InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. Flying_Roxy

    Flying_Roxy Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    3
    nu we toch bezig zijn met vragen over KLC. Weet iemand waarom op de E190 de beenruimte kleiner is op rij 8,9,10 en dan weer niet op de E175?
    upload_2019-11-9_8-30-42.png
     
    MichaelNight vindt dit leuk.
  2. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    In beide gevallen krijg je los nog een drankje aangeboden, op de heenweg krijg je een kartonnen boxje met een wrapje, 80ml water en een servetje in plastic. Terug krijg je een kartonnen boxje met kennelijk 2 sandwiches want in de variant kartonnen box met 1 sandwich zit ook 80ml water en servetje in plastic.

    Tip de sandwich met beemstersalade, geef die gewoon terug.
     
  3. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    Dat komt doordat de plek van de stoelen voor de nooduitgang al bepaald is en gezien de ruimte die KLM wil geven in C en EC en minimaal aantal beschikbare stoelen is er geen andere optie dan een paar rijen in de sardinecan uitvoering te doen.

    Qua uitlijning voor het raam vindt ik de EC in de E175 beter dan de E190.
     
    PennyDreadful, Tim82 en Carel1 vinden dit leuk.
  4. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Wij zitten er aan te denken om zomer 2020 eens naar Portugal te gaan. Vanaf Lissabon een auto huren en dan combi van cultuur, land en strand. Iemand tips? Wilde eigenlijk vliegen met KLM op LIS en naar het zuiden afzakken, naar een mooi strand en omgeving. Maar dan moet ik ook weer terug naar LIS op het einde..
     
  5. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Je moet er maar net van houden denk ik. Persoonlijk vind ik al die heisa om een film te promoten niet zo. Ik heb al helemaal niks met van die mensen in zo'n kunstof pak, maar ook niet van die disney figuren enzo, daar ben ik te nuchter voor vrees ik. Of een zuurpruim :cool:
     
    PennyDreadful en Frankb vinden dit leuk.
  6. tomhster

    tomhster Newbie Premium Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    94
    Trofeepunten:
    18
    Afzakken richting Setubal, met de ferry naar Troia, Comporta, landinwaarts naar Evora en dan via de mooie IC27 richting de oostelijke Algarve. Topvakantie!
    Met Transavia terug vanaf Faro.
     
  7. PennyDreadful

    PennyDreadful Blue Tier

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    106
    Trofeepunten:
    33
    Het gaat mij niet om promoties van een film of disneypakken..Ik vind gewoon een vliegtuig helemaal af als het zoals hier als heelal met sterren beschilderd is. supervet. Van mij mogen ze meer vliegtuigen geweldige beschilderingen geven SF, Horror whatever,,,
     
    Daeni vindt dit leuk.
  8. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Zo zie je maar weer, er valt altijd wat te leren van de medereizigers hier..bovenstaande mbt beenruimte wist ik wist ik dus niet. Ik had in de E190 9A en B geselecteerd. Gauw wegwezen daar dus..(Gek genoeg kan ik momenteel niet via KLM stoelen selecteren maar wel in mijn AF account)
    upload_2019-11-9_17-39-19.png
     
  9. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Goed om te weten! Waar vind je dit trouwens? Wij vliegen volgens mij met KLC terug uit Warsaw en voor mijn lange vriend is het dus wel fijn niet op rij 8/9/10 te komen.
     
  10. Flying_Roxy

    Flying_Roxy Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    3
    Carel1 vindt dit leuk.
  11. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    .
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2019
  12. tamibcn

    tamibcn Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Gaat dit werken met Vueling?
    Ik kon mijn vlucht van morgen (BIO-AMS) gratis verzetten vanwege een time change. Nu ga ik die vlucht helemaal niet gebruiken omdat niet in BIO ben. Echter ik kan hem gratis omzetten naar over 2 weken, wanneer ik wel naar NL wil. Vlucht wordt dan BIO-BCN overstap BCN-AMS. Ik wil dan instappen in BCN, want daar ben ik. Ik mis dan de eerste leg. Bij een KLM etc gaat dit niet werken, maar bij Vueling?
     
  13. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Ook niet.
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  14. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.852
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    Gisteravond op uitnodiging van KLM Curaçao bij een uitvoering van het KLM Orkest geweest. Mooie lokatie, in de buitenlucht bij het Avilahotel, en ik was aangenaam verrast door de professionaliteit. Flink orkest trouwens ook. Ze hadden het ensemble van de Curacaose pianist Randal Corsen te gast en brachten met hen ook een aantal zeer lokale nummers (in Papiamentu) ten gehore. De regionale KLM-directeur begon met een duik in de geschiedenis van de afgelopen 100jr en ook de CFO was er. Leuke avond!

    upload_2019-11-10_16-32-20.png

    Mochten er forumleden in de buurt zijn: donderdagavond is er ook een openbare uitvoering op het Wilhelminaplein!
     
    VinceG, Urbanjazz, beuse242 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Welke Alitalia lounge adviseren jullie in Rome (AMS-FCO-ATH)?
     
  16. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    De lounge in terminal E. Dat is in de intercontinentale deel van de luchthaven, maar je loopt er zo naartoe. Automatische grenspassage is erg snel (nooit hoeven wachten).

     
    beuse242 vindt dit leuk.
  17. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Top dank je!! We gaan het as donderdag beleven ;-)
     
  18. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.852
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    Aan 'de lounge in terminal E' alleen heb je niet zoveel, want daar heeft Alitalia twee lounges (zie ook https://www.alitalia.com/en_us/fly-alitalia/at-the-airport/lounges/where-to-find-lounges.html).
    De lounge in de video is echter -afhankelijk van je eigen voorkeuren- niet mijn favoriete. De ándere lounge bij de E-gates (het is namelijk niet 'terminal E' maar terminal 3 / E-gates), heeft een kok staan die on demand pizza's en pasta's maakt. Heerlijk.

    Die lounge zit naast de Emirates lounge en dat is naast de gates waar de vluchten richting Midden-Oosten vertrekken. Dat gebied is ook toegankelijk met boarding passen voor andere bestemmingen, al vragen ze je dan wel wat je daar gaat doen. Dan zeg je dus de lounge bezoeken :)
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  19. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Iemand recente ervaring met vertrek vanaf DPS? Alle info die ik kan vinden hebben het over minimaal 2,5u voor vertrek aanwezig op het vliegveld.

    Hebben ze daar een priority line bij paspoort/bagage controle voor BC passagiers?
     
  20. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Ik weet niet meer of ze een prio lijn hebben, wel eigen incheck deel voor SkyPriority met bankjes etc. 2.5 uur is echt overdreven daar. Vorige keer heeft het me nog geen 10 minuten gekost.
     
    westi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina