InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.206
    Leuk Bevonden:
    1.056
    Trofeepunten:
    223
    Ja, afwijzing van ITA.

    Het zou inderdaad kunnen dat de restricties veroorzaakt zijn door ITA zelf, daar had ik nog niet aan gedacht.

    Ik ga nu een poging wagen bij EU claim:rolleyes:
     
    Vliegende_Keep vindt dit leuk.
  2. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    460
    Trofeepunten:
    63
    Ruut vindt dit leuk.
  3. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.781
    Leuk Bevonden:
    2.618
    Trofeepunten:
    428
  4. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    460
    Trofeepunten:
    63
    Je vraag triggerde mijn nieuwsgierigheid. Even googlen leverde het volgende op:
    - Verplichting vanuit Europese commissie (link)
    - Met de uitleg
    Lekker vaag natuurlijk 'a temporary technical issue', maar zou betekenen dat het na oplossen daarvan weer mogelijk wordt?
     
    Ruut vindt dit leuk.
  5. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.781
    Leuk Bevonden:
    2.618
    Trofeepunten:
    428
    Een flesje van 100 ml is ook veel veiliger dan 250 ml hé! ;)
     
  6. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.858
    Leuk Bevonden:
    2.048
    Trofeepunten:
    358
    Zoals omschreven in de thread over nieuwe scanners, dit komt zuiver en alleen door de VS die vast willen houden aan de vloeistofregel.

    Het technical issue in het VK, want daar komt dit 'technical' issue vandaan is dat er wat false positives waren die heel veel secondary kost, en als je uitschakelt waardoor je de false positive krijgt dan kan je mogelijk een daadwerkelijk gevaarlijke substantie wel missen in theorie. Daarom geldt de regel daar al.

    Het feit dat het in Europa nog niet gold geeft al aan waar men in Europa voor gekozen heeft en heeft de VS een ultimatum gesteld.
     
  7. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.649
    Leuk Bevonden:
    3.314
    Trofeepunten:
    508
    Volgens mij gaat het zelfs om deuren open in plaats van motoren uit, kan ook zo nog iets schelen.
     
  8. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.781
    Leuk Bevonden:
    2.618
    Trofeepunten:
    428
    Dit is wat ik ook altijd heb begrepen ja. Maar vraag me dan wel af hoe dit exact gemonitord wordt wanneer die deur open gaat.
     
  9. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.858
    Leuk Bevonden:
    2.048
    Trofeepunten:
    358
    Die tijden zijn bij de luchtvaartmaatschappij bekend, want de afhandelaar noteert het moment van openen en moment van sluiten zodat de gate tijd berekend kan worden.

    Geen idee eigenlijk of deuren open leidend is, in de KLM App zie je eigenlijk altijd de aankomsttijd aan de gate als eindtijd van de vlucht, deuren zijn in de regel inderdaad wel 2-5 minuten na aankomst pas open, dus dat kan iets schelen.
    Eigenlijk zou het dan moeten zijn voetstap in de terminal, want leuk een busgate, maar dan gaan om 20.00 deuren van het vliegtuig open, wachten we totdat rij 16 ook ingestapt is, en gaan we een tour over Schiphol doen en zijn we 20.12 bij de terminal, terwijl ik vanaf C5 om 20.07 in de trein kan zitten.
     
  10. DuckDuck

    DuckDuck Blue Tier

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    285
    Trofeepunten:
    63
    Ik had een paar weken geleden een aankomst met 2u57m vertraging volgens de app en dat was redelijk precies op "motoren uit" want het duurde toch zeker een minuut of 10 voordat de trap er stond en de deuren opengingen. Er werd zelfs gezegd of we konden blijven zitten zodat overstappende passagiers hun aansluiting wel zouden halen (ondanks dat een bus gate was ) en ik zat op rij 3. Toch een claim ingediend maar daar werd gezegd dat de aankomst binnen de 3 uur viel. Wil er voor de rest geen energie aan verspillen omdat het teveel een welles-nietes spelletje wordt maar het voelt als 'frequent flyer' een beetje zuur.
     
    Ruut, VinceG en FlyingFonz vinden dit leuk.
  11. r0n

    r0n Newbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    13
    De actuele 'on-block' tijd is wanneer de parking brakes geactiveerd zijn op de arrival stand. Deze tijd wordt meestal automatisch gegenereerd aan de hand van een aantal criteria, maar kan eventueel handmatig door de cockpitcrew aangepast worden.
     
    DuckDuck vindt dit leuk.
  12. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.727
    Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    648
    Ruut, lloydje33, VinceG en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.932
    Leuk Bevonden:
    3.372
    Trofeepunten:
    508
  14. Enzo

    Enzo Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    3
     
  15. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    In India is het betasten en onheus bejegenen van vrouwen helaas een veel voorkomend probleem. Justitie lijkt het niet serieus op te pakken dus wellicht goed dat vervoerders dan wel voor maatwerk kiezen.
     
  16. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.858
    Leuk Bevonden:
    2.048
    Trofeepunten:
    358
    Je ziet in meer landen waar bijvoorbeeld wagons in metro zijn voor alleen vrouwen in het publieke transport.
    En in India is inderdaad een probleem dat mannen zich wat makkelijker schuldig aan maken omdat kans op vervolging klein is.
     
  17. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    1.991
    Trofeepunten:
    273
    Laatst bewerkt: 7 aug 2024
  18. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.781
    Leuk Bevonden:
    2.618
    Trofeepunten:
    428
    Jaren bedoel je?

    Website weet ik niet, maar in de app kan ik momenteel in geen enkele boeking bij mn stoel selectie.
     
    VinceG vindt dit leuk.
  19. Gin_klm

    Gin_klm Newbie

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Goedemiddag,

    Ik heb een vraag over de AF business class stoelen waar jullie wellicht een antwoord op hebben.
    Zijn de business class stoelen op de 777 waar ook la première aanwezig is hetzelfde als de business class stoelen op de 777 waar geen la première aanwezig is? Kwa hoeveelheid zullen dit er minder zijn maar betreft het hier ook de nieuwe business class stoelen?
     
  20. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.781
    Leuk Bevonden:
    2.618
    Trofeepunten:
    428
    Nee, als er La Première aanwezig is zijn dit de BC stoelen zonder deurtje, dus niet de nieuwste versie.
     
    Menno vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina