Ik zit tot de 30e in canada (Regina en Toronto) en wilde in het weekend kijken of ik makkelijk ergens anders in Canada naartoe kon vliegen, maar minimaal eur 250 voor een retour op 1 dag is me wat teveel. Op de 30e vlieg ik naar huis en de volgende dag vlieg ik AMS-DOH-BKK-USM.
Is er iemand die voor mij de huidige load op vlucht IB6118 op 21 februari (MIA-MAD) zou kunnen checken op expertflyer? Heb een bod gedaan op een BC upgrade; maar wil graag checken of ik die wellicht zou moeten verhogen. Weet ook niet in hoeverre Iberia status mee laat wegen in het toewijzen van een upgrade.
Afgelopen jaar was SJO ook een seasonal bestemming die alleen in de winterdienstregeling werd aangevlogen. Dat lijkt nu ook het geval.
Thanks @Godenzoon14 Dan laat ik het vooralsnog maar even op het minimum staan. Op dit moment nog voldoende beschikbaarheid.
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nie...s/etihad-airways-via-easyjet-dieper-europa-in Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat 'full service' airlines samen gaan werken / codesharen met low cost airlines. Zelfde geval met KLM en Jetstar Airways in Australië. Als je bij een Etihad of KLM boekt, en de prijs betaalt, verwacht men toch ook dezelfde / soortgelijke service? Heb dit altijd zo vreemd gevonden.
hmmm..hoor net op de radio: "vliegtuigen moeten maar elektrisch Taxiën.." Het lijkt wel of ze in Den Haag steeds verder van het padje af gaan....
Iets nieuws geleerd vandaag: ik kan open jaws boeken bij AF in verschillende boekingsklassen. Zojuist geboekt AMS-CDG-MAN in BC en BRS-AMS in economy op 1 ticket.
ok, korte vakantie naar dxb laten regelen met transavia. heb niks aan mijn klm gold (maar wel miles) ,klm lounge kan deze keer niet en ivm de vroege vlucht is aspire lounge nog dicht!
Pfff waar je zin in hebt, zo lang opgepropt zitten bij Transavia. Ik vond mijn vlucht van AMS naar Orly al lang genoeg duren om half verkrampt uit te stappen...
Holy shit, vrijwillig bijna 7uur in de groenkleurige Ryanair gaan zitten. Respect! Maar kreeg je geld toe ofzo? Ik bedoel, kan me niet voorstellen dat er niet een fatsoenlijke full service carrier was die voor nagenoeg hetzelfde bedrag de vlucht aanbood?