Ik heb me sinds kort aangemeld bij HHonors en ondertussen een paar stays gehad daar, maar nog geen status. Nu heb ik bij Iprefer een gold status welke je krijgt na 5k spend. Qua programma kan je er weinig mee op een 2% rebate in vouchers voor een volgende stay. Denken jullie dat er een mogelijkheid is deze status te matchen naar mijn HHonors account als ik aangeef vaker in hun hotels te gaan overnachten in de toekomst?
Aangaande het matchen; niet geschoten is altijd mis. Als er geen standaard procedure voor is, moet je het wel treffen met de agent die je spreekt. Momenteel loopt er een fast track naar HHonors Gold, welke je complete na 3 stays binnen 90 dagen na aanmelding, misschien kan je die sowieso completen, aangezien je aangeeft daar vaker te gaan overnachten? Zie: https://www.hiltonhhonors.com/processlanding/processlanding/?lp=airberlinfasttrack2015
Hilton matched (over het algemeen) niet maar geeft challenges. De fast track met 3/4 stays is een veel betere optie!
Bedankt, die paar stays haal ik makkelijk dus dat is een goede optie. Heb verder geen account bij airberlin, maakt dat uit?
Accor zou wel in dat rijtje mogen in ieder geval, zeker nu je niet meer supereenvoudig aan Plat kunt komen....
dude... really? supereenvoudig: via een gratis sign-up link. niet supereenvoudig: 12 nachten. Haalbaar? zeker. Supereenvoudig? nee.
0 nachten maar wel papierwerk. Dus vrij onzinnige opmerking. Maarja gaat een beetje off topic dit. Werkt de air berlin link nog? Want dat is de makkelijkste weg naar hhonors gold