2-4-2 configuratie, waarbij de rijen afwisselend vooruit en achteruit zitten. Ik zou serieus zwaar over de zeik zijn als ik in een non-aisle seat zit (van die 4) én nog achteruit zou vliegen, terwijl ik wel flink wat €'s heb neergelegd.
Achteruit vliegen lijkt mij persoonlijk ook niets, maar het schijnt wel voordelen te hebben met slapen, door pitch van aircraft lig je als je achteruit vliegt met je hoofd iets omhoog in plaats van naar beneden.
Niemand weet nog wat er met de grenzen gaat gebeuren, nu was de UK sowieso niet in Schengen maar ik verwacht wel een aardig shitfest op iedere luchthaven en bij de Kanaaltunnel, voornamelijk omdat niemand weet waar ze aan toe zijn.
Pfff das n flink stukkie... Btw, voor mijn oude job moest ik regelmatig opzij vliegen... (hercules) verschrikkelijk
Hercules? Geluksvogel! In mijn tijd regelde ze een F27 'troopschip' of wat dan ook. KL747-combi approach maar dan net iets anders;
Ik ben zelf ook oud militair en meerdere uitzendingen gedraaid.. ook paar in Bosnie, daarom vraag ik t.
Ja, dan kan je deze locatie vast ook nog wel BHC Kiseljak, hotel Dalmacija; en lekker langs dit huis sjeezen Ben ondertussen maar wat door m'n dingen van die tijd aan het gaan. We hebben het hier over wel eens over de devaluatie van FF miles maar Servisch Krajina kon er ook wat van: