InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Ik wordt altijd raar aangekeken als ik zelf Irish Coffee maak (meestal in een bierglas) in de lounges...En dat terwijl het oorspronkelijk ook een echte Airport drank is! (Airport Shannon! )

    Leuk weetje: Wisten jullie dat de landingsbaan op Shannon Airport was aangewezen als noodlandings baan voor de Spacehuttle?
     
    Daan3, ppt, Bijzonderetickets en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    So wie so wel een handige site..ik voel me daar net als de geofferde kinderen een verdwaalde in het Labyrinth van de Minotaurus..
     
    ppt, Urbanjazz, MichaelNight en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    We lopen elkaar net mis! Gisteren andere vluchten / tijden CDG. Wij overmorgen weer.

    Op 1 KL vlucht gisteren zat een KL’er met zoon op die geblokte stoelen.
     
    MichaelNight en beuse242 vinden dit leuk.
  4. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Ja klopt! Ach ja, ze doen wel erg hun best en goede reviews.
     
  5. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Gisteren van F naar K. Had bijna een Uber willen regelen :confused:
     
    Ambtenaruh en beuse242 vinden dit leuk.
  6. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Gisteravond laat is trouwens het volgende overkomen in mijn hotel:

    Ik zou een upgrade vanwege status moeten kunnen krijgen. Ik kwam laat binnen en er zat een (ik denk) bewaker i.p.v. een "echte" receptionist. Hij gaf aan geen upgrades te mogen/kunnen geven dat kan dus alleen overdag. Ik snap dat het soms niet kan. Maar dat een nachtportier/bewaker dit niet mag is nieuw voor mij.

    Kennen jullie dit fenomeen? een nachtwaker die geen upgrades kan/mag geven?
     
  7. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Mijn theorie klopt dus denk ik. Er is nogal wat verkeer tussen KL en AF op AMS-CDG. Mijn laatste 2x voor Corona naar CGD zat ik op 1D en zat er op allebei de vluchten een KLM-er op 1C. Gisteren was hij ook geblokt en zat er wéér een. Hij vond zichzelf nogal interessant want hij was druk en luidkeels aan het oreren tegen de crew. Hij zou die AF collegas in Parijs wel eens een "lesje leren" enz. Mijn terugreis morgen was 1C lange tijd geblokt maar nu bij de incheck opening was hij weer te kiezen..geen kl hotemetoot morgen.
    Misschien neem ik 1C wel..Jammer dat ik mijn blauwe pak en mijn hele oude KLM stropdas niet bij heb. Had graag gezien hoe ze reageren.
     
    MollyMoon vindt dit leuk.
  8. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    Maar waarom zou je 1c willen? Zodat je recht voor je uit naar de bemanning kunt kijken of het mondkapje wel goed zit ?
    1c of 1d zal ik nimmer zelf kiezen.
     
    MoonJ, beuse242, Urbanjazz en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik denk dat de KLM ers daar graag zitten om met de crew te praten, Ik weet niet meer waarom ik zelf destijds 2x 1D koos. Ik zal ongetwijfeld een hele goeie reden hebben gehad maar die herinner ik me niet meer. De vluchten deze keer zit ik 4D (net voor het gordijn) in de gok dat 4F leeg blijft. Ik wil het liefst niet een of andere vreemde pipo naast me. Op de heenreis is dat gelukt. Op CDG - GOT gister was ik trowuens de enige in businessclass en had de "butler" voor mezelf.
     
    Urbanjazz, Ruut en MollyMoon vinden dit leuk.
  10. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Ik wel hoor..ik ben dan ook een kwebbel. Ik praat graag met de crew! Heb er twee stewardessen als vriendin aan overgehouden met alle voordelen van dien....
     
    beuse242, MichaelNight en Urbanjazz vinden dit leuk.
  11. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Heb je een link van "die twee Duitsers"? ps lees ik nu een Nederlander die geen Duits verstaat? Ik heb Nederlands moeten leren, sprak ook geen woord Duits maar door het Nederlands begrijp ik het Duits ook redelijk.."Hollandisch und Deutsch macht kein Flauss Auss..!"
     
    FlyingFonz en TimH vinden dit leuk.
  12. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Hierbij:

    Heb recent wat hotelreviews bekeken. Doen ze wel goed.
     
    beuse242 en MollyMoon vinden dit leuk.
  13. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik zit nog in 2F op CDG..is mijn koffer al verder dan ik?
    upload_2021-9-27_13-34-53.png
     
    MoonJ, MollyMoon en Ruut vinden dit leuk.
  14. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Nou als hij nu op band 11 in CDG zit heb je een probleem! Ga maar snel kijken !
     
  15. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.307
    Trofeepunten:
    558
    Een vriend van mij uit Zweden heeft een paar weken terug vertraging gehad met TAP. Uiteindelijk op een vlucht met KLM. Hij kwam meer dan 4 uur later op ARN en moest bovendien extra betalen voor bagage (bagage waar hij wel bij TAP voor had betaald). Op sociale media krijgt hij geen antwoord van TAP.

    Wat kan hij nog meer doen behalve een klacht indienen bij TAP en zijn
    Kan hij zijn teveel betaalde bagage claimen bij KLM? Of moet dat toch bij TAP? Samenvattend, wat is de beste manier voor mijn Zweedse vriend om compensatie te vragen?
     
  16. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.313
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Het beste is om hem te steunen in deze zware tijd, want op TAP hoeft hij niet te rekenen.

    Rechtsbijstand inschakelen lijkt de enige manier, maar zelfs dan geven ze niet thuis heb ik van een mede forumlid begrepen.
     
    beuse242, Urbanjazz en Fripsmaster vinden dit leuk.
  17. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.307
    Trofeepunten:
    558
    Ja, ik was er al een beetje bang voor toen ik hoorde dat hij met TAP vloog. Hij heeft zijn complaint ingediend en heb hem verteld dat hij het beste kan bellen met de Zweedse office van TAP.

    Hij wil op zijn minst de kosten van de extra bagage terug die KLM vroeg want op zijn originele ticket had hij recht op drie stuks bagage.
     
  18. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Erg herkenbaar. Ik had net 1,5 jaar mijn job en vond (en vind!) het geweldig en toen ineens 2,5 maand thuis. Gelukkig bleek het daarbij beperkt en is het daarna met heeeeeel veel gepuzzel en getest weer goed gekomen. En nu kunnen we het niet bijbenen en ben ik als een gek mijn recruiters aan het werk aan het zetten om mijn team uit te breiden.
     
    MollyMoon en Tim82 vinden dit leuk.
  19. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.393
    Trofeepunten:
    583
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  20. Amsterdam

    Amsterdam Blue Tier

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    222
    Trofeepunten:
    43
    Leuke actie, maar ik denk 15 segmenten. In de tekst bij SAS staat1x basic points en 3x status points. Of zie ik iets over het hoofd?
     

Deel Deze Pagina