InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.630
    Trofeepunten:
    428
    Kijk hier eens zou ik zeggen:
    https://blog.klm.com/nl/kijk-zonder-ticket-rond-alle-klm-vliegtuigen/

Ready2Board, MichaelNight en Ruut vinden dit leuk.
  2. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik had al gekeken, maar de a330-300 heeft gewoon ramen bij rij 10 volgens deze link. De A330-200 niet, maar het lijkt alsof de a330-330 nog een oude indeling heeft op jouw link.
    Daarom dus ook mijn vraag :)

Laatst bewerkt: 4 okt 2021
  3. Vliegende_Keep

Leuk Bevonden:
    2.630
    Trofeepunten:
    428
    Ah oke. Apart. Het is voor mij een hele tijd geleden in een 330 van KLM, dus kan je er verder niet bij helpen.

Seatguru ook gecheckt neem ik aan?

4. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ja klopt, daar ook geen melding. Nouja zo belangrijk is het ook weer niet een raampje.

5. Weet iemand nog een betaalbare stedentrip met 1 kid (vader/zoon bonding) van 20 oct tot en met 23 oct? En kan ie met Platinum gewoon mee in CDG lounge, right? Nog dingen waar ik op moet letten?

6. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Je mag als Platinum (als Gold ook) een gast meenemen in de lounges.

7. Privium is niet met partner, right? Nog een vraag. Mag je op CDG i.p.v lounge 2F (Schengen vlucht) ook naar die lounge waar hoofdmassage is? Die is toch niet-Schengen en dan mag je er in/uit principe toch niet in?

Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2021
  8. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Correct. Wel als je zelf Privium Plus hebt en je hebt een gastcoupon.

9. Ik heb Privium Plus, maar hoe kom je aan een gastcoupon? Niet gekregen van Amex

10. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Ik heb er een paar jaar geleden 1 gekregen bij het welkomstpakket bij het afsluiten van Privium.

11. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Die in 2E bedoel je? Er is in the thread hieronder ook gediscussieerd of het wel of niet mag Reisverslag DUS-CDG-AMS-KRK in BC | Pagina 3 | InsideFlyer NL.
    in 2F is de massage ook. Maar ook al was ik er vorige week 5 uur. Geen plek...

12. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    718
    Trofeepunten:
    348
    Bij de Amex platinum kaart kun je gratis een platinum partnerkaart aanvragen. Deze persoon krijgt dan ook gratis een Privium partner kaart.

Ga je dan als Privium plus member naar de Privium lounge dan mag je partner gratis mee naar binnen. Jouw partner kan alleen niet zelf de Privium lounge binnen. Tenzij je jouw partner upgrade naar een (betaald) Privium plus abo.

Zondag m’n partner en zoon lid gemaakt. In het tasje van Privium zat voor allebei een gastvoucher waarmee ze 1x zonder mij gratis de Privium lounge kunnen bezoeken.

Laatst bewerkt: 5 okt 2021
    Amsterdam en Carel1 vinden dit leuk.
  13. 3 jaar geleden zelf Privium gekocht, toen gestopt tijdens COVID en nu dan via amex . Ik heb nooit verder gekeken in tasje toen parkeervoucher al verlopen bleek. Heb nog eens gekeken en verrrek..: dank !!! ook dank aan @Carel1 3F6C429E-F57A-4D3F-9277-DD71CECC8989.jpeg

Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2021
    Carel1, FlyingFonz en Ready2Board vinden dit leuk.
  14. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.144
    Trofeepunten:
    428
    Vraagje, is er iets veranderd bij Insideflyer qua config de laatste tijd?
    De drie vensters van 'recente discussies, populaire discussies en de recente reacties' zijn namelijk sinds een-twee weken leeg voor mij.

Heb al verschillende browsers/devices gebruikt maar het probleem blijft.

VinceG en MoonJ vinden dit leuk.
  15. Je bent niet de enige. Is onafhankelijk van browser...

16. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Oh ik kijk echt veel flight/travel reviews maar die van hun kan ik echt niet kijken/uitstaan. Sowieso bij Engelse taal met een zwaar Duits accent gaan mijn nekharen overeind staan, maar ook kan ik het, doordat ze beduidend moeite hebben met de taal praten, niet volgen / gaat alles me te sloom. Though voor de Duitse FF community zullen ze vast heel prettig zijn en ik geef ze een vette dikke A for trying, maar ik skip ze. Kan me nog beter concentreren bij Sam Chui. :eek:

beuse242 en FlyingFonz vinden dit leuk.
  17. Vliegende_Keep

Leuk Bevonden:
    2.630
    Trofeepunten:
    428
    Haha ja dit heb ik ook wel bij deze gasten.
    En Sam Chui vind ik ook verschrikkelijk ja. In het flightreview wereldje is ie volgens mij ook niet bepaald populair :D

Josh Cahill vind ik altijd wel prima reviews hebben.

beuse242, MoonJ en FlyingFonz vinden dit leuk.
  18. beuse242

beuse242 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Ze hebben een tijdje Engels gedaan maar nu volgens mij alleen Duits. Ze zijn meestal een beetje langdraderig van stof maar uiteindelijk wel aardige review van de verschillende BC producten.

19. FlyingFonz

FlyingFonz Blue Tier

Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Deze discussie is bijna een andere draadje waard. Ik kijk ook graag naar Josh Cahill. Alleen kan hij in mij optiek soms iets te emotioneel en negatief reageren als er iets fout gaat. Dan lijkt het alsof hij een persoonlijke vete heeft tegen een luchtvaartmaatschappij. Josh heeft trouwens ook een Duits accent met een Australisch sausje eroverheen. Mijn favoriete trip reporter is momenteel Vicarious Voyager.

Vliegende_Keep en beuse242 vinden dit leuk.
  20. beuse242

beuse242 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Inderdaad een apart draadje zou zomaar gevuld kunnen worden ;-). @Vliegende_Keep Sam Chui wordt ook erg ingepakt door de maatschappijen in het Midden Oosten…

Deel Deze Pagina