Ooit in Hotel ZaZa Museum District verbleven; prima hotel, naastgelegen Museum of Fine Arts is prachtig en er zijn regelmatig activiteiten in het park/ Miller Outdoor Theatre (hoewel dat in january misschien tegenvalt)
Altijd leuk zo’n event! Ik denk dat de groep PA-erg zo groot is dat ze er een stop op hebben gezet. Ik heb nu 1299 UXP maar geen uitnodiging gekregen voor PA. Misschien volgend jaar ;-). Veel plezier in ieder geval!
Hmm ben ik niet helemaal met je eens, maar ieder zijn smaak. Ken genoeg gezellige plekjes in de VS. Ja dat vermoeden had ik al. Hebben maar hotel geboekt bij Galleria shopping Mall Dank voor de tip. Hebben besloten bij Galleria te zitten, want in January is het mogelijk niet zo aan te raden jah.
Ook gisteren ontvangen. Vandaag aangemeld, de middag was al vol dus het is de ochtend geworden. Ben benieuwd.
Dus er zijn 3 soorten platinum? De gewone, een Platinum-PA (whatever that is..) en Platinum Ulti....?
Heb zelf twee keer +-5 dagen verbleven in het Hilton downtown. Veilig etc. maar echt helemaal niks te doen verder daar (volgens mij uberhaupt niet in deze stad). Maar als t je gaat om comfort and veiligheid dan is het prima. Jammer dat het MLB seizoen net voorbij is anders kon je naar een wedstrijd van de Astros gaan, het stadion is 5 minuten lopen van het hotel.
Dankje! Ja had ik ook aan gedacht. Maar we komen aan uit NL en ik vraag me af tot hoe laat ik het trek de eerste avond. Vaak vroeg bedtijd de eerste avond in de VS Een wedstrijd (hockey, baseball of basketbal) komt later in de vakantie wel. Zitten ook 5 dagen in San Diego.
Waar gaat jullie voorkeur naar uit; Korean Air of KLM voor een reis naar Seoul? Het gaat om business class/prestige class. De opstelling van Korean ziet er uit alsof daar meer privacy is aan het raam. Maar is de service en het eten ok?
Zojuist met Korean Air gevlogen naar Manila via Seoul. Service AMS-ICN was top. Mocht je van Bibimbap houden - dan zou ik voor Korean kiezen ICN-MNL was met de oudere stoelen en service was wat minder. Vergeten te vermelden: bij Korean zijn mondkapjes nog verplicht…
Als dat laatste vanuit de Zuid Koreaanse overheid verplicht is zal het met KLM misschien ook zo zijn met mondkapjes?
Ik denk pas als je boven Koreaans grondgebied komt, zo ging dat ook met vluchten naar Canada toen het daar nog verplicht was.
Galleria is een grote mall, niet meer en niet minder. Alles is beter dan Houston Downtown. Ik raad je aan Hyatt Regency Galleria te boeken, de Sheraton is oude meuk. Pak een uber naar Steak 48 voor de beste biefstuk ooit (ff reserveren open table ofzo)
Paar jaar geleden met Korean AMS-ICN-AKL gedaan in Prestige. Heel prettige ervaring. Goed eten, fijne stoelen, aardig & kundig personeel.
Volgens mij is dat niet het uitgangspunt, klm is Nederlands grondgebied maar naar landen kan een eis zijn, zo moest naar turkije mondmasker op in maart maar op terugweg niet. Niet dat ze heen de moeite namen om te controleren maar ze riepen het om aan het begin.
Dank voor de tip! KLM heeft al voor ons beslist. Kreeg gisteren bericht dat de vlucht AMS-IAH was verplaatst van 10:05 naar 16:25. Zelfde vlucht. Dus in plaats van 13:40 aankomen en nog genoeg tijd om wat te doen naar 20:00 aankomen. Dus daar ben ik niet meer akkoord gegaan en op zoek naar beter alternatief. En toen zag ik tickets naar IAD! Betere tijden en ook nog eens 12.500 miles terugkrijgen . Washington is in ieder geval veeeeel leuker.