Heb net een nacht geboekt in Hilton Schiphol als Diamond member, kreeg tijdens de reservatie een upgrade met punten aangeboden, niet op ingegaan. Daaronder kon je verder klikken voor een "custom upgrade"... Ook op deze niet ingegaan. Laatst toen ik Hilton Rotterdam boekte kwam daar meteen de upgrade naar een executive suite te staan en die werd bevestigd. Dat blijkt hier niet het geval te zijn, dus ik ben benieuwd wat voor kamer ik ga krijgen
Verwacht maar niet te veel van de upgrade. Wij zijn er afgelopen weekend ook een nacht geweest. Ik had een kamer met airportview geboekt en kreeg een executive room met airportview en lounge toegang. Nou dat is dezelfde kamer op een hogere verdieping en de loungetoegang had ik anders ook al
Zolang ik maar loungetoegang en ontbijt krijg vind ik het goed, upgrade naar andere kamer is alleen maar meegenomen.
In de wat drukkere Hiltons is het op de exec floor vaak wat rustiger. Dat vind ik altijd wel prettig.
Iemand al geregistreerd voor de nieuwe 2x puntenactie van HHonors? (Zie ook loyaltylobby) Ik kreeg naast dubbele punten van 1 mei tot 31 augustus ook nog het aanbod om 5K bonuspunten te sparen voor de eerste twee nachten.
Ik zit me een beetje te verdiepen in HHonors-programma en ik zie dat "een tweede gast gratis verblijft in de kamer van het lid bij gekwalificeerde verblijven bij hotels wanneer er aanvullende kosten zijn voor dubbele bezetting." Betekent dat ik een boeking kan doen voor 1 persoon en dat mijn partner gratis verblijft? Zo niet, hoe zit het dan wel?
Over het algemeen wordt de prijs van de overnachting toch per kamer berekend? Er zijn bijkomende belastingen die per persoon betaald moeten worden. Gold en Diamond leden krijgen gratis ontbijt. Dit geldt ook voor de tweede persoon die in het hotel verblijft. Diamond leden krijgen ook loungetoegang en mogen volgens mij ook gratis iemand meenemen. Tot nu toe heb ik slechts voor één persoon geboekt in Hilton hotels, maar in juli heb ik het Hilton Straatsburg geboekt voor twee personen. Ik ben benieuwd of de tweede persoon dan ook loungetoegang krijgt, denk het wel.
Mocht de prijs per persoon berekend worden, dan kan je voor 1 persoon boeken als je met 2 reist. Dit geldt echter alleen voor room-only tarieven, dus niet met extra's zoals ontbijt. Als je Gold of Diamond bent mag die persoon wel in de lounge of krijgt ontbijt. Het is namelijk wel een geregistreerde gast maar je betaalt niet. Het is wel verstandig om in de comments van je boeking aan te geven dat je van dit voordeel gebruik maakt. Niet alle medewerkers zijn hiervan op de hoogte.
Bij 'Benefits' op de HHonors site staat voor Gold 1,000 of gratis ontbijt voor u en nog iemand anders. Loungetoegang (indien aanwezig) is alleen voor diamond leden. Ik heb twee weken gelden het DoubleTree by Hilton Hotel Istanbul - Piyalepasa bezocht. Ik kreeg een upgrade naar een suite, gratis ontbijt en ik hoefde als diamond lid ook geen borg te betalen of creditcard te laten zien voor garantie.
Ja je mag een gast meenemen. Controle is er echter vaak (zeker in de US) niet. Je kan dan gewoon met je roomkey de lounge in. Ik zou overigens ontbijten in het "restaurant" en niet in de lounge. Vaak uitgebreider.
Hilton amsterdam: 99 euro voor exec suite. In de maanden maart en april 2017: http://extremehoteldeals.com/doubletree-amsterdam-centraal/ Upgrade to king master suite on request: 35 euro extra
Ik heb hem nog net kunnen boeken gisteren. Helaas wel op booking,. Via hilton kreeg ik hem niet meer te pakken. Maar toch, als het blijft staan, wordt dat een lekker weekendje in Amsterdam
Ik ben iets meer aan het verdiepen in dit programma en ik lees dat je kan double dippen. Ik kan dus punten verdienen bij zowel Hilton (Points & Points) als bij bijv. FB of Topbonus (Points & Miles). Wat zijn jullie ervaringen en hebben jullie hier nog tips voor om het maximale er uit te halen?