Vandaag las ik dat Booking.com stopt met referrals en 15EUR korting. Ons programma Vriendenvoordeel wordt beëindigd op 15 okt 2019 Vanaf dinsdag 15 oktober 2019 vanaf 00:00 werkt je vriendenlink niet meer. Als je vriend voor die tijd een boeking heeft gemaakt met jouw link, ontvangen jullie beiden nog wel een beloning. Alle boekingen die na die datum met een vriendenlink worden gemaakt, komen niet meer in aanmerking voor een beloning.
Inmiddels thuis. Ik moet wel zeggen dat ik het op het upper deck prettiger vind. De cabine oogt wat ruimer daar dan beneden. Maar goed, afgelopen nacht dus op 3A en B gezeten. Dat is maar goed ook want boven schijnt zich een heel spektakel te hebben afgespeeld. Een pax die een angstaanval kreeg of zo en zichzelf opsloot in het toilet. Vlucht kreeg voorrang bij landen, dat scheelde dan weer.. En weer 2 huisjes er bij. En ja, nr 100 was er voldoende, blij mee.
Die eenmalige posters die uit het niets op dit forum met hun booking.com referrals kwamen schooien om hun beloningen was Booking.com natuurlijk ook een doorn in het oog. Ik snap dat wel ;-) Daarnaast was dat belongingsprogramma absoluut niet transparant en leek het vaker niet dan wel te werken.
Eeuh , is er iets veranderd bij KLM/KLC. Heb zojuist een upgrade gehad naar EBC, dit is; A. 2 uur voor vertrek B. heb m'n Delta SM in mijn boeking staan.
Heerlijk! Geniet van de gratis linzensalade . Bijna al mijn upgrades naar EBC waren bij Cityhopper. Is dit omdat: A) WA er een ander upgradebeleid op nahoudt en elites vaker upgrade. B) de kans dat een Embraer overboekt raakt in Y gewoon groter is dan in een 737 want minder stoelen.
Gisteren een mooie take off meegemaakt op Montevideo. Bij het gas geven op de tarmac vloog de deur van de cockpit open en kon ik vanaf rij 4 gangpad mooi meekijken op hun controlepaneel en op de baan Pas hoog in de lucht werd de deur gesloten.
Menu was cold cuts vandaag. Niettemin een aangename verrassing & ervaring Plus inderdaad KLC met een Embraer 175. Was -1 toen ik m'n baggage afgaf. Aan boord, tijdens de vlucht nog even achterom gekeken en zag dat 'm'n' oude stoel leeg was?
Wij vanochtend terug van EDI en hadden precies het zelfde „Menu“. Ook op de aansluitende vlucht naar BSL. Het zelfde in Business. Wel kreegen wij vanochtend allebij een Push Melding, dat we onz zouden een upgrade gunnen met oa lekker eeten.... voor €+150 pP. Dat was zeker niet handmatig door een medewerker verstuurt, maar door en algorithme. Maar toch qua timing cynisch.
#evenventileren Gisteren bij D5 op AMS naar EDI wandel ik rustig naar de Skypriority line. Britse zakelijke meneer: "Excuse me, we are all waiting in line." Ik zeg dat ik Skypriority ben, hij zegt wij ook allemaal en wijst naar de rij. Ik zie meteen dat de rij afbuigt naar economy. Dus ik zeg dat dat niet kan. Mevrouw van het grondpersoneel wijst vervolgens naar Skypriority en dat zij er staat om de economy lane in goede banen te geleiden. Staat hij dus al die tijd in de verkeerde rij terwijl hij allang het vliegtuig in kon. #britsebeleefdheidwellicht #gebruikjeogen Hebben jullie ook wel eens gehad dat je onterecht wordt beschuldigd van voordringen?
Ach, wellicht druk in zn hoofd... en eerlijk is eerlijk SP is tegenwoordig ook een lange rij 9 van de 10 x 1e wereld problemen!
Ja vooral vanuit Frankrijk is de SP lijn soms belachelijk lang. Vanmiddag op CDG ook naar Amsterdam. Bijna net zo lang als de eco lijn Vorige week op Lyon wel grappig. Erg druk bij security en het bijzondere is daar dat de priority lijn gewoon bij de reguliere lijn gevoegd wordt. Maar goed, daar trek ik me niets van aan, dan klagen ze maar bij het vliegveld. Maar een oudere Franse heer die ook via de priority lijn in de rij kwam ging het blijkbaar allemaal niet snel genoeg en ik had hem al gewaarschuwd dat hij niet zo moest duwen. Ik kijk een andere kant op en ineens staat hij voor me! Ja dag! Dus hij stond weer heel snel achter me. En schelden in het Frans! Dan ben ik oostindisch doof. Maar goed, Karma bestaat, want hij werd wel tot 3 keer toe terug gestuurd nadat hij door het poortje liep omdat deze af bleef gaan. Vervolgens moest hij uitgebreid gefouilleerd worden
Ja. Vriendin en ik vlogen businessclass. We hadden een upgrade via Finnair voor een leuk bedrag gekocht bij online check in tussen Helsinki en Amsterdam. We moesten flink aantal uur op vliegveld doorbrengen of heen en weer naar stad en daar lunchen en ook nog iets regelen voor avondeten. Dan is 60 euro met lounge en eten aan boord pp een stuk relaxder. Bij het inchecken stonden wij dus in onze rij en een zakenman kwam eraan, zei tegen ons dat we verkeerd stonden en tegen het grondpersoneel gaf hij ook aan dat hij wél business had. Nou je had dat hoofd moeten zien toen de dame vertelde dat wij dat ook hadden...