InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. Timo_de_frys

Timo_de_frys Blue Tier

Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    :D:D:D

2. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Iemand ervaring met het Intercontinental Hotel in Toronto, of met het Fairmont Royal York in Toronto? Ik zoek een hotel in Toronto voor janauri, en zat aan een van die twee te denken, vanwege de handige ligging en omdat het Fairmont in een iconisch gebouw huist. Ik ben bij deze 2 hotels wel eens langsgewandeld bij een eerder bezoek aan de stad, en toen was het vrij druk/lawaaiig in de omgeving. Nu is mijn vraag; zijn de kamers in deze hotels rustig/geluidsdicht?

3. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Ik heb in mei 3 nachten in het IC Toronto City Center overnacht. Als Ambassador kreeg ik een upgrade naar een junior suite op de 8e verdieping (dat is de Club Floor). Uitzicht op de treinen van Union station, maar absoluut geen geluidsoverlast. Ik ga 7 november weer naar dit hotel. Nog een detail, in de lounge wordt geen gratis alcohol geschonken, zelfs geen bier. Schijnt iets met de wetgeving in Ontario te zijn☹️.

Tim82 vindt dit leuk.
  4. Sebas

Sebas Blue Tier

Leuk Bevonden:
    225
    Trofeepunten:
    43
    Volgens de tekstschrijver zijn ze in ieder geval ‘modieus’ :D:rolleyes:

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  5. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Dan laat ik, als ik voor het IC ga, de clubkamer maar zitten. Dat van de drank vermoedde ik al; ik heb me in Toronto eens staan te verwonderen dat supermarkten helemaal alcoholvrij zijn.

6. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Ja klopt, je kunt in Ontario alleen alcohol kopen bij LBCO’s.

7. jeroen100

jeroen100 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Ik kom er niet helemaal uit welke stoel te kiezen in de KLM 787-9 (Toronto-Amsterdam, nachtvlucht)
    Twijfel tussen 10K en 11K (alle eco comfort stoelen zijn trouwens nog beschikbaar)
    Hoe is de beenruimte bij 10K? Zit je met je voeten tegen de wand (ik ben 1.91m)

Iemand advies?

8. Timo_de_frys

Timo_de_frys Blue Tier

Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Even doorscrollen naar 1 minuut 15 :)... Ik denk dat je met je voeten tegen t wandje aan komt.

Vloog zelf terug van lax -> ams snachts op 12h (aan gangpad) en kon me met mn 1.85 prima strekken.

jeroen100 vindt dit leuk.
  9. MVA20

MVA20 Silver Member

Leuk Bevonden:
    974
    Trofeepunten:
    123
    Aaah... Iemand wel eens op deze rij gezeten in de Dreamliner? In de B777 en A330 heb je ruimte zat maar in de B787 lijkt het veel krapper.

jeroen100 vindt dit leuk.
  10. Frankb

Frankb Blue Tier

Leuk Bevonden:
    470
    Trofeepunten:
    63
    Via volgende linkje kan je virtual door toestel lopen en goed alle stoelen zien: https://my.matterport.com/show/?m=wNNEzhvstb5

FlyingFonz, lloydje33, Carel1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Timo_de_frys

Timo_de_frys Blue Tier

Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
  12. MVA20

MVA20 Silver Member

Leuk Bevonden:
    974
    Trofeepunten:
    123
    Ik vlieg maart volgend jaar naar NYC in de 787-10 op rij 11 (bulkhead), en terug met de 787-9. Misschien moet ik daar nog maar eens over nadenken. Ben 1,93m lang.

13. jeroen100

jeroen100 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Zo te zien zijn ook de armsteunen wat dikker en niet omhoog te klappen.
    Ik ga voor de rij achter de bulkhead rij in de 787-9 dus rij 11.
    De andere meer beenruimte plekken zijn me te dicht bij de wc's
    dank voor jullie hulp

Laatst bewerkt: 30 okt 2019
    Frankb vindt dit leuk.
  14. Karsten1993

Karsten1993 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    240
    Trofeepunten:
    33
    bulkhead stoelen kan je idd niet de armleuning omhoog doen en zit je tv/tafel in de armsteun. Pak hierom ook altijd een rij waarbij je dit niet hebt, mocht er niemand naast je zitten kun je het jezelf wat comfortabeler maken.

15. Timo

Timo Blue Tier

Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    Bulkhead in de 787 is niet aan te raden. Helemaal niet als je aan het gangpad zit. De galley ligt een beetje scheef ten opzichte van het gangpad met het resultaat dat er regelmatig mensen tegen je aan lopen. Daarnaast heb ik het idee dat de beenruimte een heel stuk minder is dan bij bijvoorbeeld de triple 7.

16. KarinS

KarinS Blue Tier

Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Qatar heeft i.p.v. van de A380 een kleiner toestel ingezet voor de vlucht CDG -> DOH, gevolg de vlucht was overboekt.. Ik ben nu omgeboekt naar Singapore airlines en kom drie uur later aan op Phuket dan mijn originele planning. Vlieg wel in business, dus kijk uit naar de service .

FlyingFonz, Thijsk, lloydje33 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ja dit klopt met de 10C, die zit zowat midden in de uitgang van de galley. Dit is inderdaad irritant bij het boarden. Maar heb hier gezeten op de vlucht naar new york en heb languit kunnen zitten zonder blauwe plekken ;-)

4 weken geleden 10K op de heen- en terugvlucht uit SLC en heerlijk gezeten met mijn 1.88 m. Ik zou het zo weer doen! De stoel is wel iets krapper omdat je tafel en entertainment erin zitten, maar voor beenruimte zou ik het zeker doen.

18. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.085
    Trofeepunten:
    358
    Als je echt exact 3 uur (of meer) aan de gate in Phuket aankomt heb je nog recht op EU compensatie ook. Dus naast service mogelijk ook nog wat extra reisbudget

Ambtenaruh en KarinS vinden dit leuk.
  19. KarinS

KarinS Blue Tier

Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Ik zou 7.05 aankomen en nu 10.40. Goede tip. Had ik nog niet aan gedacht.

Zit nu in de star alliance lounge aan een bakkie. Ook prima vertoeven .

20. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.085
    Trofeepunten:
    358
    Of Qatar makkelijk over de brug komt is de vraag. Maar het kan ook altijd via een claimbureau.
    Dit zijn trouwens op zich wel ‘fijne’ vertragingen want 07.05 of 10.40 maakt eigenlijk ook niet zo heel veel uit, zeker niet met C. Reken jezelf niet te rijk, vlucht is meer dan 3500 km met vertraging tussen 3 en 4 uur dus maximaal te claimen bedrag is € 300. (Daarom doet Qatar wel zijn best om jouw zo snel mogelijk op de bestemming te krijgen. Claimen bij niet meekunnen door overboeking vind ik persoonlijk een must overigens, want daar is niks bijzondere omstandigheid aan).

FlyingFonz, Thijsk, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina