Mijn ervaring is dat het aan het einde van de middag, zo rond 16-17u buiten de vakantieperiodes meestal zo is dat ik overal min of meer kan doorlopen zonder wachttijden (en zonder Privium of Sky prio) bij de controle. Anderhalve week terug stond ik ook bij de Sky Prio ruim een kwartier te wachten, dat was rond 9u 's ochtends. Mijn ervaring is dus vooral dat het tijdstip op de dag nogal veel uitmaakt.
Wow de whatsapp klantenservice van KLM is niet erg consistent zeg. Nu al 2 dagen heen en weer aan het appen om het emd receipt toegemaild te krijgen van een vluchtwijziging (7 van de 10 keer komt deze niet automatisch mee) en aanschaf extra bagage. Ik krijg antwoorden terug van medewerkers waar ik echt niets mee kan. Ook absolute onwaarheden. En dan uiteindelijk krijg ik een factuur toegestuurd van het hele ticket waar zelfs niet alles op staat. Zucht. Morgen maar gewoon de platinum lijn bellen.
Ik krijg niet eens meer reactie op WhatsApp. Eind januari had ik vertraging met KLM maar er kwam nauwelijks informatie. Via WhatsApp kreeg ik automatisch bericht dat vertraging half uur zou zijn maar volgens borden op Schiphol was het al langer. Ik vroeg hoe dat zat. Ik wacht nog steeds op antwoord.
Prettige verassing eerder vandaag. Had vanmiddag een nieuwe KLM 737-800 (PH-BCK ferried 24-25 April 2019) naar MUC, dacht met grote baggage overhead bins, usb aansluiting, verstelbare hoofdsteunen en andere padding...en het rook nogal allemaal naar nieuw
Buiten reguliere openingstijden springt de Platinum Servicelijn in op social media. Dus kies je moment als je wilt whatsappen..
2 vraagjes over Bonaire Weet iemand of de VIP lounge op Bonaire een business lounge is waar je toegang hebt als FB Plat? Wat is de uiterste tijd om bagage te droppen?
Eerste doel van dit jaar bereikt en daarmee bedoel ik geen hotel of FF status Madeira Island Ultra Trail van 85km (89,1 km op gps) met 5000 hoogtemeters gefinished na 19u01m, wat een rush!
Eeeuhh, de Jet Airways app kreeg zojuist een update. Dat was onverwacht. Wat is er nieuw - Minor bug fixes and improvements
Laatste keer dat ik er was is al een paar jaar geleden. De lounge is gewoon toegangkelijk voor FB Elite +. Bag drop kan ik niets over zeggen, ik kwam er altijd tijdens de stop-over naar GYE.
Proost en fijn weekend vanuit Mercure Amersfoort. Ik zit lekker aan mijn welkomstdrankje op mijn kamer.
Lounge is er idd nog, iets van 25 zitplaatsen. Karig aanbod van eten, beetje nootjes, snickers en wat chips die na 5 minuten al op waren. Ik kwam er te laat achter dat je ook een tosti kon bestellen bij de dame die bij de ingang zat. Bag drop was minimaal 1:10 voor vertrek.
70 minuten voor vertrek, strikt gehandhaafd. Als je googelt op klm inchecktijd vind je de afwijkende tijden als eerste resultaat. De enige echte instinker wereldwijd voor KLM is Paramaribo, waar ze 120 minuten voor vertrek sluiten.
Het ergste is dat KLM het zelf blijkbaar niet weet: "Hallo, bedankt voor je bericht. Op Bonaire bevindt zich de Sky lounge. Normaal gesproken zijn de incheckbalies en bagageafgiftepunten op de meeste luchthavens ten minste geopend vanaf 2 uur (Europese vluchten) of 3 uur (intercontinentale vluchten) voor vertrek en sluiten ze 40 minuten (Europese vluchten) of 60 minuten (intercontinentale vluchten) voor vertrek. Op de dag van vertrek kan je op de meeste luchthavens inchecken bij de selfservice kiosken. Hier: https://klmf.ly/2tBDdzs vind je meer informatie." (antwoord op mijn vraag op FB) Je zou maar uitgaan van 60 minuten en dan 10 minuten te laat zijn
Ik ontdekte gisteren nieuwe KLM amenity kits en wijnen! Amenity kits zijn soft geworden en daarmee handzamer. En de Zeeuwse wijnen zijn van de kaart! Allemaal sinds 1 mei blijkbaar.