IHG Rewards Club (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 4 jul 2014.

1. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    IHG heeft weer een deal gesloten voor een IC hotel in Frankrijk, dit keer in Bordeaux:
    upload_2015-7-24_11-28-26.png

Ready2Board vindt dit leuk.
  2. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Weekend R' dam ston al in de planning

3. Kilian

Kilian Silver Member

Leuk Bevonden:
    407
    Trofeepunten:
    308
    Voor hoeveel kamers kun je per nacht punten sparen? Ik weet dat je bij sommige programma's tot drie kamers per nacht kunt sparen, maar ik vraag mij af hoe dit bij IHG zit.

4. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    De reviews van de 2 hotels waar ik verbleef tijdens onze trip naar de VS staan online, Holiday Inn Buena Park is hier te vinden en Crowne Plaza LAX op deze link.
    Bij beide hotels had ik gemengde gevoelens, CP LAX is overpriced en naar mijn mening onvriendelijk.

@Kilian , ik lees er tegenstrijdige berichten over, de ene zegt nee terwijl ik andere keren lees dat als je alle kamers op 1 rekening laat zetten, dat het wel gaat... Ik denk dat je snelste uitsluitend antwoord krijgt via Twitter als je de vraagt stelt aan IHG Rewards Club.

Kilian vindt dit leuk.
  5. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Soms zijn de prijzen van het BOGO Ambassador certificaat van de pot gerukt. Ik ben nog aan het zoeken voor een stay bij een IC in Europa voor het eind van het jaar. Ik zie prijzen bij het IC Dusseldorf voor een standaard kamer die duurder zijn dan een club room in het IC Berlijn? :confused:

Valentijn vindt dit leuk.
  6. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Gisterenavond uit nieuwsgierigheid aan het zoeken geweest naar reward nights in het IC Thalasso op Bora Bora, geen beschikbaarheid tot eind juni 2016. Wat ik me dan afvraag... Iedereen is altijd zo lovend over deze plaats en dit hotel, maar dat moet toch elke keer afgeladen vol zitten? Hoe kan het dan nog ontspannend zijn?

7. Valentijn

Valentijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb vorig jaar met mijn punten in een aantal hotels in Frans-Polynesië geslapen en het was telkens héél lastig om een reward night te boeken (maarrr: succes bij Hilton Bora Bora, Radisson Plaza Tahiti en Intercontinental Moorea). De maanden voor mijn verblijf was er consequent niets meer te verkrijgen voor mijn data, maar bij aankomst waren de hotels lang niet vol (met uitzondering van het Radisson Plaza op Tahiti (klik) - dat zat afgeladen vol als 'goedkoopste' optie van een ketenhotel in Frans-Polynesië). Sofitel Moorea was ook goed te doen omdat Accor natuurlijk werkt met korting in plaats van gratis nachten.

Ik heb dus het vermoeden dat hotels op 'exclusieve bestemmingen' gewoon zo veel mogelijk revenue-gasten willen en de reward-gasten tot een minimum willen beperken om het exclusieve imago te houden en het niet bereikbaar voor iedereen te maken. Staat een beetje haaks op de 'no blackout dates'-belofte van sommige ketens natuurlijk ;).

Lionell vindt dit leuk.
  8. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb vandaag 12.000 punten gekregen als rebate op mijn reward verblijf in de VS. Als Ambassador kon je intekenen op een 10% rebate van points bij de renewal van het lidmaatschap. Je kan per jaar tot maximaal 100K aan punten terug krijgen.

kevin990 en Ready2Board vinden dit leuk.
  9. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Net een mail ontvangen van IHG, Reveal your mystery bonus, over aankoop van punten. Actie loopt tot 31 aug en ik heb deze keer geluk! Maakt niet uit hoeveel punten ik zou kopen, ik krijg 100 % bonus :)

10. WorldTraveller

WorldTraveller Silver Member

Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    In Wuxi zijn er weinig tot geen upscale/luxury. Je hebt het Sheraton, InterContinental en Kempinski (verschrikkelijk slecht in China). Uiteindelijk gekozen voor het InterContinetal Wuxi. Als IHG Club member (entry-level) werd ik bedankt voor mijn loyaliteit en kregen we een upgrade, voucher voor welkomstdrankje en fruit.
    Ondanks dat het personeel amper Engels sprak, dezen ze wel ontzettend hun best om ons te helpen.

TheoS vindt dit leuk.
  11. DutchFrequentFlyer

DutchFrequentFlyer Silver Member

Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Ben overigens benieuwd of er weer een leuke into the nights/set your sights-achtige actie komt in september...

Lionell vindt dit leuk.
  12. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb de vraag destijds gesteld aan IHG via twitter nadat ze de Share Forever promo bekend maakte voor de VS en ze zeiden toen om geduld te hebben... Maar tot nu toe nog niks gezien helaas.

13. Alias

Alias Blue Tier

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Naast het kopen van punten tijdens een 100% bonus actie is een challenge ook een aardig manier om aan (extra) punten te komen en/of je status veilig te stellen.

14. Kilian

Kilian Silver Member

Leuk Bevonden:
    407
    Trofeepunten:
    308
    IHG heeft weer een nieuwe promo (Accelerate and go further, faster)!

Skywalker88 en Ready2Board vinden dit leuk.
  15. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    723
    Trofeepunten:
    348
    Aanmelding gedaan, voor 50.000 punten moet ik (te)veel doen. Gaat 'm niet worden. Zoals ook in het verleden kun je ook nu beter een nieuwe aanmelding doen voor de 2 gratis nachten.

16. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Als IHG club (basis) member afgelopen jaar 1x bij IHG verbleven en heb nog 1 boeking staan voor november.
    Vind mijn challenge (18 nachten!!) lichtelijk overdreven:eek:

IHG_promo.png

Ready2Board vindt dit leuk.
  17. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    New members krijgen met deze promo na 2 nachten 1 gratis nacht (en 4 nachten, 2 gratis nachten). Bij welk IHG hotel dan ook..dat is nog eens een deal!
    Wat zijn de goedkoopste IHG properties in Europa? :D

18. Wouter

Wouter Blue Tier

Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Holiday Inn Leiden is sowieso geen dure (willekeurige datum in september = 59 euro).

Hoe weet je dat nieuwe members zo'n promo krijgen? Ik heb zelf een vergelijkbare promo als jij, maar ik zou wellicht m'n vriendin lid kunnen maken als ik zeker weet dat dat gaat werken :).

19. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Voor mijn vader zojuist een account aangemaakt en hij heeft de promo ook.
    Promo wordt hier benoemd.

20. Wouter

Wouter Blue Tier

Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Hmm interessant. Maar dan moet hij ws wel zelf daar verblijven of niet? Jij kan niet in zijn naam dat doen?

Deel Deze Pagina