Weet iemand of je twee keer fasttrack achter elkaar kan doen via het Hilton programma? Ik haal dit jaar net geen Gold meer dus heb me ingeschreven voor deze fasttrack: https://www.hiltonhhonors.com/ProcessLanding/ProcessLanding/?lp=mvpftgold Werd gewoon aangemeld, maar vroeg me af of iemand ervaring heeft of dit al werkt voor huidige Gold members die door fasttrack gold zijn geworden? Makkelijkste is Hilton natuurlijk zelf even vragen, maar iets zegt me dat slapende honden wakker maken niet het meest handig is, vandaar mijn vraag hier.
Dus je hebt vorig jaar een fasttrack gedaan, bent nu nog Gold, maar wil met de fasttrack Gold voor 2017 halen?
Voor degenen die op zoek zijn naar goedkope overnachtingen bij Hilton. Het Hilton Brussels City hotel is te boeken aan 55 euro per overnachting. Inclusief taks komt het op 62 euro per nacht tijdens de huidige winter sale. Handig als je een challenge te volbrengen hebt
Alle overnachtingen die ik bij Hiltons in Brussel heb geboekt tijdens de huidige winter sale, zijn normaal gesproken prepaid rates. Maar tot mijn verbazing is er nog geen enkele aangerekend op m'n kredietkaart. Afgelopen vrijdag zat ik in het Hilton Brussels City (waarvan de review morgen verschijnt) en daar moest ik pas ter plekke afrekenen. Van de 8 Hilton stays die ik heb geboekt, is er tot nu toe slechts eentje prepaid afgerekend en dat is die van het Hilton in Dusseldorf.
Leuk artikel op de frontpage en een interessante challenge. Leuk hoor, @Lionell ! Mijn Gold status verloopt in maart 2017, was gematcht met LCAH Gold destijds. Kom ik aanmerking voor de challenge? Zou fijn zijn om mijn Gold status met een jaar te verlengen.
Hilton bevalt me enorm. Je status wordt erkend, kan op een upgrade is zeer groot en ontbijt. Zelfs de customer care is beter dan bij LCAH. Hilton reageert wel heel snel. Even een vraagje: ik had een terechte klacht ingediend bij Hilton en ik krijg als compensatie wel 40k punten ofwel restitutie van mijn nacht. Enig idee wat de waarde is van die 40k? Alvast bedankt!
Oeh, dat is netjes. Ik had ook eens een gegronde klacht en kreeg toen mijn geld terug (wel een cheque...). Prima oplossing. Volgens mij ligt de waarde van die punten ergens tussen de 0,50 en 0,60 dollarcent (0,005/0,006 dollar dus). Vorig jaar redelijk wat gebruik gemaakt van mijn diamond status. Conrad Dubai was echt top (upgrade naar echt een mega kamer), en over Amsterdam ben ik ook altijd wel te spreken (hoewel het hotel zelf enorm gedateerd is). Erkenning in de US valt vaak tegen. Bij de balie inchecken is daar wel echt verstandig ivm upgrades want die kreeg ik bij het online inchecken nooit te zien (in Amsterdam bijv wel). Om optimaal gebruik te maken van je status zou ik wel Waldorf vermijden. Hier krijg je namelijk geen gratis ontbijt en er is ook vaak geen executive lounge.
Nice, @Basjep, dat betekent dus dat die 40k rond de $200 waard zijn terwijl ik €100 of zo heb betaald. Bedankt voor de tips! Nog andere Hiltons die de moeite waard zijn?
Een beetje uit de richting, maar het Hilton Moscow Leningradskaya is mij uitermate goed bevallen. Het hotel heeft een erg chique uitstraling, zowel het exterieur als het interieur. Upgrade naar een Junior Suite, terwijl ik de goedkoopste kamer had geboekt. Geruime mogelijkheid tot relaxen in de spa en gym. Sidenode: verwacht absoluut niets van de executive lounge; erg basic.
Zeker ga ik die 40k bewaren. Je weet het maar nooit. Heb je ooit punten gebruikt voor het boeken van een mooie kamer? Of de punten gebruiken voor upgrade (kan dat bij Hilton eigenlijk?)?
Ik heb exact hetzelfde gehad in Washington DC: $350 per nacht vragen voor een uitgekauwd m/hotel. Niet alleen het Hilton maar zelfde met Marriot e.d. Voor een paar puntjes en $67/night het Washington Hilton geboekt.
Nee, premium room rewards kosten vaak ook echt een veelvoud van wat een normale kamer kost. Zoals @WorldTraveller al aan gaf gebruikte wij onze punten in Vancouver. Kregen ondanks dat het een reward stay was beide een upgrade naar de grootste soort kamer die ze hadden. Dus daar extra punten aan uitgeven lijkt mij niet echt nuttig. Kijk inderdaad ook is naar de Points and Cash opties. Die zijn vaak het gunstigste.
Vandaag las ik op Loyalty Lobby onderstaand bericht. Voor degene die binnen genoemde data in een Hilton hotel gaat verblijven en het verblijf nog moet boeken, wacht met boeken tot woensdag 1 februari 2017. http://loyaltylobby.com/2017/01/25/...every-day-promotion-february-1-april-30-2017/ Zie ook: http://www.flyertalk.com/forum/hilton-hilton-hhonors/1817724-2k-every-day-promotion-here.html Let op bericht # 13.
Gekke vraag. Stel: ik heb 3 jaar geleden een fasttrack voor Gold gedaan en ik ben twee jaar geleden gesoftland naar Silver. Kan ik dan nog een keer die fasttrack naar Gold doen? Iemand ervaring mee?
Dankzij mijn Gold status een upgrade naar executive floor met lounge access(Hilton Kuala Lumpur central station), 1e keer bij Hilton ... Hier kan ik wel aan wennen (als het moet )