IHG Rewards Club (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 4 jul 2014.

1. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Dit krijg ik net binnen van IHG, ze gaan samenwerken met Uber!

IHG and Uber Team Up To Simplify On-Demand Travel For IHG Rewards Club Members

Ride Reminders, loyalty points and discounted rides among benefits for guests

ATLANTA – InterContinental Hotels Group (IHG), one of the world’s leading hotel companies, and Uber, announced today a new collaboration designed to make it easier and more rewarding for guests to get to and from their hotels. From this week, anyone who is traveling within the U.S. and signs up as a new Uber rider can earn 2,000 IHG® Rewards Club points1 and $20 off their first ride with Uber. Now, travelers can conveniently request a ride from the award-winning IHG® App through the Uber API and in early 2016, they will be able to set Uber “Ride Reminders.”

Lara Hernandez, Vice President, Digital, Loyalty and Partner Marketing, The Americas, IHG said, “IHG Rewards Club is constantly evolving, based on member and consumer insights, to ensure we are delivering the most innovative, relevant and rewarding experiences for our guests. Our strategic relationship with Uber coupled with our digitally-driven innovations already in market, allow our guests to have a seamless experience throughout their travel journey.”

Guests can enjoy the benefits of this new partnership by following these simple steps:

• Update the IHG App or download it here.

• Book a stay at an IHG hotel anywhere in the U.S.

• To get to your destination, select the Uber button in the
    IHG App to request a ride.

• Guests will be directed to the Uber App where the hotel’s
    address will be pre-populated. If the Uber App is not
    installed on the guest’s mobile device, they will be directed
    to an app install link.

• New Uber riders will receive $20 off their first ride and a
    digital voucher code from Uber via email to deposit 2,000
    IHG Rewards Club points into their member account.
    Points can be redeemed toward a future stay at any of the
    more than 4,900 IHG hotels in the world.

2. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    866
    Trofeepunten:
    348
    Prijzenswaardige ontwikkeling mijn inziens, maar de ervaring die ik heb met IHG en haar ICT wel een tricky one :p

Overigens word ik met een overnachting van a.s. zondag Gold Elite bij IHG, mijn eerste status :)

3. HaikoW

HaikoW Silver Tier

Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Wel een beetje magertjes: alleen punten voor nieuwe Uber leden en alleen als je voor het eerst in de US dat ritje boekt.

De samenwerking tussen SPG en Uber geeft je altijd punten (1 spg punt per usd) zelfs dubbele als je de Uber rit maakt terwijl je in een SPG hotel verblijft.

Lionell vindt dit leuk.
  4. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    866
    Trofeepunten:
    348
    Gelukkig heeft mijn laatste stay bij de Crowne Plaza waar ik eerder al eens verbleef weer wél punten voor de overlapping stay opgeleverd... Lekker duidelijk weer.

Nouja, in ieder geval club elite nu en een zooi punten door de accelerate bonus erbij, en er komt nog een stay bij een HIX aan :)

5. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    IHG Accelerate 2016 is aangekondigd en je kan nu ook registreren, promo loopt van 1 jan t/m 30 april 2016... In mijn geval weer niet waard, veel te veel nachten voor 55k aan punten. Waar zijn de goeie oude dagen dat je met 1 stay 35k punten kon scoren? :D

6. Edwin

Edwin Newbie

Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    18
    Lionell vindt dit leuk.
  7. Sanne von Kriegenbergh

Sanne von Kriegenbergh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.244
    Trofeepunten:
    448
    Lionell vindt dit leuk.
  8. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Die gratis nacht zal waarschijnlijk niet meetellen, reward nights tellen meestal ook niet tenzij het er echt specifiek in staat. Je kan de terms bekijken van je te volbrengen opdrachten en daar staat in detail wat als "qualifying" voldoet.

9. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Das redelijk hopeloos ja...

10. WorldTraveller

WorldTraveller Silver Member

Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
  11. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    866
    Trofeepunten:
    348

Nouja... 11.000 is misschien nog best haalbaar gezien het aantal stays dat van de laatste paar maanden. Het is dan iig nog een leuke aanvulling.

12. HaikoW

HaikoW Silver Tier

Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    83.120 punten voor 14-nachten....
    Gaan we doen :)

Bijgevoegde bestanden:

13. Edwin

Edwin Newbie

Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    18
    Bij IHGCare nagevraagd en de free night telt inderdaad niet mee.

14. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    866
    Trofeepunten:
    348
    Ook een interessante: ik heb bij de lopende Accelerate 3 'challenges' voltooid. De punten van de laatste voltooiing lieten echter al een tijdje op zich wachten, dus het formuliertje ingevuld dat er punten ontbraken. Binnen 48 uur punten bijgeschreven. In het voortgangsoverzicht zijn deze stays en punten nog niet verwerkt...
    Ik wacht even rustig af :D

15. Edwin

Edwin Newbie

Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    18
  16. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    5,000 Bonusaanbieding in januari
    Verblijf een keer in januari en verdien 5,000 bonuspunten.

3,000 Verblijf één keer en ontvang 3,000
    Hartelijk dank dat u heeft gekozen voor IHG. We heten u graag binnenkort opnieuw welkom. Verblijf eenmaal en verdien 3,000 bonuspunten.

9,000 Blijf langer, verdien meer
    Kom dichter bij uw gewenste beloningen met een verblijf van 6 nacht(en) en verdien 9,000 bonuspunten.

4,800 Reis met de IHG®-app
    Boek 2 verblijven met de IHG®-app en verdien 4,800bonuspunten.

19,200 Wereldreizigersbonus
    Verdien 19,200 bonuspunten voor een verblijf in 2 IHG-hotel(s) buiten uw woonland. U verdient punten voor één hotelverblijf per land.

5,000 Vernieuw uw Ambassador-lidmaatschap
    Verleng uw Ambassador-lidmaatschap en verdien 5,000 punten.

16,000 Uw prestatiebonus
    Voltooi 4 van de 5 aanbiedingen hierboven en verdien 16,000 (extra) bonuspunten (exclusief de bonusaanbieding van januari).

voor 62K totaal.

Die van zes nachten ga ik niet redden denk ik, dus dan zou ik mn Ambassador moeten verlengen om 4 van de 5 challenges te halen, want voor de rest is 'ie best te doen, toch?

17. Alias

Alias Blue Tier

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Voor degene die 1000 punten krijgen als men redeemed voor "Accelerate 2016", wil ik u attenderen op een bericht van Lionell van eerder dit jaar waarin hij melding maakt dat je voor drie punten een e-book kan aanschaffen: bericht # 31 en twee daaronder met nummer 33. Het kost nu vier punten in plaatst van drie punten eerder dit jaar.

@ Lionell: hoe heb je deze gevonden? Ik zelf kom niet lager dan 100 punten. Mocht je eentje lager vinden dan vier punten... Minder is meer, nietwaar? ;)

Voor zij die Ambassador zijn en waarbij een van de "challenges" het verlengen van je Ambassador lidmaatschap is, kan het lonend zijn om de verlenging met geld te betalen i.p.v. met punten. Je krijgt meer punten als je met geld betaald en het is goedkoper dan wanneer je met punten betaald. De 24.000 punten zouden je + USD 287.50 kosten mocht je ze los kopen. Hieronder de details.

Renew for $150 USD and receive 10,000* bonus IHG® Rewards Club points
    Renew for $200 USD and receive 15,000* bonus IHG® Rewards Club points plus a 10%** rebate on Reward Nights
    Or, if you wish to renew your Ambassador status using IHG® Rewards Club points
    Renew using 24,000 of your IHG® Rewards Club points and receive 5,000* bonus points
    No cancellations or refunds permitted. See Member Terms & Conditions.
    *Bonus points are delivered via voucher code in the Ambassador member kit.
    **You will receive 10% of redeemed points back on all Reward Night redemptions for 12 months. Please allow 4 to 6 weeks after each Reward Nights stay for rebated points to be deposited into your account. The maximum number of points to be rebated shall not exceed 100,000 points in a calendar year. Not applicable on non-Reward Night redemption items.

Laatst bewerkt: 31 dec 2015
  18. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Gewoon kijken bij de ebooks en dan sorteren op redemption prijs, zo kwam ik hem vorig jaar tegen.

19. Alias

Alias Blue Tier

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Dit is de link die ik gebruik: https://digitalrewards.ihg.com/us/ebooks/, klik op All en sorteer dan op prijs laag naar hoog. De laagste prijs die ik kan vinden is 100 punten voor
    Alice's Adventures in Wonderland (Collinskunnen Z Classics). Wonderlijk dat jij het wel hebt kunnen vinden.

20. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    eBook van 4 punten is momenteel het laagste wat ik kan vinden, seek and you shall find :D

Deel Deze Pagina