Ik ga waarschijnlijk voor het eerst naar GOT. Kan iemand aangeven wat nu een bier 0.4/0.5 liter kost in Zweden in de Horeca? In het bijzonder in Landvetter BW in GOT airport. Als ik menukaarten zo bestudeer valt het qua eten wel mee met de prijzen ..maar de drank?
Gistermiddag op terras in Stockholm € 9,50 voor een lokale pale ale 0,33 liter. Ik let niet zo op prijzen, want de baas betaalt, maar ik zag deze op mijn revolut staan. Geen idee wat een gewoon biertje kost. Nu in Oslo, dus daar zal het helemaal wel schrikken zijn
Ik vond dit berichtje over BW landvetter..295 kroon voor fles wijn..Ik denk dat 30 euro vergelijkbaar is met Nederlandse prijzen in hotel. Nu weet ik natuurlijk niet wat deze wijn in de winkel kost en de kwali is.
Vorig jaar was het 7-8 euro per bier, dacht per pint. Ze hebben ook hun eigen gebrouwen bier. Eten in het hotel was trouwens echt prima en had ook mooie Suite upgrade gekregen als BW Diamand Select member.
Vaak genoeg gegeten, na anderhalf jaar op GOT airport te hebben gewerkt. Eten is er prima, keuzemogelijkheden tijdens covid wat minder, maar begrijpelijk. Dat zal nu waarschijnlijk al weer een stuk uitgebreider zijn. Hotelkamers zelf geen ervaringen mee. Alcohol/drank vond ik niet extreem duur hier. Bij een avondje uit of diner in GOT stad zelf vaak hogere prijzen zelfs.
Ow dat is leuk om te horen. Upgrade zal wel niet voor mij zijn weggelegd, ik ben nog maar een platinum en op weg naar Diamond...
Wellicht kan iemand me helpen te beslissen. Ben op zoek naar een weekendovernachting centraal in Den Haag voor oktober. Op de shortlist heb ik de volgende 3 hotels staan (maar heb nog niet per se afscheid genomen van het Mövenpick): - Hilton - Indigo - Voco Ik ben Honors Gold en IHG Gold. Value-for-money wise lijkt het Hilton de beste optie. Basisprijs is hoger, maar met gratis ontbijt en goede kans op upgrade. Daarnaast flink meer bonuspunten boven op de basispunten. Indigo en Voco zien er echter fantastisch uit, zijn moderner en lijken toch wat meer 'karakter' te hebben. Locaties nét nog wat beter. Bedden lijken alleen net weer wat kleiner. Maar de kamervloeren zijn dan weer niet volledig met tapijt bedekt, vind ik ook positief ;-) En met het oog op statusverlenging bij IHG kan het een waardevol nachtje zijn... Iemand met recente ervaringen bij één of meerdere?
Zelf ook een paar keer getwijfeld tussen Indigo en Hilton. Locatie van Indigo is echt prima en ziet er allemaal ook goed uit. Veel minder saai dan Hilton wat dat betreft. De status benefits van Hilton hebben me uiteindelijk toch over de streep getrokken om daar te verblijven. De kamers van Indigo leken mij ook een tikkeltje klein. Wat ik een nadeel van Hilton vind is dat de standaard kamers geen fatsoenlijke koffie hebben. Zelfs de Executive Kamers niet. Is persoonlijk natuurlijk, maar dat vind ik wel belangrijk. Ontbijt van Hilton is echt goed. Paar maanden geleden was dit nog geen buffet, weet niet of dit momenteel weer in ere hersteld is. VOCO is splinternieuw en ziet er goed uit. Wel is dit een upscale hotel en daarom qua service een iets ander hotel dan Hilton en Indigo (upper upscale). Je zou een eventuele promotie ook nog mee kunnen wegen in je eindbeslissing. Bij Hilton krijg je dubbele punten, maar van IHG weten we het op dit moment nog niet. Succes en als je naar VOCO of Indigo gaat ben ik wel benieuwd naar je ervaring
Hilton Den Haag heeft nette ruime kamers. Executive lounge is aardig, zeker bij goed weer. En zoals Bijzondere tickets al aangeeft; een zeer goed ontbijt. Plus een zeer goed Indisch restaurant 4min verwijderd van het hotel
De locaties tussen deze 3 zijn verwaarloosbaar lijkt mij, daar zou ik het dus sowieso niet van af laten hangen
Die ken ik nog niet! Ik bedoelde Indiaas Restaurant Maharani aan Noordeinde. Overigens zitten daar een aantal uitstekende restaurants. Zebedeus ín Grote of Sint Jacobs kerk is ook een aanrader!! Ik voel een nieuw forum topic aankomen
Voco en Indigo zijn gelegen aan een veel drukkere met meer lawaai gelegen hoek als het Movenpick net om de hoek. In dat laatste hotel zit je echt in de luwte wat betreft stadsgeluiden. Mocht dat een overweging zijn...
Als we dan toch bezig zijn, Sequenza - Spui 224 vond ik toen ik nog in Den Haag woonde wel een aanrader
Jammer. Moest gisteren onderweg even snel wat te happen halen dus maar even bij de gouden bogen door de drive. Op het raam stond een sticker met Amex maar de pinautomaat weigerde de kaart te accepteren
Als ik in de app een boeking maak, krijg ik soms de mogelijkheid om later te betalen, maar soms ook niet. Weet iemand mss waar dit van afhankelijk is?
Kan alleen als er X hoeveelheid dagen zijn voor vertrek. Kan dus alleen voor boekingen die iets verder in de toekomst liggen. Geloof minimaal 5 dagen of 1 week o.i.d.