IHG Rewards Club (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 4 jul 2014.

  1. Darrow

    Darrow Newbie

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    8
    Ikzelf heb de dining rewards al enige tijd dus het lukt zeker voor Europeanen. Instant platinum en gratis nacht in élk IHG hotel.
     
    Didier13, Flying doc en Lionell vinden dit leuk.
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Voor degenen die interesse hebben, IHG points sale met 60% bonus...
    Screen Shot 2015-10-17 at 13.24.03.png
     
    Basjep vindt dit leuk.
  3. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    60% is een beetje mager! Regelmatig 100% bonus, heb er nog 200000 staan wacht wel op een betere aanbieding. Maart denk ik daily getaways weer eens kijken.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    @Didier13 zijn het in maart weer daily getaways? Indien ja, moet ik zorgen voor een mastercard tegen dan, want daarmee kon je vanuit de EU wel aankopen?
     
  5. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Ja waarschijnlijk maart-april. Kan er nog niks over vinden. Ihg altijd een berg aanbiedingen. Met mastercard lukte me het wel met amex niet. Maak wel een fake adres met postcode aan. Nu 3x gedaan. Vooral leuk als de dollar een beetje laag staat uiteraard.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Aha thanks! Ik gebruik meestal het adres van m'n werk in de VS voor dat soort dingen.
     
    Didier13 vindt dit leuk.
  7. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Ik had nog 2 'Free Nights' over van de 'Into The Nights'-promo vorig jaar. Deze verlopen per 31 december, dus ik had bedacht ze in te zetten voor twee nachten Intercontinental New York Manhattan.
    Kamerprijzen van rond de $350-$500 of 50.000 IHG points. Leek me wel een goede besteding!

    Ik logde in op mijn account en wat bleek? De free nights zijn verdwenen, tenminste, de hele menu-optie is er niet meer. Via de Ambassador mail contact opgenomen en ik kreeg als reactie terug dat er een IT-probleem was, maar dat mijn 2 free nights nog gewoon beschikbaar waren. Ook vroegen ze de gegevens van het hotel, zodat zij voor mij de boeking konden doen.
    Vandaag alles geregeld, maar tot mijn verbazing is het geboekt als redemption van 2x 50.000 punten die vervolgens weer als correctie zijn bijgeschreven.

    ihg free night.png
    Moraal van het verhaal:
    Als je nog een Free Night hebt die bijna verloopt: Laat een 50.000 points hotel boeken. Annuleer vervolgens je boeking en je hebt 50.000 punten in plaats van je free night! :D
     
    MartinR, Ready2Board, Lionell en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Ik had vandaag een mooie entree bij een HIX iets ten noorden van Birmingham: Kreeg als erkenning van mijn Rewards-lidmaatschap op heerlijk lompe, Engelse wijze, een (overigens erg lekkere) chocoladereep aangeboden. Niet veel later zag ik toevallig hoe een man een paar kamers verderop door twee man politie uit zijn kamer werd gehaald en afgevoerd. Van hoogte- naar dieptepunt in amper 5 minuten.
     
    Ivooss vindt dit leuk.
  9. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Carel1 en Lionell vinden dit leuk.
  10. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Sneller hier dan op de frontpage :D
     
  11. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    In Q2 van 2016 zou het eerste Hotel Indigo in Singapore openen heeft IHG Care vandaag bevestigd aan me via Twitter, er staat ook nog een 2e IC hotel in de planning voor 2016 in Singapore, maar daar heb ik nog geen antwoord over.
     
  12. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Kunnen jullie een reden verzinnen waarom de ene overlapping stay wél punten oplevert en de andere niet? Tweemaal verbleven in een IHG hotel, beide keren een kamer voor mij en een collega geboekt via de IHG website. De eerste keer kreeg ik wel punten voor de 'tweede kamer', tweede keer niet.

    De facturen op de IHG website zijn niet dusdanig duidelijk, of anders ten opzichte van beide boekingen, dat ik er wijs uit wordt...
     
  13. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    De I.T. systemen en verwerking van stays zijn al jaren een ramp bij IHG. Het beste wat je kan doen is bellen en het aan de foon laten oplossen, want als je een case opent via email kan het tot een week duren en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd door customer service uit de Filippijnen.
     
  14. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Eigenwijs als ik ben heb ik natuurlijk via de website van IHG contact gezocht. Binnen twee dagen antwoord. Alleen het antwoord bevalt me niet:
    Nu twijfel ik wat ik moet doen, aangezien ik dus in een eerder geval wél punten voor die kamer kreeg (dat was een Crowne Plaze, dit een HIX, beiden in de UK). Ga ik ze vragen waarom ik de vorige keer dan wél punten kreeg voor die extra kamer, of moet ik deze slapende hond niet wakker maken?
     
  15. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Leuke email van IHG vandaag: "We are delighted to inform you that in appreciation of your continued loyalty to InterContinental® Hotels & Resorts, we have upgraded you to Royal Ambassador status." :)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  16. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Er komt een nieuwe Intercontinental in Ljubljana volgens dit persbericht:
    Screen Shot 2015-11-10 at 08.22.46.png
     
    TheoS en Ready2Board vinden dit leuk.
  17. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    In 2017 komt er een Hotel Indigo in London, zal nieuw worden gebouwd volgens dit press release:

    InterContinental Hotels Group (IHG), one of the world’s leading hotel companies, has announced the signing of Hotel Indigo® London – Aldgate in the UK’s capital. The newly built hotel will operate under a franchise agreement with Meadow Partners and Roquebrook. The 207-room hotel opening in 2017 will be located in Aldgate place, east of the City Of London.

    Set in the heart of a major residential and commercial development project taking shape along Leman Street and Aldgate East, the hotel will be close to key business districts including Canary Wharf, the City of London and Liverpool Street. Some of London’s most popular tourist attractions including Brick Lane, Spitalfields Market, the Tower of London and Southbank will be located on the hotel’s door step.

    The hotel is situated nearby several underground tube stations including Aldgate East, Aldgate and Tower Hill, and also has great connections to City Airport.
     
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Voor degenen die het interesseert, IHG heeft de laatste dagen weer wat veranderingen door gevoerd... Dit keer in de FAQ, op de benefits pagina zijn ook veranderingen.
    Screen Shot 2015-11-18 at 12.52.02.png
     
  19. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    In de T&C kon ik alleen rollover nights terugvinden maar schijnbaar kan je dus ook roll-over punten doen. Zag dat mijn spire elite tot december 2017 verlengd is nadat ik over de 150k status punten kwam:

    ihg_rollover.png
     
  20. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    TheoS en RSC09 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina