IHG Rewards Club (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 4 jul 2014.

1. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Zo dacht ik er ook over :)
    Het is nog af te wachten wat er met die bonus packages gaat gebeuren, ik kan me niet inbeelden dat ze die ineens zouden afschaffen.
    Ik ben ook benieuwd of de kwalificaties voor PLT dit jaar al verlaagd worden... Dat we maar 40K ipv 60K moeten verdienen, zou mooi uitkomen dit jaar.

2. TheoS

TheoS Silver Member Captains Premium Member

Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Mooi artikel @Lionell! Hopelijk wordt dat nieuwe membership level echt interessant met bijv. gratis ontbijt en/of lounge-toegang. Ben benieuwd!

Lionell vindt dit leuk.
  3. thom bauwens

thom bauwens Blue Tier

Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    aaargh damn, niet dat ik een tripje NYC plande maar mocht er zich een mooie deal aanbieden is dit wel de manier om platinum te blijven.

4. thom bauwens

thom bauwens Blue Tier

Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Dit makkelijk op te lossen door losse dagen te boeken ipv meerdere in 1 stay!

5. thom bauwens

thom bauwens Blue Tier

Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Heb bij reward nights altijd al een upgrade gekregen, wel geen suite.
    Je kan natuurlijk altijd de 1e nacht betalen en de rest als reward.

Lionell vindt dit leuk.
  6. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    DOJ OSL-NYC & ORD-TXL voor 230, zie Deals forum ;)

vlieggraagverweg vindt dit leuk.
  7. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Alleen zorgen dat het geen opeenvolgende nachten zijn, anders wordt het door IHG beschouwd als overlapping stay, ook al eens shit mee gehad en flink achteraan moeten zitten.

8. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik ben al blij met de executive room met lounge toegang, alles wat we er bovenop krijgen is meegenomen :)

thom bauwens vindt dit leuk.
  9. thom bauwens

thom bauwens Blue Tier

Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    thx, maar heb al 2 trips van +- 1 maand in de planning voor dit jaar die een behoorlijke aanslag op men reisbudget zijn en moet zo nu en dan ook wat werken :eek:

10. thom bauwens

thom bauwens Blue Tier

Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Geen problemen mee gehad! Enkel 1 mailtje om te melden dat dit Qualifying punten zijn.

Lionell vindt dit leuk.
  11. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Het is veel hit & miss bij de customer care van IHG, beste manier is bellen naar de Ambassador service (moet je natuurlijk wel Amb voor zijn) en daar is het altijd direct geregeld.

thom bauwens vindt dit leuk.
  12. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Er verschenen vandaag op de blog van Loyaltylobby een aantal codes voor een "Hurdle Promo", waarbij je x aantal punten na x aantal nachten kan verdienen. Ik heb er eentje geprobeerd maar kreeg gelijk een "your account is not eligible" error. Ik probeer er niet meer, want dat kan een belletje doen rinkelen bij IHG voor een account audit... Blijkbaar wordt de promo via persoonlijke email gestuurd, heeft iemand deze soms al ontvangen? Heb een vermoeden dat het weer continent of land gebonden is...

13. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Wat moeten we hiervan denken? Future promotions? :confused:

Screen Shot 2015-04-17 at 18.01.45.png

14. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Toeval of niet, ik kreeg vandaag een email van IHG met daarin een gepersonaliseerd offer, na registratie kreeg ik 10,000 punten aangeboden als ik 7 nachten verblijf. Maar zoals in het verleden is de IT infrastructuur weer sloom, want offer staat nog niet in m'n My Offers sectie op de site, dus kan niet zien wat de terms & conditions zijn...

15. TheoS

TheoS Silver Member Captains Premium Member

Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Ja, ik heb 'm ook gehad. Europa kwam kennelijk wacht achteraan...
    Maar niet echt interessant, tenzij je de nachten sowieso moet maken. Ik heb voor de promo Set Your Sights (die ik niet ga halen) nog de mogelijkheid om deze maand met één nacht 9200 punten binnen te slepen. Dat is beter werk! :p

Lionell vindt dit leuk.
  16. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Op verschillende Amerikaanse blogs zijn er meer details bekend over de IHG Share Forever promo (US & Canada), tot 174,000 kunnen sommige IHG leden verdienen... Ik ben benieuwd of we in Europa een soortgelijke promo gaan krijgen voor de zomermaanden?

17. flyerbe

flyerbe Silver Tier

Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    268
    Hmmm... nu wou ik mijn twee gratis nachten voucher van de vorige IHG promo gebruiken om bij de Intercontinental Miami te boeken. Ik ga er wel drie nachten verblijven, dus selecteerde ik drie nachten, met de veronderstelling dat de site me voor de derde nacht zou laten betalen. Maar nee hoor, zelfs voor drie nachten blijft de kamerprijs "free"... Zou ik boeken en daarna doen alsof mijn neus bloedt? ;)

TheoS vindt dit leuk.
  18. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik vermoed dat je Gold Ambassador bent, ik zou het gewoon boeken en een screenshot nemen.
    Aan de hand daarvan moet je, in het geval ze moeilijk doen, in ieder geval een deal kunnen sluiten :)

19. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.689
    Trofeepunten:
    1.573
    Wat ben ik blij dat ik m'n hotel voor onze US trip al geboekt heb... Vanaf 1 mei gaat het aantal punten voor een reward night met 10,000 omhoog... Tel uit je winst als je 8 nachten verblijft :D
    Screen Shot 2015-04-25 at 14.45.39.png

flyerbe, TheoS, Flying doc en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    I vraag me af of boekingen met punten voor 1 mei gedaan en ruim na 1 mei gecanceld correct worden afgehandeld. Het zou maar zo kunnen zijn dat als je je boeking op bv 1 augustus canceled dat je dan het nieuwe punten aantal krijgt, misschien wishful thinking maar ik vind het wel een experiment waard! Geldt uiteraard voor m'n hotels die van 10000 naar 20000 gaan.

flyerbe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina