Mjah communicatie en KLM.
Vrijdag was mijn bagage niet meegekomen vanuit CDG. Blijkbaar het halve vliegtuig niet, want ik had zowat 30 man voor me in de rij voor de bagage balie. De SP balie was gesloten....
Na half uur maar een report aangemaakt via de app en naar huis gegaan. PIR stond netjes op de website.
Zaterdag in de loop van de dag maar eens geprobeerd contact te hebben. na 30 minuten plat lijn maar twitter geprobeerd. Natuurlijk alle gegevens nodig en hij/zij zou het doorzetten naar betreffende afdeling. in de avond nog een keer geinformeerd, maar nee koffer was nog niet gevonden. Terwijl op website stond dat koffer aan was gekomen en dat hij al opgehaald was door de koerier en dat er contact opgenomen zou worden.
Vanochtend nog een keer via twitter geinformeerd wanneer de koerier contact op zou nemen, want ik had geen zin om hele dag thuis te gaan zitten. Twitter reactie was dat de koffer nog niet gevonden was en dat er verder geen nieuws was.
Om 15:30 telefoon: Koerier: Ik sta voor uw deur.....Ik: Geef maar bij de buren af. Koerier: Mag ik niet
Buren gebeld en die hebben hem weten over te halen met een kopie van mijn paspoort dat hij het bij hun achter zou laten.
Op twitter gevraagd wat de status was. Antwoord: Koffer is nog niet gevonden.
Mijn reactie: Laat maar, want ik heb hem net voor mijn deur gevonden
Ben blij dat ik het heb, maar communicatie is echt wel zwaar belabberd. Wat zijn die mensen aan het doen die op twitter antwoorden? Kun je informatie nog wel vertrouwen?
Kan ik er nog wat miles uitslepen? Klacht indienen?
Klik om te vergroten...