InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    Sinds de renovatie na de aanslagen zijn de securitytijden goed te doen. Als je een 20 min rekent voor reguliere security (wachten en controle) zit je oké. Looptijd van treinstation naar security is 5 minuten inclusief lift / roltrappen. Gates kunnen wel 10 minuutjes lopen zijn na security.
    Ik weet niet vanuit waar je komt met de trein, maar als het de reguliere internationale trein vanuit NL is, houd er rekening mee dat die wel nog regelmatig wat vertraging heeft. Dus als je connectie kantje boord is, trein eerder nemen.
     
  2. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    Goed om te weten dit, want heb nog wel een aantal boekingen zoals deze hieronder staan, dus kan rekenen op wat extra looptijd / ongemakken rond het station.

    upload_2019-8-22_21-57-55.png
     
  3. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Geen idee waar ik deze vraag moet stellen, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen mails meer krijg wanneer iemand reageert in een topic waarin ik ook heb gereageerd? Elke keer klik ik op 'alle mailnotificaties uitzetten', maar na elke post krijg ik weer nieuwe mailtjes...
     
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Als je een post plaatst op 'meer opties' klikken en dan even kijken of onder Opties - Volg dit topic de knop 'ontvang e-mailmeldingen' uitgevinkt staat.
     
    KieWie vindt dit leuk.
  5. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Je bent een held. Dat moet dus per topic waarop ik reageer, merk ik nu. Voor deze had ik dat al eens gedaan en warempel, geen mailtje :)
     
  6. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    zozo een hele "rondreis" voor 98 euro bij Iberia?:D upload_2019-8-25_15-48-2.png
     
  7. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Jaja is een nieuw concept!
     
  8. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Ik las net een artikel over het Qantas project Sunrise waar ze de komende maanden een aantal extra long range vluchten gaan ‘proberen’. Onder andere NYC - SYD en LHR - SYD staan op de planning. Zou het iets kunnen zijn voor de KLM om de route naar Australië (bijvoorbeeld Sydney en/of Melbourne) in ere te herstellen? Wat denken jullie?
     
  9. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    1.153
    Trofeepunten:
    203
    kan het kloppen dat de werelddeal al live zijn? Ben op zoek naar een ticket Calgary en zie dat de vanafprijs voor een retourtje ineens is gezakt van 780 naar 499.
     
    LeidenHub vindt dit leuk.
  10. Ik denk dat t een verloren strijd is met de airlines uit t midden oosten...
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  11. PennyDreadful

    PennyDreadful Blue Tier

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    106
    Trofeepunten:
    33
    Zijn er (frequente) UK gangers op dit forum? Ik durf niks te boeken na 31 oktober..zeker gezien ontwikkelingen vandaag. Gaan jullie gewoon? Wachten jullie af? We gaan toch geen visum moeten aanvragen bij no-deal? (Ik zelf kom er niet voor mijn werk maar wel veel voor mijn hobby..)
     
  12. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb paar maanden geleden al een trip naar Newcastle geboekt voor februari volgend jaar. Ik ga naar een concert en de verkoop was al gestart. we gaan met de boot. Ik ben niet een frequent UK ganger maar we gokten het maar gewoon. Toen was het nog onder May vaag wat er ging gebeuren. Ik ga het zien wat we extra moeten regelen..
     
    PennyDreadful vindt dit leuk.
  13. Timo

    Timo Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    Het advies van mijn Britse werkgever is om op de datum zelf niet te reizen en in de week erna het reizen naar de UK zoveel mogelijk te vermijden in het geval van een no-deal Brexit. Daarna verwachten ze geen verdere problemen.
     
  14. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Mijn werkgever zit in de UK, dus ga regelmatig op en neer. Mijn baas kijkt uit naar 31 oktober en verder hebben wij geen richtlijnen. Simpelweg omdat niemand weet wat er gaat gebeuren. We gaan het wel zien.
     
  15. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Niet druk maken en gewoon boeken. Mijd alleen de week van de (aangekondigde) Brexit
     
  16. PennyDreadful

    PennyDreadful Blue Tier

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    106
    Trofeepunten:
    33
    Tja dat is mijn punt juist...ik zou naar Halloween events gaan in Engeland week van 31 oktober ...extra dimensie "spooktacular" als de grenzen potdicht gaan ;)...precies 30 jaar na de val van de muur in het oosten wordt er een in het westen opgetrokken o_O
     
  17. PennyDreadful

    PennyDreadful Blue Tier

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    106
    Trofeepunten:
    33
    Ik vlieg nooit business..maar als ik deze foto zie..kan meneer aan het raam er nu niet langs? Worden gangpadpax wakker gemaakt door raampax?

    upload_2019-8-30_0-27-59.png
     
  18. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Yup, met deze specifieke configuratie wel. Tenzij je in de rij in het midden zit.
     
  19. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Nou nou zeg, moeten ook niet gaan overdrijven! De grenzen gaan echt niet potdicht en ook wordt er geen muur opgetrokken.
    De wereld vergaat niet hoor.
     
    DirkOnTour en Deleted_member_487 vinden dit leuk.
  20. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Klopt helemaal. Er is een reden waarom veel mensen hier hun gal spuwen over het "business" product bij KLM.

    Maar wees niet getreurd, er zijn ergere opties, zoals Business bij United in een oude 777
    [​IMG]
     
    lloydje33, Grouchy, Timo en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina