Dat ligt er uiteraard aan wat je erin stopt, als je hem volstopt met shampoo en wijn, dan zit je zo aan het gewicht.
Als hij echt vol zit, dan zit je vaak wel iets over de 23kg idd, maar niemand verplicht je uiteraard om hem helemaal vol te stoppen, en door het flex-divider systeem, kun je ook als je koffer niet vol zit, alles wel strak inpakken en op zijn plek houden.
Voor mij is het qua ruimte een gevalletje: "It's better to have and not need, than to need and not have"
Ik ben overigens voor de Trunk Plus wel voor de polycarbonaat versie gegaan omdat die qua gewicht zelf heel veel scheelt met de aluminium versie.
Daarbij komt ook nog eens dat ik ook de Cabin heb, en die telescopische handles lijnen bij Rimowa dus
perfect op zodat je met één hand, je cabin én je trunk plus, moeiteloos door de terminal laat rollen, en dat rollen dat is ook nog eens extreem soepel. Mocht er eens iets mis zijn, kun je hem overal ter wereld gratis laten repareren met terugbrengservice naar je hotel (gelukkig nog geen gebruik van hoeven maken)
Disclaimer: ik heb geen aandelen Rimowa
Ben gewoon een tevreden gebruiker.
Klik om te vergroten...