IHG Rewards Club (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 4 jul 2014.

1. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Oh laat aub weten hoe beide hotels zijn geweest? Ze staan allebei op de verlanglijst :)

2. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Is ok, zal het je volgende week laten weten.

Lionell vindt dit leuk.
  3. flyerbe

flyerbe Silver Tier

Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    268
    Ik ga begin volgende maand naar het IC Lissabon, dus ook heel benieuwd naar jouw ervaringen! :)

Lionell vindt dit leuk.
  4. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
  5. MaxWeterings

MaxWeterings Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    InterContinental Porto is een prachtig hotel en upgraden regelmatig naar Duplex Suite voor Ambassadors ...

Lionell vindt dit leuk.
  6. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Pointsbreaks staan online!
    Zelf het nieuwe Holyday Inn Incheon Songdo geboekt voor de Seoul trip begin juni ;)

7. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Helaas dit keer weer niks in België of Nederland op de lijst. Eigenlijk vrij weinig voor de EU, het meeste is Amerika. Ik ben al blij dat het hotel dat ik geboekt heb in L.A. er niet op staat aangezien ik 15K per nacht betaal.

Flying doc vindt dit leuk.
  8. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    723
    Trofeepunten:
    348
    2 nachten Andorra geboekt in juli voor 5.000 punten per nacht, weer eens wat anders:)

Laatst bewerkt: 27 mei 2015
    Flying doc en Lionell vinden dit leuk.
  9. DutchFrequentFlyer

DutchFrequentFlyer Silver Member

Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    IC Nha Trang alweer volledig uitverkocht :|

Wel nachtje Hanoi geboekt!

Laatst bewerkt: 26 mei 2015
  10. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik ontving vandaag een email van IHG dat ik me blijkbaar heb geregistreerd voor een promotie waarbij ik 10,000 punten kan verdienen als ik 7 nachten verblijf voor 31 augustus. Nou heb ik mijn mails nagekeken maar ik vind nergens een bevestiging van registratie en in de "My offers" sectie op de IHG website staat er ook geen promo... Nu is het absoluut geen deal want 7 nachten voor 10K? Die kan je kopen door de bekende truc van het boeken en annuleren...
    Screen Shot 2015-05-29 at 19.16.56.png

11. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Vorige week heerlijk lang weekend in Lissabon en Porto.
    Na twee nachten Ibis Saldanha op accor punten 1 nacht IC Lissabon.
    Als ambassador upgrade naar executive room, gevraagd naar hoge verdieping met parkview. Mooie kamer echter niet heel bijzonder wel mooi uitzicht over de stad. Alleen flesje water gratis verder geen gifts. Heb hier betaalde nacht gedaan vanwege de redelijke prijs 123 euro.
    Tips om te eten restaurant pharmacia, leuke tent in het apotheek museum met allerlei details van de apotheek in het restaurant zelf maar ook als attributen bij het eten.
    Andere tip restaurant clube de jornalista wel van te voren reserveren beide. Kosten menu met wijn ongeveer 35 pp
    Trein naar Porto genomen, reistijd 2.45 uur met de snelle trein.
    Porto IC met free night van into the nights. Zeer mooi hotel met geweldig personeel. Upgrade naar executive, gift chocolade en water. Ligt aan een mooi plein. Wij hadden kamer met balkon met uitzicht op het plein, super.
    Zeer mooie klassieke kamer, prachtige badkamer. Een heel mooi hotel, helaas geen suite.
    Nog vragen? Ik hoor het dan wel. Have fun!

flyerbe en Lionell vinden dit leuk.
  12. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Bedankt voor de update! Zo te horen is het IC Porto een aanrader.

13. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Heel wat andere ketens kondigden de afgelopen weken en dagen hun zomerpromoties aan. Bij IHG loopt momenteel de Share Forever promo voor US residents, maar helaas voor ons als Europeanen is er nog niks te zien... Ook is het nog steeds wachten op nog meer details van het nieuwe elite status niveau. Ik ben benieuwd of er uberhaupt nog iets van promo komt want het is wel kort dag. Of zullen we moeten wachten tot het najaar op iets soortgelijks als de Into The Night en Set Your Sights promos.

14. LVH

LVH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    Is er nog een manier om makkelijk gold/plat te worden bij IHG, behalve de fast track. Want ik las dat je Ambassor kon kopen voor 200$ maar dan gelden alleen de voordelen voor IC hotels.

Ik heb nog een namelijk een verblijf op de Malediven waar ik maximaal gebruik van wil maken :)

15. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Als je voor $ 200 het Ambassador lidmaatschap koopt, dan is dat inderdaad geldig in de IC hotels met de daarbij horende benefits.
    Maar bij aankoop wordt je automatisch IHG Gold, wat geldig is bij alle "normale" IHG hotels.

KarinS vindt dit leuk.
  16. Ready2Board

Leuk Bevonden:
    723
    Trofeepunten:
    348
    En als je Ambassador bent kun je nog deelnemen aan het IHG Dining programma. Dan krijg je nog een upgrade, dus van Gold naar Platinum.

Lionell vindt dit leuk.
  17. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Dat is de optie die ik eind dit jaar wil proberen omdat ik me niet herkwalificeer voor plat.

18. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Tijdelijk adres in Australië of China ? Dining programma heb ik wel eens naar gekeken als optie om snel platinum te worden maar is er volgens mij alleen voor eerder genoemde landen. Er was zelfs een tijdje terug een mooie actie in Australië. Je krijgt o.a. Als benefits 1 gratis nacht en 50 dollar te besteden aan dining. Er is wel enige discussie waar de vrije nacht besteed mag worden, alle hotels of alleen die in Oceanië/Azië. Ik hoor graag hoe het afloopt.

19. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Er staat in de terms & conditions dat je minimum 18 jaar moet zijn en dat het aanbod per land specifiek is. Maar er staat geen beperking in (voor zover ik kon zien) over in welke landen je moet wonen. Ik heb het net geprobeerd en als ik ingelogd ben met m'n IHG gegevens dan kan ik komen tot aan het betaling scherm... Ik laat je zeker iets weten tegen het eind van het jaar :)

Ik ben trouwens benieuwd wanneer er meer details bekend gemaakt worden over het nieuwe elite status niveau, misschien in juli?

20. Ready2Board

Leuk Bevonden:
    723
    Trofeepunten:
    348
    Nieuw IC Hotel in Lyon

InterContinental Hotels Group today announces the signing of InterContinental® Lyon Hotel Dieu in Lyon, France. The hotel will operate under a management agreement with Crédit Agricole Assurances and will be developed by Eiffage.

The 143-room property further strengthens IHG’s position as one of the largest international hotel operators in France by becoming the company’s fifth InterContinental® hotel in the country, joining InterContinental® Paris - Le Grand, InterContinental® Paris - Avenue Marceau, InterContinental® Marseille Hotel Dieu, and InterContinental® Carlton Cannes.

Located right on the bank of the river Rhône, the property is being converted from Lyon’s former Hôtel Dieu, one of the oldest hospitals in France, famed for its architectural beauty. It forms part of a listed group of buildings that dates back to the 17th Century, close to Place Bellecour in the very heart of the city.

InterContinental® Lyon Hotel Dieu and the adjoining conference centre are part of a multi-purpose development project named Grand Hôtel Dieu, an area of exceptional size in Lyon’s city centre featuring shops, restaurants, offices, private apartments and the neighbouring “Cité de la Gastronomie”.

Set to open during the autumn in 2018, the hotel’s 143 rooms will include 24 junior suites, one Presidential Suite and 118 deluxe and superior rooms. InterContinental® Lyon Hotel Dieu will feature a Club InterContinental lounge, multiple restaurants with access to a terrace from the main restaurant, a lounge bar, two meeting rooms and a sizeable 100m2 fitness centre. The connected, modern 2,500m2 conference centre will include nine meeting rooms with ample pre-meeting space, as well as a lounge and a 500m2 ballroom.

Lionell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina