InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Dat zou mooi zijn, morgen afscheid nemen en de staat van het meubelair negeren, de week erop verwacht ik dan de hemel op aarde

ppt, Ruut, VinceG en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Als ik de discussielijn goed begrijp gaat dit over 2F? Mooi nieuws..na ruim 1,5 jaar in mijn schulp te zijn gekropen kom ik vanaf ongeveer deze herfst weer boven de 10 km..ik heb nooit de silver status kunnen overstijgen maar voor mijn route en frequentie is gold al heel wat. Met een retourtje IAS biss via CDG met dubbel XP kom ik en mijn vriendin daar eindelijk ook. Nou al is het maar klein..het is het enige lichtpuntje van deze pandemie-tijd dan...

Carel1 en DirkOnTour vinden dit leuk.
  3. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Inderdaad 2F.

4. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.395
    Trofeepunten:
    508
    Dan denk je aardig wat gezien te hebben qua lounges. Loop je een random deur in JFK in, blijkt er een Amex speakeasy te zijn. :D

MoonJ, Thijsk, Urbanjazz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Weet iemand binnen europa (op een XP run bestemming) een best western op loopafstand van de terminal? Ik wil XP doen en heb wat BW vouchers..

6. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    - Amsterdam :rolleyes:
    - Krakow centrum. Uber is zo goedkoop in Polen dat het de 5-10€ waard is om nr centrum te gaan.

MollyMoon vindt dit leuk.
  7. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Op schiphol is hij toch niet echt op loopafstand of zijn er meer? AMS Is trouwens startpunt

8. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Niet iedereen begrijpt waarom je op Amsterdam zou slapen. Voor mij ook onbegrijpelijk, ik ben er in 35 minuten met de auto en kan gratis parkeren, maar als je wat verder weg woont en voor plezier vliegt kan ik dan wel weer begrijpen dat je voor een hotel in de buurt

Er zit overigens een Best Western op de vuursteen 1 in Hoofddorp, en dat is in theorie loopbaar naar de Schiphol terminal of je pakt de bus die daar op het viaduct stopt. Ik heb trouwens dat wel eens in mijn jonge jaren zonder bagage gelopen, en in de praktijk ook zeker haalbaar, maar eerlijk is eerlijk, de bus stopt echt om de hoek.

VinceG en MollyMoon vinden dit leuk.
  9. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.395
    Trofeepunten:
    508
    Gewoon die bus pakken. Zeer basic hotel overigens, heb er wel eens geslapen toen de andere hotels extreem hoog geprijsd waren. Bereid je voor op een bar vol met buitenlandse bouwvakkers die vanaf etenstijd aan de halveliters zitten in de bar en vanaf 5u des ochtends weer door de gangen marcheren, maar een prima budget optie.

MollyMoon vindt dit leuk.
  10. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Bedankt voor de antwoorden..maar in principe hoef ik niet op schiphol te slapen tenzij het een hele vroege wordt want Ik kom bijna altijd met de trein (ik woon naast een station). Ik vroeg hier om Best Westerns op loopafstand van de terminal omdat ik er zelf niet helemaal uitkom. Op google staan dan BW's die volgens de BW site helemaal niet BW zijn. Gek genoeg lukt het me ook niet om via de BW site zo iets te vinden.

11. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Ook volgens FT wordt de nieuwe lounge morgen geopend. 5069A68C-3BC7-4C1C-B51B-8594C240274A.jpeg

Bijgevoegde bestanden:

Urbanjazz, Amsterdam, arjen05 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. jphorn

jphorn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Ik ben nu op CDG en ze waren net binnen aan het filmen kon ik half door de ramen zien (nee, niet dit :p)
    Helaas dus nog wel gesloten voor publiek. Hopelijk mogen we op de terugweg (zondag a.s.) eindelijk de nieuwe lounge in.

William, ppt en Carel1 vinden dit leuk.
  13. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Ik zal het ook zien zondag.

Ik vraag mij af of de oude lounges openblijven. Ik schat in dat ze deze eerst gaan sluiten, want wat onderhoud kan geen kwaad, maar als het reizen echt weer normaal draait dan is deze ene lounge te klein denk ik, want nu heb je 2 lounges in de F terminal en daar is het nu al behoorlijk druk.

beuse242 en Carel1 vinden dit leuk.
  14. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    De nieuwe lounge is groter dan de 2 oude lounges samen.

Urbanjazz vindt dit leuk.
  15. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Dat lijkt inderdaad zo te zijn, volgens mij ook 2 verdiepingen, maar dan nog vraag ik mij af of dit groot genoeg is voor alle passagiers.
    Daarnaast, de beneden verdieping van de 2F lounge vanwaar de vluchten naar Amsterdam vertrekken is over het algemeen rustiger qua bezetting.

Maar goed, ik ben benieuwd zondag, vrees dat ik niet heel veel tijd heb, er moet ook gewoon gewerkt worden, maar mochten de Franse douaniers mij gunstig gezind zijn heb ik wel een uurtje over.

16. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.395
    Trofeepunten:
    508
    Er waren er 2 toch, 2F1 en 2F2, of had ik dat verkeerd?

17. Godenzoon14

Godenzoon14 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.351
    Trofeepunten:
    508
    Ja en de ingang van de nieuwe zit in de gang tussen 2F1 en 2F2 in.

VinceG en Urbanjazz vinden dit leuk.
  18. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    De nieuwe lounge is tussen de oude lounges in, dus tussen 2F1 en 2F2.

MichaelNight en William vinden dit leuk.
  19. MichaelNight

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Volgens mij zijn die er niet. Als ze er al zijn op zo'n afstand dat je met de (pendel) bus moet of zo..

Herstel: Het hangt er wel vanaf wat je loopafstand noemt. In CPH is er een op 1 km..

Laatst bewerkt: 18 aug 2021
  20. MichaelNight

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Komt daar ook zo'n Clarins facial massage ruimte? Of zou deze sowieso niet meer terugkomen?

Deel Deze Pagina