Als we wat konden doen aan dingen die ons ergeren, dan zouden we ons er niet aan ergeren. Josh Cahill vind ik dan wel weer echt heel fijne reviews hebben. Maar die heeft ook alles behalve een zwaar accent, vind dat Australische erover heen wel grappig. Vicarious Voyager is ook een favoriet, no nonsense, lekker droge humor en goed ge-editte videos!
Het draadje over Miles & More is al een tijdje stil. Zijn er hier mensen met status in dit programma? Ik vind het een behoorlijk ingewikkeld verhaal. Het lijkt me moeilijker om een fatsoenlijke status te krijgen dan bij FB?
Inmiddels werkt alles weer bij mij op alle devices. Had het probleem zowel op telefoon, tablet als laptop.
Is er iemand die ervaring heeft met een overstap op Heathrow? Doen zij net als KLM Covid docs checken bij een specifieke gate? Ik heb maandag een vlucht naar Ghana en ik heb 2 uur overstap. Vraag me af of ik voldoende tijd heb of mijn vlucht naar een eerdere vlucht moet zetten.
Als je dit doet en ze komen erachter, wordt je Privium pas ingenomen en kan je nooit meer lid worden. Staat best duidelijk in de voorwaarden. Echter wordt bij mij inderdaad ook nooit boardingpass gecheckt. Maar zal me niks verbazen dat als ze de kaart scannen kunnen zien of je een vliegticket hebt die dag of niet, gezien je bij elke vlucht je paspoort gegevens in moet vullen tegenwoordig.
Ooit gehoord van API en PNR gegevens? https://www.google.com/search?q=Adv...i57j0i512l9.3207j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/luchtvaart/reisgegevens-luchtvaart Ook binnen Schengen weet de Marechaussee waar je heenvliegt.
Ik vlieg aankomende zondag met alleen handbagage (max 8kg) via Schiphol, echter kom ik er net achter dat mijn tas waarschijnlijk een kilotje meer weegt. Komt het vaak voor dat handbagage wordt gewogen? Qua afmetingen zit het wel goed namelijk. In het verleden hebben ze bij mij nooit mijn handbagage gewogen, echter vlieg ik niet heel vaak, hopelijk hebben jullie hier meer ervaring mee.
Handbagage wegen heb ik nog nooit ergens zien gebeuren. Zelfs niet bij scrap airlines. Zijn daar aan de gate uberhaupt wel faciliteiten voor, behalve zo'n rekje met afmetingen heb ik een weegschaal niet gezien?
Ik weet dat deze vraag al meerdere malen is gesteld, maar ik kan het ff niet vinden, maar welke rij is nou het beste bij Air France? Dan doel ik op de A318 t/m A321 in BC.
sowieso rij 1, en anders moet je genoegen nemen met een ietwat krappe plek erachter. Het is echter wel zo dat het niet zo slecht is als bij easyjet, hierbij een plaatje vanaf rij 2 (was een oude A321), Ik ben 1,85. als je het refurbished hebt das wel beter.
Wat een zee van ruimte....... 1.98 , ik teken ervoor.... And yes,.. i practice manspreading.... alles om m'n knieën gezond te houden...
Op Eindhoven Airport hebben ze dat een tijdje gedaan, afmetingen en gewicht, en daar werden best veel mensen op 'gepakt'. De truc was trouwens om niet in de rij te gaan staan, maar een beetje in de buurt van de gate, want het grondpersoneel liepen de rijen af en de 'verdachte' koffers en passagiers werden dan aan de 'test' onderworpen. Een bepaalde groep passagiers snapte hoe het werkt, en gingen dus niet in de rij staan, en als het boarding proces bijna klaar was komt men opdagen bij de gate, dan heeft het grondpersoneel geen tijd meer, vliegtuig moet immers weg, en zo kom je toch zonder 'boete' aan boord. Maar bij een KLM op Schiphol doet men niet aan wegen, wel kan het zijn dat een rolkoffer niet mee kan als je in een wat latere boarding groep zit. Wat KLM personeel trouwens tegenwoordig wat beter aanpakt, als de hutkoffer van een andere passagier op een plek wordt gestopt waar mijn laptop ligt dan wordt mij niet meer gevraagd om deze onder de stoel voor mij op te bergen, ik denk dat de discussies toch wat vruchten heeft afgeworpen, want het kan niet zo zijn dat ik oncomfortabel ga zitten omdat iemand anders een hutkoffer mee heeft.
Helemaal eens met dat laatste. Ik weiger ook om bijvoorbeeld mijn rugtas bij mn voeten te houden omdat iemand anders met een grote koffer reist en ik mijn koffer in het ruim heb liggen.
Ik kan me niet herinneren dat de handbagage gewogen werd. Wel dat een standaard rolkoffer te groot is "want het is een volle vlucht". Meestal lopen ze gauw door, als ze het Platinum kaartje zien hangen, en de andere keren was even er op wijzen, dat het ook de enige kabinebagage was voor de hele familie van drie personen genoeg. Eigenlijk alleen een probleem bij de kleine vliegtuigen, waar de rolkoffer echt niet, zelfs niet met een goede aanloop, in de overhead past. Maar dat weet je van te voren, dus er op voorbereidt.
1 keer meegemaakt dat de handbagage gewogen werd bij de check-in. Was Garuda AMS-LGW. Mijn trolley was te zwaar (als deze uit de bak zou vallen), maar met de belofte de volgende keer minder gewicht mee te nemen kon die gewoon mee als handbagage.