InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.220
    Trofeepunten:
    428
    Wordt gewoon van de band gehaald en dan kun je 'm bij het loket van de handler ophalen.

MollyMoon vindt dit leuk.
  2. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Ik ben in een vragenbui vandaag. Waarschijnlijk uit enthousiasme dat ik weer kan vliegen na bijna twee jaar! Voor december zoek ik een leuke bestemming binnen EU waar je echte kerstsfeer hebt (ja hoe "fouter" ("truttiger") hoe beter). Een echte "foute kersttruien bestemming" zeg maar. Iemand tips?
    p.s.
    Een AMS-CDG overstap ivm XP's is wenselijk maar niet noodzakelijk..mag zelfs een bestemming zijn zonder XP als hij maar leuk is (andere airline)

3. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.442
    Trofeepunten:
    483
    Bremen.

JustinCase en MollyMoon vinden dit leuk.
  4. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.630
    Trofeepunten:
    428
    Kersttruien? Dublin.

VinceG en MollyMoon vinden dit leuk.
  5. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Mijn vriend roept alweer "Bremen doen we met de auto!" ..Pfff Max Verstappen is weer op TV wil ie weer alles met de auto doen!

VinceG, Urbanjazz en FlyingFonz vinden dit leuk.
  6. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Wij vonden in 2019 GDN wel leuk. Alleen rechtstreeks niet mogelijk via CDG.

MollyMoon vindt dit leuk.
  7. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.392
    Trofeepunten:
    508
    Dan moet je vriend zich beter inlezen, Max doet binnen Europa niets met de auto, maar met zijn Falcon 900ex. :D

stefan_vdb, VinceG, MollyMoon en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Is ie niet gevoelig voor..hij wil racen op de Duitse autobahnen..Nu wil hij ook niet eens meer naar Munchen vliegen..:mad:

9. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Berlijn als je van Kerstmarkten houdt. Zelf vind ik Londen de beste bestemming voor de kerstsfeer.

VinceG, MoonJ, arjen05 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Ik vermijd de UK nog even : niet alleen omdat ik van oorsprong Ierse ben (en boos op ze ben vanwege Brexit en een deel van mijn land tegen hun zin de EU uit te hebben gesleurd) maar ff geen gedoe wil met zowel coronavaccin bewijs als testen enz. Post-covid wel zeker een optie!

Urbanjazz en Carel1 vinden dit leuk.
  11. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Zondag zaten we in de Boeing 737 met het nieuwe interieur van KLM. Hoofd steun zeer prettig, rest vd stoel ben ik geen fan van. Wel handige “plankjes”. Voor iPhone en iPad om iets te kijken tijdens de vlucht.
    De beenruimte op rij 3 was zeer fijn voor iemand van net geen 2m. Nu was dat ook met de oude stoel best doen in de voorste rijen. Maar de nieuwe stoel is net even prettiger voor de beentjes.

COVID is dood overigens. Vliegtuig volledig gevuld, ook business. Op Bilbao hadden we afgelopen maanden soms nog half of 3/4 gevuld. Maar nu volle bak.

VinceG, Amsterdam, arjen05 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Waar je op moet letten bij de McDonalds is dat sommige apparaten de contactloos betalen niet pakken van een AMEX kaart en er 'kaart geweigerd' staat, maar als je hem gewoon in het apparaat stopt doet hij het wel. Echt heel apart. En dan heb ik het gewoon over de contactloze chip van de kaart, niet Apple Pay.

13. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    857
    Trofeepunten:
    348
    Ik kon, alles afwegende, uiteindelijk toch niet anders dan voor het Hilton kiezen.
    King bed (ipv queen bij Voco en Indigo), ontbijt inclusief, normaal gesproken een upgrade, en ook inderdaad meer punten door de promo en status.
    Wel iets verder lopen naar de Poentjak... ;-)

Urbanjazz en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  14. PeterD

PeterD Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Valt weinig te racen in Duitsland. Alle baustellen kosten je meer tijd dan je lief is.

15. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Bedankt dat je mij de hoofdstad van mijn eigen land adviseerd;)...met kerst zelf is het sowieso de bedoeling dat ik naar Ierland ga:D

Laatst bewerkt: 16 sep 2021
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  16. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.630
    Trofeepunten:
    428
    Leuk! Als mijn VS trip niet doorgaat in oktober ga ik waarschijnlijk ook een paar dagen naar Dublin. :)

17. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Een dilemma; ik wil in december naar Canada/Montreal, makkelijkste is met KLM uiteraard, in WBC 1973€ een retour op mijn data, maar ik zag op mijn data ook TAP voor 1425€ in business. Ze vliegen met een kleine Airbus A321LR vanaf Lissabon naar Montreal. Zou ik voor gemak gaan, of is de TAP ervaring ook leuk?

Zelf lijkt het me leuk om een keer in zo'n narrowbody naar Canada te vliegen, maar lees ook reviews dat bv het eten en drinken allemaal net wat minder is dan bij KLM.
    Iemand hier ervaring? Het gaat me niet om de XP of miles in deze kwestie.

18. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb de business cabine gezien van de TAP A321LR en die ziet er erg gelikt uit. Wel weet ik ook dat het eten inderdaad een stuk minder is dan bij KLM, maar dat ligt aan wat je zelf belangrijk vindt. Mocht je zo'n 'throne' seat bemachtigen dan zou ik voor TAP kiezen!

Tim82 vindt dit leuk.
  19. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.442
    Trofeepunten:
    483
    Heb met TAP gevlogen in de A330 Neo Business. Dat was in oktober 2019 maar TAP was haar tijd ver vooruit qua catering: Covid niveau :D.

Zonder gekheid: Business Class met TAP is wel okey als het goedkoop is. Maar verwacht weinig van ze als er wat aan de hand is (refund / ec261 claim zul je waarschijnlijk zelfs nooit ontvangen).

De stoelen aan boord van die A321 Neo prima.

theflyingrobman, danfl44 en Tim82 vinden dit leuk.
  20. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Dus als ik goed begrijp gaat een kleine airbus van Lissabon naar Montreal? Moet hij niet ergens bijtanken? Haalt hij dat?

Deel Deze Pagina