InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. beuse242

beuse242 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    351
    Trofeepunten:
    63
    Dat doen ze bij KLM toch nooit? Ze worden eerder gekoeld geserveerd in combinatie met gekoelde cava :)

2. VinceG

VinceG Blue Tier

Leuk Bevonden:
    742
    Trofeepunten:
    123
    Koude noten zijn toch niet lekker? :D:p

beuse242 vindt dit leuk.
  3. beuse242

beuse242 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    351
    Trofeepunten:
    63
    Klopt :D

4. Tommy

Tommy Newbie

Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    18
    Weet iemand of je de Privium lounges ook in mag als je aankomt? En dan vooral die bij de vertrekhal? Wordt me niet helemaal duidelijk uit de website!

Bijgevoegde bestanden:

5. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Blue Tier

Leuk Bevonden:
    507
    Trofeepunten:
    123
    Nee, alleen de airside lounge kun je bezoeken als je aankomt.

Amsterdam en JustinCase vinden dit leuk.
  6. MoonJ

MoonJ Blue Tier

Leuk Bevonden:
    206
    Trofeepunten:
    43
    Kan iemand mij vertellen of een overstap in SEA van 1h15m genoeg is (ICA - DOM)? Andere optie is 4h4m maar dat vind ik weer erg lang vertoeven in de lounge...
    Echter klinkt 1h15m ook weer zo haastig met border control, bagage oppikken en weer op de band leggen. Of valt dat uiteindelijk mee? Nog nooit op een outbound-overstap gehad in de VS dus geen ervaring mee. :p

7. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    781
    Trofeepunten:
    348
    Dat zijn bloktijden om de OTA stats te padden, over het algemeen komen die DL TATL vluchten veel eerder aan.

Met GE en checked-in baggage deed ik het in het verleden onder de 25 minuten. Dit is vanaf het uitstappen tot en met het aankomen bij de gate.
    Als er @SEAisia net een vliegtuig uit Asia aankomt dan kan het voor de normale pax langer duren.

- Als het krap wordt door vertragingen dan staat er bij mij eigenlijk altijd iemand van Delta me op te wachten. Uitzondering is als VIPER je automatisch omboekt.
    - Mis je deze vlucht dan boeken ze alsnog op die 4h4m vlucht.

Thijsk en MoonJ vinden dit leuk.
  8. MoonJ

MoonJ Blue Tier

Leuk Bevonden:
    206
    Trofeepunten:
    43
    Wederom bedankt voor de verhelderende uitleg! Dan pak ik lekker die van 1h15min.

9. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    733
    Trofeepunten:
    223
    Ik weet dat er hier veel Intercontinental liefhebbers zijn dus een vraagje; ik wil 6 nachten in het Intercontinental Athene slapen, maar zag op streetview een soort 8 baans stadssnelweg voor het hotel langs lopen. Is dat iets wat overlast geeft? Juist de premium kamers liggen aan de kant van de weg zag ik.

10. tomhster

tomhster Newbie Premium Member

Leuk Bevonden:
    55
    Trofeepunten:
    18
    Nee, heb je geen last van. Het is trouwens niet één van de tophotels binnen de keten (en daar is de prijs ook naar), als je je daar op instelt is het een prima onderkomen.

11. RickJansen

RickJansen Silver Tier

Leuk Bevonden:
    1.038
    Trofeepunten:
    428
    Heel vreemd. Op dezelfde dag in februari 2 vluchten geboekt, voor een vriend van me en voor mezelf. AMS - IST - DXB met TK. 1 bij Kilroy, de ander via Mytrip. Van mytrip kreeg ik vorige week een mail dat een refund niet mogelijk was, maar dat ik wel 'gratis' kon omboeken. Van Kilroy kreeg ik een mail dat de refund goed was gekeurd, dus dat ik mn geld binnen 4 dagen terugkreeg. Dat is nu bijgeschreven. 'Gelukkig' is het niet gerefunde ticket betaald met CC, dus daar denk ik dat ik maar eens een balletje op moet gooien, toch?

12. JosEnrafNonius

JosEnrafNonius Newbie

Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    18
    Is het crown plaza beter in Athene ?

13. Ozzietukker

Ozzietukker Blue Tier

Leuk Bevonden:
    290
    Trofeepunten:
    63
    Met de cc maatschappij is zeker een goed idee.
    Inmiddels is alles wat met cc is betaald of opgelost of de ota / luchtvaartmaatschappij heeft de betwisting niet gewonnen.

Nu nog 2 zaken, eentje ook met mytrip en met ideal betaald, maar aangezien daar 3 cc betwistingen tegen liepen en ze deze reservering in beeld hebben en aan die betwistingen hebben gekoppeld ga ik daar het geld niet van terugzien. Het was ook nog eens een privetrip dus werkgever kan niets juridisch voor mij doen. €160 kwijt.
    Met Supersaver ben ik nog in correspondentie over €684, 50/50 schat ik de kansen, juridisch kan hier al meer maar het is nu vooral afwachten en ze aan de deadlines herinneren.

Al met al hebben de ota’s er ook niet om gevraagd, en nu zijn de ota’s mij kwijt omdat ik enkel met de luchtvaartmaatschappij zelf nog mag boeken qua bedrijfsbeleid omdat de extra rompslomp de besparingen niet waard zijn....

14. SvnKngs

SvnKngs Silver Tier

Leuk Bevonden:
    482
    Trofeepunten:
    288
    Ik kan niet over het verschil oordelen, maar het CP in Athene valt voor mij in de categorie 'goed'. Het voldoet aan alle basiseisen van een goed hotel en de belangrijkste metrolijn is niet ver lopen. De inrichting is verder niet mijn smaak.

Deel Deze Pagina