Hopelijk zet ik dit bericht op de juiste plek op het forum. Zo niet, vergeef me.
Gister vloog ik met TAP op MAD-LIS-AMS in business. De eerste leg had vertraging en met een overstap van 45 min was het sowieso een krappe aansluiting. Ik kreeg keurig een mail waarin ik op de volgende TP vlucht naar AMS werd gezet. Bij aankomst kreeg ik bij de gate een nieuwe boardingpass + 16 euro voucher. So far so good. Ik had uiteraard ook lounge access dus aan eten geen gebrek.
Aankomst in AMS was 3.5 uur later dan de oorspronkelijke aankomsttijd. Klopt het dat ik hiervoor compensatie kan krijgen? Om er vanuit mijn kant tempo in te houden heb ik alvast eea in gang gezet door contact op te nemen met trip.com
De vlucht heb ik nl geboekt via trip en niet via TAP rechtstreeks. Trip verwijst mij door naar TAP. Ik wacht nog op reactie van TAP maar ik voel een kastje muur verhaal aankomen in het geval ik inderdaad recht op compensatie heb.
Hebben jullie een idee hoe dit werkt?
Laatst bewerkt: 29 mei 2023
DirkOnTour vindt dit leuk.