IHG Rewards Club (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 4 jul 2014.

1. Denzi

Denzi Silver Tier

Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Hoi allen,

Eind April denk ik zo ongeveer mijn Spire status te halen. En dan is het voordeel volgens mij dat ik kan kiezen uit of iemand Platinum status geven, of eenmalig 25k punten.

Nou heb ik niemand zo om een platinum status te geven, maar waar ik misschien aan dacht is: Zijn er ook andere hotelketens met vergelijkbare status giveaway op een bepaald niveau? Dan is het misschien handiger om elkaar een 'hogere' status te geven.

Groet,
    Deniz

Ps: Lionell, zou je kunnen laten weten hoe het IC in AUH is?

2. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.688
    Trofeepunten:
    1.573
    Volgens mij is IHG de enigste keten die deze "schenking" van status hanteert. Ik heb het tot nu toe nog bij geen enkele andere hotelketen gezien.

@Denzi Ik zal je zeker iets laten weten, maar mijn stay is pas half mei dus nog even geduld :)

3. jongesander

jongesander Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Mocht je m niet willen ruilen maar op andere wijze van de hand doen: Pm me, I'm interested.

4. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Als Starwood Platinum Preferred Guest kan je na je 50ste nacht als een van de gifts kiezen om iemand anders een Gold membership cadeau te geven, maar dit doen bijzonder weinig mensen voor zover ik weet.

Zie https://www.spgpromos.com/50nightsbenefit/

5. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    723
    Trofeepunten:
    348
    Ben in 2015 nog in het IC AUH geweest. Laat maar weten als je vragen hebt.

Lionell vindt dit leuk.
  6. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    723
    Trofeepunten:
    348
    IC Hotels komt vandaag met het nieuws dat er ook in Venetië een Intercontinental hotel komt.

Het IC Palazzo Nani zal begin 2018 haar deuren openen. Goed nieuws dus voor alle IC fans onder ons @Lionell

Het pand uit de 16e eeuw zal na de verbouwing 51 kamers hebben.

Denzi en Lionell vinden dit leuk.
  7. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.688
    Trofeepunten:
    1.573
    Oh ik ben benieuwd hoe dat er gaat uit zien, zeker op zo'n locatie, ik hoop dat ze er iets speciaals van maken!

8. Denzi

Denzi Silver Tier

Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Ik denk in dat geval dat ik hem dan aan een collega met wie ik veel samenwerk gun.

25K punten zelf vind ik niet bepaald 'super' aantrekkelijk om eerlijk te zijn.

9. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.688
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik kreeg vanochtend de volgende boodschap te zien in m'n IHG account, blijkbaar krijgen Platinum leden tot 30 april 15% korting op points & cash boekingen? Ik heb nog nergens anders een aankondiging hierover gezien of een email erover ontvangen?
    Screen Shot 2016-03-10 at 07.30.59.png

10. TravelTheWorld195

TravelTheWorld195 Silver Member

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik kreeg zojuist onderstaande aanbieding in m'n mailbox: tot 60% korting op IHG punten. Een points-break hotel van 5k punten kan je nu kopen voor $54. Kan nog wel eens handig zijn!

Schermafbeelding 2016-03-11 om 13.54.32.png

Lionell vindt dit leuk.
  11. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.688
    Trofeepunten:
    1.573
    Nog niet zo lang was er een promo waarbij je 100% bonus kreeg. Maar zoals je schrijft kan het helpen als je een klein aantal punten nodig hebt.

TravelTheWorld195 vindt dit leuk.
  12. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.688
    Trofeepunten:
    1.573
    Denzi en GA717 vinden dit leuk.
  13. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ondanks eerdere berichten hier viel het Crowne Plaza Schiphol me niet tegen.

14. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.688
    Trofeepunten:
    1.573
    Had je een standaard kamer of club room? Bij ons was het vooral de lounge toegang die tegen viel, issue met de deur, mindere aanbod en de manier waarop we verzocht werden om de lounge te verlaten 's avonds.

15. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik had een club room voor een acceptabele rate inclusief parkeren. Kamer was prima. Personeel was vrolijk.

De lounge was inderdaad eerst niet geactiveerd ("ik denk niet dat u daar in mag", zei iemand tegen mijn vriendin ;) met later de excuses). Wij waren erg moe dus hebben niet erg veel gebruik gemaakt van de lounge.

Vanochtend Nespresso gehad op de kamer. Ontbijt dame was "lovely" en daarna nog een relaxed bakje koffie met uitzicht op de vliegtuigen.

Lionell vindt dit leuk.
  16. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.688
    Trofeepunten:
    1.573
    Ze zijn dit jaar wat langzamer met het bezorgen van het Ambassador pakketje, vorige jaren moest ik daar maximaal 8 wkn op wachten en nu is het bijna 2,5 maand geleden. Ik heb net de Ambassador service gecontacteerd met de vraag of ze het willen nakijken. Over een dikke maand heb ik de voucher namelijk nodig voor een stay in een IC hotel. Waarschijnlijk paniek om niks, maar ik heb m'n spullen graag op tijd :)

17. Alias

Alias Blue Tier

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Twee en een halve maand wachten op het Ambassador doosje is te lang. Beide keren had ik het binnen twee maanden in huis. Misschien is het papier op, de inkt of beide? Het zou ook het kofferlabel kunnen zijn waar het wachten op is. Als het echt krap wordt kan ik de voucher voor je kopiëren. :D

Lionell vindt dit leuk.
  18. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik ben op 13 februari Ambassador geworden en heb afgelopen week het pakketje ontvangen.

19. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.688
    Trofeepunten:
    1.573
    Antwoord van de Ambassador service ontvangen:

"We apologize if you were unable to receive your Ambassador portfolio in a timely manner.

Our records show your portfolio was dispatched last 15 March 2016 via regular mail for delivery at the address provided below.

Please know that Ambassador membership portfolios are dispatched in a timely manner to meet our delivery time of approximately seven weeks. In this regard, please expect delivery of the kit until the end of the first week of May 2016."

Daar heb ik wat aan als m'n stay op 29 april is :rolleyes:

20. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Al het op 15 maart is verzonden, lukt het vast wel om het voor 29 april te bezorgen:).

Lionell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina