IHG Rewards Club (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 4 jul 2014.

1. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Dat lijkt me niet nee ;) Ga nog samen met pa naar Azië, dus ga me zeker in de promo verdiepen.

2. vdb1988

vdb1988 Newbie

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    Grr komen ze nu mee!:(
    Ik zit vanaf afgelopen vrijdag tot begin Oktober in een Holiday Inn in Beijing!
    Ik dacht nog aan uit- en inchecken, maar dat werkt ook niet. Uit de voorwaarden:
    A Stay is defined per IHG Rewards Club Membership Terms and Conditions as one night or consecutive nights at the same hotel, regardless of frequency of check-in/out (“Stay”).

Wat denken jullie, heeft het zin om er een mailtje aan te wagen?

3. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    723
    Trofeepunten:
    348
    Ik zou goed naar de voorwaarden kijken van jouw persoonlijke aanbod, en daarna de boeking openbreken. Dus bijv een keer (of meer) verplaatsen tussen ihg hotels in de stad.

4. TheoS

TheoS Silver Member Captains Premium Member

Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Laatst bewerkt: 26 aug 2015
  5. vdb1988

vdb1988 Newbie

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    Hotel hoppen gaat hem helaas niet worden.
    Dit hotel zit op 15 min lopen van de klant.
    Andere hotels ben ik veel langer onderweg en zit ik zonder collega's. Dat is me de moeite niet waard.

Ik denk dat ik er maar gewoon een mailtje aan waag. Alhoewel IHG hiermee geen extra inkomsten heeft hoop ik toch op wat coulance en wat puntjes. Zal op de aparte threat laten weten wat het geworden is!

6. high_class

high_class Silver Member Captains

Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Nu 8% Cashback via Topcashback.com voor een referral kan je kijken in het cashback topic

7. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Is de Anywhere Check In voor elite members nu al overal actief? Het zou perpectieven kunnen openen voor matras runs in cheapo hotels zonder fysiek ter plaatse in te checken. Zeker indien je gebruik maakt van prepaid rates...

8. high_class

high_class Silver Member Captains

Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    anders kan je altijd een VPN proberen toch? Ik heb Hilton Shanghai bijv gewoon ingecheckt in Nederland

9. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik kan het inderdaad proberen, heb een manier gevonden om heel goedkoop toch de Accelerate promo te volbrengen, zou mooi zijn als ik op afstand kan in- en uitchecken zonder dat het als no show beschouwd wordt :)

vlieggraagverweg vindt dit leuk.
  10. DutchFrequentFlyer

DutchFrequentFlyer Silver Member

Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Het punt is volgens mij dat het nog maar een smaldeel van de IHG hotels is dat de remote-check in technologie ondersteunt. Ik geloof niet dat er een volledige lijst beschikbaar is.

11. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Naar zo'n lijst ben ik ook aan het zoeken geweest, ik weet dat op Loyaltylobby een lijst staat met hotels uit de VS en hier in Europa krijg ik sporadisch de mogelijkheid om remote in te checken. Maar daar is geen regelmaat op te zetten, ik ga het verder uitzoeken...

12. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Promo bij IHG om dubbele United miles te verdienen (voor degenen die interesse hebben), hiervoor moet je de earning preference in je IHG account aanpassen.
    Screen Shot 2015-09-04 at 20.15.16.png

13. Edwin

Edwin Newbie

Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    18
    Domme vragen bestaan niet, maar ik wil toch een poging wagen.
    Mijn vriendin heeft al wat punten opgebouwd bij IHG, kan ik ook voor alleen mijzelf via haar account een boeking doen en boeken en levert dit dan punten op?

Lionell vindt dit leuk.
  14. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Je kan een boeking doen via haar account en dan het hotel vragen om jouw naam mee op de reservatie te zetten, zodat je ook onder jouw naam kan inchecken. De punten die je verdient met dat verblijf zullen worden bijgeschreven op de account van jouw vriendin.

HaikoW vindt dit leuk.
  15. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
  16. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Is het mogelijk om met het Ambassador certificaat een boeking te maken voor iemand anders, bij wijze van iemand een weekend kado te doen?

17. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Heb het antwoord al gevonden in de terms & conditions...: "Certificates are valid only for the member who has InterContinental Ambassador status, and are not transferable. or barter of the Certificate will render it void." Kan hooguit een poging wagen bij de IHG Ambassador service of het mogelijk is.

18. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Voor degenen die een soort "fast track" willen naar IHG Platinum is het IHG Dining Rewards programma misschien een optie, je wordt dan als Gold member geupgrade naar Platinum voor zolang je de kaart hebt. Kost per jaar is $ 385, let wel op dat de meeste benefits niet in Europa gelden. Vooral in Azië en Oceanië kan je er voordeel uit halen. Behalve de elite status level upgrade krijg je ook een "free night" die in eender welk hotel van IHG gebruikt kan worden.

Dit zijn de benefits:
    Screen Shot 2015-09-20 at 14.54.23.png

Voor meer info over dit programma, kan je kijken op deze link. Lees goed de terms & conditions en zorg ervoor dat als je het programma aanvraagt dat je bent ingelogd in je huidige IHG account, anders wordt er zonder pardon een nieuwe IHG account aangemaakt en beide accounts zijn niet te combineren!

19. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    @Didier13 ik heb net de vraag gesteld aan IHG via twitter wat betreft land van aanvraag. Ik hou je op de hoogte.

Didier13 vindt dit leuk.
  20. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik kreeg dit als antwoord... Ik ga het later dit jaar gewoon proberen, lukt het niet dan vraag ik een refund.
    Screen Shot 2015-09-20 at 15.41.22.png
    Via de link die ze geven kom je gewoon op de terms & conditions terecht.

Deel Deze Pagina