Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

1. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Goed om te horen dat de Gold trial heeft geholpen! :)

Maan vindt dit leuk.
  2. ErnstH

ErnstH Newbie

Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Mag ik vragen wat je het hotel precies gemaild hebt? Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje: in Oktober verblijven mijn vrouw en ik in Hilton Tokyo Odaiba, en dat heb ik via booking.com gedaan (hotel was nog geen Hilton tijdens het boeken). Zou deze stay graag als een van de drie qualifying stays zien, voor de FB/Hilton promotie. Alvast bedankt!

3. Maan

Maan Guest

Vriendelijk verzocht m'n Hilton nummer aan de confirmation code toe te voegen. Hebben ze ook gedaan voor mij bij Hilton Johannesburg en cape town.

4. ErnstH

ErnstH Newbie

Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Dank, ik ga het hotel dan in Oktober even mailen (dan is het een Hilton).

5. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben even aan het googelen naar een FB/Hilton promotie maar het enige wat ik kan vinden is dat je kan dubbel dippen met Hilton stays naar je FB account. Loopt er nog een andere promo welke je aan status kan helpen oid ivm de qualifying stays welke je opmerkt?

6. Maan

Maan Guest

De gratis gold voor 3 maanden. Na 3 stays blijf je tot 2017 gold. Deze promotie werkt via link van airlines

7. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Oei nog niet eerder van gehoord, deze promo zou ik wel willen doen met desnoods een mattress run. Alleen op invite dus?

8. ErnstH

ErnstH Newbie

Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Het is een targeted promotie, maar volgens mij kun je de unieke link van een ander gebruiken. Misschien dat iemand die heeft voor jou?

9. Maan

Maan Guest

Even een uitleg over de Hilton stays in Zuid Afrika.
    Ik dacht laatst, ik wil het best rate guarantee systeem wel eens uitproberen van Hilton. Dus ben ik gaan zoeken naar goedkopere rates. Deze waren snel gevonden via hot.es
    Ik heb toen een paar claims ingediend en verzocht de rate te matchen en de 50 dollar cadeau te doen. Hiltons BRG is verschrikkelijk, je kan ze niet bellen en alleen maar e-mailen nadat je de claim gesubmit hebt. Met allemaal vage redenen zijn m'n claims afgewezen. Ik heb hierdoor een paar keer met de guest assistance gebeld om een klacht in te dienen. In totaal hebben ze 5500 punten als compensatie bijgeschreven in mijn account, én hebben ze BRG nog een keer geemailed dat ze me moeten helpen. Ondertussen heb ik via hot.es Nederlandse versie, plus kortingscode voor meer dan 30€ per nacht verschil (67 ipv 107€ Hilton cape town city centre) de hotels geboekt en de hotels geïnformeerd over dit probleem, dat ik dus wel verwacht alle benefits te krijgen. Dit heb ik aan Hilton Johannesburg doorgegeven, en zij boden aan het voor mij door te geven aan kaapstad. Dag later stonden de boekingen in mijn app, plus de 5500 punten.

Al met al goede afloop, hoewel de issue met BRG nog niet resolved is.

10. Maan

Maan Guest

Je moet even loyaltylobby de link Hilton airberlin zoeken, via airberlin kon iedereen zich opgeven. Ik heb me opgegeven met de genereuze link van @Lionell :) thanks Lionell, ik zit aan de gratis gin tonic in de executive lounge nu!! Proost

Ready2Board, Lionell en FlyRicky vinden dit leuk.
  11. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Maan vindt dit leuk.
  12. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    718
    Trofeepunten:
    348
    Iemand recente ervaringen wat de behandeling is als Hilton Gold op Bali?

13. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
  14. ErnstH

ErnstH Newbie

Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Ik had HHonors ge-e-maild nalv de targeted 50k bonus points na vier stays en kreeg het volgende antwoord:
    "I am unable to extend this offer as this was a targeted offer available for select participants. However, I will be happy to extend a special offer of 2,500 bonus points for your first/next stay within the next 60 days."
    Niet onaardig van ze!

Daarnaast, dit weekend in Hilton Royal Parc Soestduinen verbleven, erg goede Gold recognition (vouchers, verwelkomd als Gold member, kamer upgrade, gratis ontbijt & internet, en late checkout tot 18:00h). Omdat mijn vrouw jarig was, werd ze door alle staff constant gefeliciteerd, en we kregen spontaan een taartje bij het ontbijt.

15. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Je Royal Parc stay klinkt zeer aangenaam! Alleen een 2,5 vergoeding voor het missen van een 50k promo én je nog een extra stay laten maken vind ik wel een beetje karig, maar dat kan aan mij liggen.

16. Kris C.

Kris C. Newbie

Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    8
    Vraagje: ivm de fast track 3 stays for Gold. Hoe ziet HHonors dat? 3 nachten of is aan "stay" een geboekte periode in eenzelfde hotel?

17. Maan

Maan Guest

Stay is check in-check out. Dus niet per nacht

18. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    648
    En elke dag in en uitchecken werkt niet. Ook bij verschillende boekingen bij eenzelfde hotel moet er een nacht tussen zitten om als verschillend stay geteld te worden.

19. Maan

Maan Guest

Dat bedoelde ik ook niet, sorry voor de verwarring. Wat jij zegt klopt idd.

20. WorldTraveller

WorldTraveller Silver Member

Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Ik weet niet hoe streng ze bij Hilton, maar bij SPG kan het wel. Gewoon boeking opsplitsen per dag.
    Als je weinig tijd hebt kan je ook day rooms boeken. Dit telt namelijk als stay.

Deel Deze Pagina