InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. Joost82

Joost82 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    290
    Trofeepunten:
    63
    Wat mij opvalt, is dat veel lokale ketens en onafhankelijke hotels in Japan pas een paar maanden van te voren te boeken zijn. Ik zit te kijken voor een trip in mei, en zelfs via de hotelwebsite krijg ik dan vaak nog geen resultaat. Met een paar maanden wachten zal je waarschijnlijk dus meer resultaten krijgen.

noppie vindt dit leuk.
  2. noppie

noppie Blue Tier

Leuk Bevonden:
    96
    Trofeepunten:
    28
    Heb je een link naar Agoda group in Line? Ik krijg namelijk geen hits bij het zoeken in mijn zoekmachine

3. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Trofeepunten:
    223
    Ik kreeg vandaag (2 maanden en 3 herinneringen later) een mail dat ze me 500 EUR bieden voor een claim van 2x400 EUR. Wat zouden jullie doen, proberen de 800 EUR te krijgen of toch maar accepteren. De vertraging was 3 uur en 3 minuten voordat we landden.

4. Pictor

Pictor Blue Tier

Leuk Bevonden:
    658
    Trofeepunten:
    123
    Regels zijn regels. Denk jij dat je een aanbod had gekregen als de vertraging 2 uur 58 minuten was? Ergens ligt een grens, ik zou gaan voor waar je recht op hebt.

FlyingBlob en westi vinden dit leuk.
  5. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Het vervelende hier van is, en dat is natuurlijk waar men op gokt, dat het dan nog meer tijd kost en je mogelijk ook een gang naar de rechter zou moeten maken.
    Als je die sores allemaal niet waard is, dan is het te begrijpen dat je voor de huidige aangeboden oplossing gaat.

Maar ik ben inderdaad wel met je eens, men doet in principe geen 'aanbieding' als je geen gelijk hebt of grote kans om gelijk te hebben.
    Want anders wijzen ze een claim wel af en is het aan jouw om verder te escaleren.

westi vindt dit leuk.
  6. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Heel wat anders; Ik gebruik graag de groene flaconnetjes met shampoo/bodylotion etc van Hermes of die van Le Labo (Rose 31) maar sinds kort zijn die vervangen door dispencers op de hotelskamers bij Accor. Ik balen... Maar zijn er nog hotelketens die nog wel kleine (premium) flaconnetjes bieden op de kamers, of is dat (wereldwijd) afgeschafd ivm wegwerp plastic? Ik neem van de bovenstaande merken graag de overgebleven flacons mee naar huis :cool:

7. PieterMaurits

PieterMaurits Blue Tier

Leuk Bevonden:
    155
    Trofeepunten:
    43
    Ik ben momenteel aan het kijken naar nog een retourtje AMS-CUR. Het valt mij op dat er in de periode van 6 december t/m 18 december geen KLM vlucht meer beschikbaar is van CUR-AMS in business. Zit voor gedurende bijna 2 weken al gegarandeerd alle vluchten in deze klasse vol? Of kan het ook nog zo zijn dat er nog stoelen worden vrijgegeven? Hoop dat iemand wellicht een idee heeft :).

michiel1 vindt dit leuk.
  8. michiel1

michiel1 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    256
    Trofeepunten:
    63
    Wellicht door het schrappen van de tweede dagelijkse vlucht naar CUR.

9. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.398
    Trofeepunten:
    508
    Op die route reist 70% van de 30+ business passagiers privé (waarvan de meeste vermogende locals, daarna Nederlanders daarna geboekt IPB), 20% bedrijfsleven en 10% overheid. Erg vaak vol, soms enkele stoelen vrij. Alternatief is via PTY op KL-ticket.

lloydje33, Ruut, MoonJ en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Zeker met het schrappen van de tweede vlucht zal die gewoon vol zitten. Ik vloog eind September naar CUR en toen was meer dan 4 weken van te voren, J al helemaal volgeboekt op de vlucht.

11. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik ben nu in Crowne Plaza Amsterdam Zuid en tref in de kamer deze machine op de kamer aan. Nog nooit eerder zo eentje gehad in een hotel. Ik ben een kluns met koffie automaten dus eerst maar eens even met de décaf testen of ik er wat uit weet te krijgen :cool:

20221105_195539.jpg

Heerlijk hotel trouwens in z'n klasse. Geboekt met punten voor zelfde hoeveelheid punten als wat Holiday Inn Express Hoofddorp kost met scheefhangende lampjes in een sfeerloze kamer die half zo groot is als deze.

MoonJ, Urbanjazz, MichaelNight en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. FlyingBlob

FlyingBlob Blue Tier

Leuk Bevonden:
    630
    Trofeepunten:
    123
    Ouderwets soepele check-in vandaag op Schiphol. 7:04 gearriveerd met de trein, om 7:14 koffer afgegeven (bij KLM priority) én door de security. Volgens mij is dat een persoonlijk snelheidsrecord. Er waren veel balies open en ik zag -mede daarom- een hoop opgeluchte gezichten. Lounge 25 wel vol maar geen chaos.

michiel1 en ErwinLansing vinden dit leuk.
  13. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Heb hier binnenkort ook een stay. Indien je IHG status hebt, hoe was de erkenning qua benefits?

14. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik heb platinum status en kreeg welkomstdrankje, de bonuspunten en een doosje met chocolaatjes. Aan de receptie werd bij inchecken gevraagd wat voor kamer ik wilde; bad/douche, hoge etage, ver van de lift etc. Had een vrij ruime hoekkamer. De vorige keer dat ik er was stond er een zangeres met band in het restaurant ivm een bruiloft. Dan is een hoger gelegen kamer wel fijn.

15. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Iemand een advies in welk deel van Houston een hotel te boeken? Hebben in January een lay over van 18 uur en ik ken Houston eigenlijk niet. Wat is een gezellig deel?

16. MVA20

MVA20 Silver Member

Leuk Bevonden:
    974
    Trofeepunten:
    123
    Voor gezelligheid moet je niet in de VS zijn, tenzij je Puerto Rico meerekent.

LordH, beuse242, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. noppie

noppie Blue Tier

Leuk Bevonden:
    96
    Trofeepunten:
    28
    Geen. Houston vond ik de vervelendste plaats waar ik ooit in USA geweest ben. Onveilig, inspiratieloos. Mocht er nogmaals een congres zijn, dan ga ik niet.

michiel1 vindt dit leuk.
  18. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Hopelijk hebben ze Glühwein :)

Bijgevoegde bestanden:

Carel1, FlyingBlob, MoonJ en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. beuse242

beuse242 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Is dat een ulti uitnodiging? Leuk zeg !

Urbanjazz vindt dit leuk.
  20. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Zover ik weet ben ik geen Ulti. Val wel in de PA groep. Gezien de beschikbaarheid van de toegang denk ik dat het om een kleine groep gaat. Ben benieuwd.

beuse242 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina