InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    @MichaelNight
    Met betrekking tot de treinstakingen, de regio West (Den Haag, Rotterdam, Hoofddorp etc) heeft voor 26 augustus acties aangekondigd en Noordwest (Alkmaar, Haarlem etc) 29 augustus. Maar er is natuurlijk heel wat overlapping met dat personeel van andere regio's dus er kan best een en ander ook uitvallen als een andere regio actie voert.

    Het goedkoopste hotel rondom Schiphol zou ik niet als criterium nemen, er zitten ook wel wat plekken bij waar je niet echt voor je lol komt.
     
    MichaelNight vindt dit leuk.
  2. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    Met QR heb ik BRU - DOH - SIN geboekt via een OTA. Nu kreeg ik al direct de boekingsreferentie en kon ik direct inloggen in de boeking. Hoewel ik al bij de OTA had aangegeven gold te zijn bij QR was deze niet overgenomen, dus handmatig gedaan. Ineens kwamen er gereserveerde stoelen bij te staan, maar ik kan deze nergens wijzigen. Zijn stoelen midden in het vliegtuig, dus slaat eigenlijk nergens op. ''Vroeger'' kon je via manage my booking als goldlid nog wel stoelen pre-selecten, maar zie dat nu alleen voor de meals staan. Kan dit gewoon niet meer? Of komt het doordat bij een ota heb geboekt?
     
  3. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Bij een Economic/Business Lite kan het niet, vanaf Economic/Business Classic moet het wel kunnen met een QR Gold of Oneworld Sapphire/Emerald status voor het inchecken.
     
    RickJansen vindt dit leuk.
  4. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Ik dacht te menen dat dit ook bij lite tickets gewoon kon door je status, maar ik zou even de premium whatsapp van QR contacten. Reageren redelijk snel
     
  5. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    944
    Trofeepunten:
    143
    Is er iets mis met de server?
    Een vriend probeert al 2 dagen een account aan te maken maar dat lukt dus niet...
    @Christian
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Laatst bewerkt: 19 aug 2022
  6. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Christian en Ruut vinden dit leuk.
  7. ppt

    ppt Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    256
    Trofeepunten:
    63
    Teruggekomen uit de US via FRA-BCN-AMS. Helaas zijn de koffers op FRA blijven staan, en zijn ze via een omweg nagestuurd naar AMS. We hebben in alle koffers airtags, en ik kan zien dat ze al anderhalve week op Schiphol staan bij Vertrekhal 1. Een van de koffers (de meest herkenbare) is na een week thuisbezorgd, op de rest wachten we nog.

    Iemand er ervaring met het zelf ophalen van delayed luggage? Heeft het zin om zelf naar Schiphol te gaan? We hebben van alle koffers een PIR rapport, en kunnen ze natuurlijk de koffers traceren via de airtags. Afhandeling verloopt via Aviapartner, maar die zijn zowel per mail als telefonisch niet bereikbaar.
     
    VinceG vindt dit leuk.
  8. Christian

    Christian Administrator Captains

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    389
    Trofeepunten:
    63
    Hi! Ja er zijn inderdaad problemen met sommige gebruikers die een account aan proberen te maken. Er wordt aan een oplossing gewerkt. Zou je de tussentijd een mail naar [email protected] met de gewenste gebruikersnaam willen laten sturen?
     
    Ruut vindt dit leuk.
  9. ppt

    ppt Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    256
    Trofeepunten:
    63
    Vandaag naar Schiphol gegaan. Bij Aankomsthal 2 zit deur 16, helemaal links t.o.v. de hal. Hier kun je je melden met je paspoort en je boarding pas of PIR formulier om toegang te krijgen tot de bagagehal. Met de Airtags was het daarna een makkie om de koffers terug te vinden. Een andere koffer stond bij een afhandelaar verderop op Schiphol. Daar kon ik 'm ook zo afhalen adhv de Airtag. Zonder Airtag was het niet te doen geweest: er stonden nog honderden, zoniet duizenden koffers die nog verwerkt moesten worden.
     
    Urbanjazz, MoonJ, Daan3 en 11 anderen vinden dit leuk.
  10. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Heeft iemand recente ervaring met de TK lounge op IST? Ik zit te kijken naar vluchten via IST, maar heen een overstap van 8h en retour van 12h. Is dat te overleven daar? Zijn er slaapplekken?
    Ik moet een keer met TK vliegen om mijn statusmatch te volbrengen, maar weet niet of dit het waard is.
     
  11. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.659
    Leuk Bevonden:
    2.437
    Trofeepunten:
    358
    Je kan eventueel kijken of je in aanmerking komt voor een hotel
    https://www.turkishairlines.com/en-us/flights/hotel-service/
     
    westi en MichaelNight vinden dit leuk.
  12. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.735
    Leuk Bevonden:
    1.973
    Trofeepunten:
    298
    Aan het einde van de pieren zijn wel banken en daar kan je ook op liggen, maar de aantallen zijn beperkt.
    Toen ik nog een ozzietukkertje was deed ik nog wel eens nachtje doorhalen, maar dat hoeft niet meer.
    Yotel is aanwezig, wat prijzig maar wel comfortabel.
    Maar als je de lounge in kan, gewoon doen, daar kan je prima in een stoel wegdromen en ik denk dat de douches wel weer open zijn dus begin je toch wel verfrist de volgende vlucht.
     
    Tim82 en westi vinden dit leuk.
  13. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
  14. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.659
    Leuk Bevonden:
    2.437
    Trofeepunten:
    358
    Ja meerdere, Google even op Airlines with free layover/stopover oid. :)
     
    MichaelNight vindt dit leuk.
  15. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
  16. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Hahaha dit is toch ook wat, Na jaren hier nog een heel nieuw fenomeen leren..al die keren dat ik een 12 uur+ lay over genegeerd heb als niet- logisch en daarom niet wilde boeken...
     
    FlyingFonz en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  17. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.659
    Leuk Bevonden:
    2.437
    Trofeepunten:
    358
    Geen idee, heb er zelf nooit gebruik van gemaakt.
     
    westi vindt dit leuk.
  18. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Nog anderen komende zondagmiddag tijdens de GP op Schiphol (non-Schengen)? Heb al even geïnformeerd, in de lounge 52 wordt Zandvoort niet gestreamd, Privium antwoordde diplomatiek met "u zou kunnen vragen of de collega's eventueel de formule 1 kunnen opzetten".
     
  19. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.659
    Leuk Bevonden:
    2.437
    Trofeepunten:
    358
    Neem jezelf toch een remote mee ;)

    Maar ik heb in Privium wel een aantal keer wielrennen zitten kijken en in 52 voetbal, dus dan moet F1 ook wel lukken toch?
     
  20. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Op eigen device?
     

Deel Deze Pagina