly) voor 500 euro per jaar hebben gekocht?
     
    arjen05 vindt dit leuk.
  10. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.858
    Leuk Bevonden:
    2.048
    Trofeepunten:
    358
    Op zich wel een interessante actie. Zeker als je van plan bent om een flink aantal stedentrips in een jaar te gaan doen.
    Wel zitten er wat nadelen aan dat je binnen 72 uur na het boeken moet vliegen, en je dus niet altijd direct de retourvlucht kan boeken, en ook zullen hotelprijzen over het algemeen hoger zijn korter voor vertrek, zeker bij populaire bestemmingen.

    Voor mij zal het echter nooit meer Wizz Air zijn, want hoewel het oostblok één van mijn hoofdbestemmingen is, is betrouwbaarheid wel een dingetje, en bij irrops sta je er wel alleen voor en regelt men nagenoeg niks, een vlucht 3 dagen later en veel succes.
    Voor Wizz Air wel een gemiste kans, men was ooit begonnen met Wizz Cargo, maar die service is geen succes geworden, had het wel degelijk kunnen zijn, maar in de cargo wereld houden wij niet van de grappen van Wizz Air, betrouwbaarheid is key.

    Het lijkt er bij deze actie wel een beetje op dat men kennelijk geld nodig heeft door 10.000 van dit soort passen te verkopen.
     
    Morris vindt dit leuk.
  11. vlieg8877

    vlieg8877 Newbie

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    18
    Het grootste venijn lijkt mij: "If there is no return flight available due to seat unavailability or if it is not within the 3-day (72 hours) booking window, you can book a flight using the regular booking process."

    Het kan dus voorkomen dat er wel plaats is voor betalende klanten maar niet voor abonnementhouders.
     
    Morris vindt dit leuk.
  12. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.858
    Leuk Bevonden:
    2.048
    Trofeepunten:
    358
    Dit is inderdaad wel een interessante, dat had ik nog niet gelezen, dan kan het zomaar zijn dat er inderdaad maar een beperkt aantal plaatsen is voor passagiers met een dergelijke pas.
    Want je wil natuurlijk als luchtvaartmaatschappij niet je eigen glazen ingooien door de laatste 2 stoelen te vergeven aan een 'pashouder' en 2 passagiers die met spoed naar huis moeten voor bijvoorbeeld een sterfgeval en ook E200 per stoel willen betalen.
     
  13. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    1.991
    Trofeepunten:
    273
    Helaas iedere keer geen mogelijkheid om te upgraden :oops:

    Ook bij inchecken was het niet mogelijk en bleef er gewoon 11G op mijn papieren boarding pas staan.
    Toen ik in de app ging checken hoe laat boarden was zag ik Zone 1 boarden.....:D En was mijn stoel veranderd naar 9A WBC. Is me nu nog nooit gebeurd met KLM.
     
    michiel1, Urbanjazz, WackoJay en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. Gin_klm

    Gin_klm Newbie

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Dank voor je reactie!

    Uiteindelijk toch voor deze vlucht gekozen van AMS naar MIA. Momenteel de stoelen op rij 3 (eerste rij business) in het midden gereserveerd aangezien we met z'n 2en reizen.
    Zou je toevallig een andere rij aanraden? Wat is volgens jou de beste rij kwa stoelen op deze vlucht?

    Alvast bedankt!
     
  15. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.434
    Leuk Bevonden:
    3.389
    Trofeepunten:
    483
    Vloog een tijdje geleden in deze configuratie en dat was ook op rij 3. Ik vond het prima, niet een al te grote cabine. Volgens mij zijn er geen stoelen die significante voordelen hebben in deze configuratie.
     
    Gin_klm vindt dit leuk.
  16. Gin_klm

    Gin_klm Newbie

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Heb overigens zojuist voor de terugvlucht in maart met Air France op de A350-900 stoelen in rij 1 kunnen reserveren wat volgens mij toch bulkhead is terwijl ik geen gold status heb bij KLM.
    Ik meen gelezen te hebben dat deze alleen te reserveren zijn voor gold members of hoger bij KLM. Werkt dit bij Air France anders?
     
  17. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.206
    Leuk Bevonden:
    1.056
    Trofeepunten:
    223
    Mij niet bekend.
    In dit toestel is mijn favoriete stoel 2A.
     
    Gin_klm vindt dit leuk.
  18. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    460
    Trofeepunten:
    63
    Mij wel bekend dat alleen plat de bulkhead stoelen kan reserveren vóórdat check-in open is :). (screenshot van One Mile at a Time). upload_2024-8-20_19-21-53.png

    En @Gin_klm op Aerolopa zie ik 2 configuraties van de A350-900. Eentje met een ongemakkelijke eerste rij (naast gangpad) en eentje met bulkheadstoelen. Zelf groot fan van de bulkheadstoel door de extra ruimte voor je benen. Kun je zien hoeveel business er aan boord is om de juiste config te kiezen?
     
    Gin_klm vindt dit leuk.
  19. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.206
    Leuk Bevonden:
    1.056
    Trofeepunten:
    223
    Volgens mij kun je dit zien in de seatmap van je boeking...
     
  20. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    460
    Trofeepunten:
    63
    Zo, lekker scherp van me :D
     
    Ruut vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina