Iemand ervaring met Hilton Düsseldorf? Wil twee nachten boeken eind mei, hoor graag een paar indrukken.
Düsseldorf is Redelijke Hilton, staat tussen een aantal kantoren aan de rand van een woonwijk , ongeveer 20-30 minuten lopen langs de rijn naar centrum. Nette kamers maar niet bijzonder, lounge waardeloos en ontbijt prima met o.a sekt. Weinig extra als Diamond.
Vraag mbt: HH: bleef onlangs drie nachten in Hilton Stockholm, maar kreeg nadien maar 1 award night in mijn app. Klopt dit bij HH? Ben niet zo'n grote HH fan, dus heb er nooit opgelet. Maar zo wordt de trip naar Diamond status wel heel langzaam.
Volgens de voorwaarden van HH: "A "stay" is defined as the total number of consecutive nights spent at the same hotel".
Sinds maart dit jaar soft landing van Diamond naar silver, helaas. Wat zijn de opties om weer zo snel mogelijk gold te worden maar uiteraard liever Diamond Diamond via status match behaald in 2015, gaat dit keer noet lukken omdat Accor ook mijn status heeft verlaagd. Ben nu nog ambassador gold bij IHG. Zijn er nog fast track options? Ga in 2018 langere tijd naar buitenland en minimaal gold tijdens deze periode zou wel fijn zijn. Alvast dank voor het meedenken. A
@Didier13, had je dit artikel van @Lionell gelezen? Er is namelijk momenteel een fast track beschikbaar waarbij je Gold status haalt als 4 verblijven binnen 90 dagen haalt (voor Diamond 8 binnen 90 dagen). Status is geldig tot maart 2019. Succes er mee, ik ben ook aan het kijken hoe snel ik weer HH Gold kan worden.
a of de Amex Platinum kaart aanvragen, nu EUR350 voor een jaar. Daarbij zit o.a. de Hilton Gold en SPG Gold status (=Marriott gold). Alsmede priority pass lidmaatschap. Kan je link sturen als je wilt, krijg je er meteen 25000 punten erbij
Ga ik weer.... FoundersCard 400 USD, en gold status tot 03-2019. Mocht je de keuze hebben dan zou ik overigens voor de AMEX kaart gaan.
Gisteren voor 20K HH punten het Hilton Hurghada Resort geboekt. Het was mijn eerste HH redemption. 5 nachten voor 20K inclusief ontbijt voor twee personen is niet slecht.
Een tijdje geleden heb ik me al geregistreerd voor de triple points promo. Nu heb ik me vandaag ook aangemeld voor de points and miles promo waarbij je 2.000 avios kunt verdienen. Echter staat deze promotie niet in 'my offers' vermeld. Is een bevestiging van registratie en het toevoegen van mijn BA nummer voldoende?
Goffe, je kunt het eenvoudig checken door je nogmaals te registreren. Bij mij komt ie ook niet voor op de "my offers" pagina.
Thanx, ik zie bij mij ook dezelfde melding. Wordt zo een lucratief weekend in Dubai: AA miles, HH punten en avios.
Geloof het of niet maar ik ben nu voor de tweede keer gematcht bij Hilton. Eerst was het met LCAH Gold en nu met LCAH Platinum. Ik heb tot 19 september Diamond. Verblijf ik 4 nachten in die periode, dan krijg ik Gold of 8 nachten voor Diamond. Als ik de overnachtingen haal, dan ben ik tot maart 2019 Gold of Platinum. Even terzijde: mijn LCAH Platinum verloopt 31-12-2017 en ik ga geen moeite doen om Platinum te worden omdat ik vind dat HH Gold veel beter is. De vraag is echter (en ik heb deze al eens gesteld): loont het om de vier extra nachten te doen en dan HH Diamond te worden? Kan iemand mij overtuigen?
Het is maar waar het je om te doen is. Voor mij speelt loungetoegang een belangrijke rol. Als Diamond lid heb je altijd lounge toegang (indien deze aanwezig is). Maar als Gold lid heb je hier ook toegang tot als je wordt geüpgrade naar een suite. Verder is het bij de meeste Hilton hotels bij Gold kiezen tussen 1.000 bonuspunten of gratis ontbijt voor twee. Die keuze is voor mij niet zo moeilijk. Ik ben tot maart 2018 Diamond en ben benieuwd wat er met mijn status gebeurt. Ik voldoe zeker aan de Silver vereisten maar misschien krijg ik een soft landing naar Gold.
Mijn Hilton punten zijn keurig bijgeschreven. Alleen zijn mijn miles bij United bijgeschreven in plaats van de Executive Club. Van te voren heb ik echter de Executive Club aangevinkt als 'preferred program'. Dan toch maar een missing stay formulier invullen? En hopen dat ik toch die 2K avios krijg?
Ik kan me herinneren van mijn stay van afgelopen week dat ik bij het inchecken een formulier kreeg waarop mijn baec nummer zichtbaar was. Die moest ik ondertekenen. Als jij dit ook gedaan hebt lijkt het me een lastige kwestie (tenzij je zeker weet dat je baec nummer hier ook stond). Maar niet geschoten....