InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Zijn ook geen compleet horizontaal stoelen. Kreeg pas geleden om te upgraden, maar toen ik zag welk product het was heb ik bedankt
     
    Raymond01 vindt dit leuk.
  2. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Middenstoel in deze configuratie is behoorlijk zuur - weinig 'premium' meer aan de vlucht dan. Ik zou wat alerts op Expertflyer zetten om te kijken wanneer er nog een raam- of gangpadstoel vrijkomt.
     
    Raymond01 vindt dit leuk.
  3. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Ik zou, indien je nog niet geboekt hebt, op HND vliegen. ;)
     
    Raymond01 vindt dit leuk.
  4. Raymond01

    Raymond01 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    77
    Trofeepunten:
    18
    Vliegen met meerderen dus ik ontkom helaas niet aan deze vlucht.:( Zit aan het gangpad van het midden. Zal tzt wel even een review posten. :)
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  5. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Pff is wel te merken. Heb in de afgelopen 2 weken nog geen enkele vlucht gehad die op zijn minst 30 min vertraagd is.
     
  6. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Sinds afgelopen vrijdag is een deel van de restricties opgeheven. 1 juni zouden alle beperkingen opgelost moeten zijn. Wel wordt er nog gewerkt aan de rijbanen wat ook tot capaciteitsvermindering leidt.
     
    SanHor vindt dit leuk.
  7. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Ik ben benieuwd. Kan a.s. donderdag richting AMS geen vertraging gebruiken.
     
  8. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Nou ik kwam gisteren terug uit Rome en had wederom ruim een uur vertraging. Ik kan eigenlijk nooit vertragingen gebruiken. Na een drukke week kom ik graag bijtijds thuis ;)
     
    Grouchy, Urbanjazz, westi en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    En nu 0750 naar Lyon zelfde verhaal. Deur is dicht, maar moeten nog minimaal 30 min wachten vanwege het nieuwe software systeem..... Heel fijn!
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  10. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Iemand nog een leuke aanbieding met sparen van FB miles voor autohuur op CUR?
     
  11. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Je kan veel goedkoper huren bij particuliere verhuurders. Heb goede ervaring met Ryan car Rental. Bij Avis momenteel geen bonusmiles, dat was tot eind april een prima deal.
     
    Grouchy, Ambtenaruh en Arjan69 vinden dit leuk.
  12. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Net terug uit Istanbul en gebruik gemaakt van de nieuwe luchthaven die enkele weken terug geopend is. Daarbij vielen me een aantal dingen op; ten eerste dat er nog veel gebouwd werd, maar dat de terminal echt enórm is. Brede hoge gangen, veel lichtinval en mooie ronde vormen, alles lijkt voorbereid op de komst van het 3 dubbele aan reizigers ten opzichte van nu. Bij grenscontrole waren er zo veel balies open bv, dat er steeds maar 1 of 2 mensen per balie staan te wachten.

    Negatief is er ook een en ander aan te merken, ten eerste de bereikbaarheid. De metrolijn erheen uit de stad wordt pas volgend jaar opgeleverd en nu ben je aangewezen op een taxi of bus. De buskaarten kunnen alleen met bankbiljetten tot 50 Lire worden gekocht uit de automaten, en het geldautomaat stond 5 roltrappen verderop in de aankomst hal, en rekende een belachelijke koersopslag per transaktie. De luchthaven ligt ongeveer 40 kilometer buiten de stad. De eerste 30 km gaan voortvarend over een snelweg door een bos, maar daarna begint het aanschuiven in de file. Ik heb 1 uur en 45 minuten over het traject van die 40 kilometer gedaan. Waarbij de laatste 5km om de stad in te komen meer dan een uur hadden gekost op vrijdagmiddag, alles stond vast over 8 rijbanen. Bus of taxi maakt dus qua reistijd niks uit.

    Bij aankomst werd er omgereoepen dat het druk was op de luchthaven, en we daarom 100 km ervoor rondjes bleven vliegen. Dit duurde 50 minuten en ik heb 8 keer hetzelfde dorpje onder me zien langskomen. Bij vertrek werden we aan de kop van de baan aan de kant gezet om eveneens ivm drukte eerst minstens 15 andere vliegtuigen de lucht in te zien gaan. Na 40 minuten waren wij aan de beurt. Zal dit laatste een stukje gewenning moeten zijn voor de verkeersleiding, of iets wat daar gewoon normaal is?
     
    VinceG, ppt, Grouchy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    Zojuist bij TK award ticket geboekt...vreemde was dat business goedkoper was dan economy....moest haast met Pegasus terugkeren vanuit Manamah...maar hierdoor...dus toch niet ;) Gisteravond lukte het niet, nu gelukkig wel.

    AMS - IST - BAH retour voor 49000 miles + 240 euro toeslag, alles in BC. AMS - IST in lie flat a330, IST - BAH in A321. Nieuw vliegveld + nieuwe lounges proberen (4 uur overstap op de heenweg)...perfecte tijd om terug te vliegen (5 uur 's ochtends) en dan om 1 uur 's middags aan te komen...ja, mooie deal!
     
    VinceG, beuse242, Arjan69 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Helaas dus gisteren ook een uur vertraging, met als gevolg dat ritje naar Den Bosch me 1u50 kostte.
     
  15. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Korte vraag, geannuleerde Lufthansa vlucht ivm een drone, 7 uren vertraging, wel of geen recht op compensatie?
     
  16. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
  17. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Dank je voor je snelle reactie.
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  18. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Net voor mijn tripje RTM-LCY-SNN-JFK-SFO / DEN-LHR-AMS (in C) ook bij Blade een helicopter transfer geboekt van JFK naar Manhattan. Op Godsavethepoints stond een code die het tarief (enkeltje) naar $ 120 bracht. Helicoptervluchtje stond nog op mijn bucket list dus die kan ik dan ook weer afstrepen :)
     
    Javadest, beuse242, lloydje33 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Dat leek mij ook wel leuk toen ik de vlucht zag, maar helaas zijn er nog geen vluchten gepland in oktober. Alsnog ga ik de site in de gaten houden. Voor $ 190,00 heb je een mooie ervaring (jij voor $ 120,00 helemaal), maar bovendien krijg je er veel gemak voor terug.

    Wanneer ga je dit doen?
     
  20. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    In juli ga ik dit doen. Ik had al vaker gekeken voor beschikbaarheid maar kon steeds alleen maar voor vandaag en morgen een vlucht selecteren. Dit heb ik omzeilt door op morgen te klikken en dan de datum in het adres veld van de browser handmatig te veranderen. Ik had ze al eens gevraagd waarom het niet lukt op de datum te klikken maar dat wisten ze niet. Ze konden wel ver voor uit boeken als je belde trouwens.

    Ik had trouwens ook nog USD 100 aan credits staan van de referral code van TPG maar het is me niet gelukt om die (of in iig 50 daarvan) ook nog te gebruiken

    Vandaag ook nog voor E 150 het Meridien in San Francisco kunnen boeken (SF is echt mega duur qua hotels) dus daar ook blij mee!
     
    beuse242, lloydje33, Tim82 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina