Als je inlogd heb je direct op de hoofdpagina een banner "Additional Club Card". Gegevens van de ontvanger (naam, voornaam, Volarenummer) invullen en klaar.
Is er iemand die voor mij aub kan checken hoeveel WBC seats er nog beschikbaar zijn op de KL597 van dinsdag de 30e?
Iemand die ervaring heeft met de premium economy cabin van Air France? Hoe ruim (met name breed) zijn de stoelen? Vlieg binnenkort naar Hong Kong, lange vlucht, dus gangpad wel fijn, maar als cabinepersoneel en anderen regelmatig tegen je schouders aan lopen (ik ga niet zo vaak naar de sportschool maar toch ) dan toch liever bij het raam (ben een lichte slaper)
Kent iemand hier het merk Norländer Travel Green? Mijn vrouw kan voor haar kerstpakket (met terugwerkende kracht) een cabin trolley uitzoeken en we vragen ons af of het wat is.
Op zich prima spul. Verwacht geen topkwaliteit vanwege de prijs, maar houdt het best even vol. Zie bijv https://www.totaalgeschenk.nl/relat...ys/norlander-travel-green-trolley-rpet-groen/
Ha! In mijn kerstpakket zat ook een cabin trolley van dit merk! Ik dacht eerst dat het een ironische grap van mijn directeur was; een vliegtuigkoffertje met overal "travel green" erop geprint. Had dat wel begrepen voor een fietstas. Koffertje is aanzienlijk kleiner dan mijn eigen Samsonite en Delsey koffertjes, maar daarmee voldoet het vermoedelijk ook aan de wensen van low cost airlines.
Kort vraagje. Heb je toegang tot de lounge als je eerste deel vd reis uitgevoerd wordt met een niet-skyteam maatschappij en de vlucht geen KL vluchtnummer heeft? Tweede deel (lange vlucht) is wel KLM en hele reis geboekt via KLM. Ben platinum en vlucht is premium comfort.
Je hebt loungetoegang als je dezelfde dag een door KLM of skyteam partner uitgevoerde internationale vlucht hebt. “Lounge access is reserved for Elite Plus, First and Business Class customers flying on international flights or with same day connections to/from an international flight operated by SkyTeam member airlines.”
In juni 2024 wordt er een nieuwe (en naar verluidt erg grote) non-schengen lounge geopend op Brussels Airport. De huidige Diamond Lounge bij gates B zal dan gesloten worden.
Weet iemand als je met flying blue miles een vlucht van Bangkok naar Kuala Lumpur hebt gekocht of je dan ook de lounge in kan? Eigenlijk doe ik normaliter Air Asia maar die gooiden mijn vlucht eruit en alles op dezelfde tijd was belachelijk duur behalve met miles. Het is nog net voor 1 april de vlucht.
Kan deze info ook nergens terugvinden.. Neem aan dat je met MH vliegt? Anders zijn er genoeg lounges op BKK toch (als je priority pass hebt dan).
Omdat ik bijna uitsluitend KLM / AF vlieg en af en toe Air Asia heb ik geen PP. MH was nu met miles de enige betaalbare optie, het zou mooi zijn maar geen must, was al ingesteld op de Air Asia modus blikje cola voor 18 THB bij de duty free shop is ook prima…