Kunnen ons druk maken om de Brexit, maar komende tijd hebben we zelf genoeg issues op schiphol. Komen aardig wat stakingen aan zeg. Catering KLM, security (zondag al) en straks ook grondpersoneel van KLM.
FNV website bijvoorbeeld: https://www.fnv.nl/nieuwsbericht/se...9/08/grondpersoneel-klm-staakt-maandagochtend
Dank je wel voor het goede nieuws. Ik vlieg morgen om 12.25 terug vanaf WAW. Het vliegtuig dat ons op komt halen vertrekt om 9.45 uit AMS.
Ik hoop maar dat er volgend weekend geen stakingen zijn aangezien ik dan vertrek vanaf Schiphol voor een kort weekendje.
Bij voorbaat geannuleerd morgen ivm staking: KL1541 Leeds Bradford KL1973 Budapest KL1639 Florence KL1665 Barcelona KL1277 Edinburgh KL1125 Copenhagen KL1141 Oslo KL1699 Madrid KL1925 Geneva KL1105 Stockholm
Zover ik weet wordt je dan inderdaad overgeboekt. Ik zit in het vliegtuig op de luchthaven van WAW. Vertraging 2 uur.
Ik bedenk nu, als je een XP-run doet en je hebt met annuleringen te maken bestaat de kans dat ze je op een rechtstreekse vlucht zetten toch? weg segmentjes...of kan je dat weigeren ?
Retroclaimen op basis van de algemene voorwaarden. Ik had AMS-CDG-GVA v.v. geboekt, maar werd op beide segmenten naar een rechtstreekse vlucht omgeboekt. Heb er uiteindelijk 90 XP aan overgehouden door een foutje.
ahaa dank voor jullie antwoorden. Ik heb namenlijk nog geen status en ik denk erover XP-runnetjes te doen vanuit LUX (mijn homebase), Kan XP-technisch lucratief zijn denk ik runnetjes vanaf LUX?
Als ik zo even snel op GF zit te kijken zie ik redelijk hoge Business tarieven vanuit LUX, meestal rond €700 voor verschillende Europese bestemmingen. Allicht dat een vertrek vanuit Duitsland gunstiger is qua prijs.