Het is natuurlijk goedkoop scoren voor de achterban, die natuurlijk per definitie al wat minder met vliegen heeft. Maar goed, gezien het internationale karakter is zoiets onmogelijk en is daar ook geen meerderheid voor als men het zou willen. En de drukte op de luchthavens laten in ieder geval zien dat ondanks dat vanuit de media een kant werd belicht dat men het prima vond om in eigen land op vakantie te gaan dat de waarheid toch net even anders ligt.
Het is al eens eerder geopperd en als een nachtkaars uitgegaan. Om de zoveel tijd staat er weer een op en denkt een briljant idee te hebben. Kamerleden krijgen intra-fractie status door het indienen van veel moties. Ik herinner me ook een onnozele opmerking van Rosemuller destijds om de "perverse prikkel van de KLM huisjes" in de ban te doen.
Minimaal 60 uur per week, 5 Uur uit bed en soms om 2300 uur weer terug op het vliegveld. Ik vlieg omdat het moet. Voor mijn werk en niet voor mijn plezier. Ik reis door Europa omdat dat mijn baan is en ik hoop bij te dragen aan de BV Nederland. Ik zit in de export zoals zoveel van mijn collegaas. We trekken door de wereld per trein auto boot vliegtuig en als het nodig is te voet. Wat ik niet trek is opmerkingen van groen uitkering links gemaakt door types die nog nooit gewerkt hebben anders dan in overheidsdienst rapporten lezen, van vergadering naar vergadering en werkelijk geen idee hebben hoe de wereld er uitziet. Loop een maandje met me mee dan praat je wel anders!!!!
Die Groenlinksmadam kan zich beter vastbijten op onderstaand soort ellende, precies die dingen waar ook haar achterban last van heeft.. Drie weken geen treinen Utrecht-Den Bosch, amper bussen ingezet wegens personeelstekort (msn.com)
Dat is recent nog aangemoedigd door de verantwoordelijke staatssecretaris https://caribischnetwerk.ntr.nl/202...-komen-om-de-kern-van-problemen-zelf-te-zien/ Misschien kan Van Huffelen de vragen van Kröger beantwoorden, ze is tevens Stas digitalisering.
Geloof of het niet, maar uiteindelijk was mijn klant/collega niet op tijd (Schiphols schuld) en werd ze omgeboekt op een andere vlucht naar LHR 5 uur later. Heeft het nog zin om compensatie te vragen, aangezien klant/collega rond oorspronkelijke tijd in het VK aankwam, zij het op LHR en niet SOU? Of is er een claimmogelijkheid voor die verlate vlucht?
KLM/AF heeft het probleem al opgelost, je kunt inmiddels XP sparen door aan goede doelen te doneren of CO2 te compenseren. Dus je kunt met minder vluchten je status behouden/upgraden https://www.flyingblue.com/en/news/...rm=Main&utm_campaign=CSR_Ref&utm_content=main
Nog een vraagje over vertraagde bagage: op de retourvlucht is wederom 1 koffer achtergebleven. Ik kreeg maandagavond keurig een mail dat mijn koffer is gearriveerd in WAW, maar tot nu toe is ie niet afgeleverd. Ik ga morgen weer weg en er zitten spullen in de koffer die ik nodig heb voor mijn volgende trip. Kan ik dan nu weer op kosten van de luctvaartmaatschappij de benodigde spullen kopen?
Pfff wat een drama op het moment als je last minute wat moet wijzigen. Ik zou volgende week alleen naar Berlijn vliegen, maar moet ook nog naar Parijs voor een snelle service call. Had een vlucht AMS-BER-AMS, nu wordt het: AMS-BER BER-AMS-CDG-LYS-AMS. Dit was het enige dat nog tegen een schappelijke prijs te doen was anders ging het in de duizenden euro's lopen. Wel fijne XP run, maar daar heb je niet echt zin in als je voor het werk reist. Ga wel alleen handbagage meenemen. Das geen probleem want word toch overal bloedheet, dus korte broek en polootje neemt niet zo veel ruimte in Waarom zijn er geen directe vluchten BER-CDG/ORY ??? Alleen met Easyjet of Transvertragia..... Toch belachelijk dat er zo weinig directe verbindingen zijn tussen 2 belangrijke hoofdsteden?
Ik heb de route in juni gebruikt voor mijn XP ś Prima bevallen. Op Ber de Tempelhoff en op CDG de 2f lounge niet overslaan
In with the good ;out with the bad... Je energie heb je nodig voor zaken waar het om gaat ; wat jij benoemd is iets wat je vooral los moet laten...
Kan je je koffers laten doorverbinden tussen twee verschillende boekingen (verschillende lumijen maar wel binnen skyeteam)
Ik heb wat te klagen over RO maar eerlijk gezegd ging het wel altijd goed met de koffers...maar in twee verschillende boekingen de koffer doorverbinden heb ik nog nooit gedaan vandaar dat ik het hier vraag...