Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

1. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.328
    Trofeepunten:
    558
  2. high_class

high_class Silver Member Captains

Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    de vorige keer dat mensen toen een duits rekeningnummer probeerde aan te vragen op dit forum werd dacht ik iedereen afgewezen

3. Robert.J

Robert.J Blue Tier

Leuk Bevonden:
    148
    Trofeepunten:
    43
    Die duitse rekening krijg je er gelijk bij gratis, zag ik in de voorwaarden. Dit kan prima wat ik er van weet.

4. high_class

Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Geinig dat je jezelf kan inchecken via de app en een eigen kamer kan kiezen :D

5. WorldTraveller

WorldTraveller Silver Member

Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Hilton Gold recognition in China is zeer goed. Altijd upgrade naar executive floor (zelfs op third-party booking) gehad en vaak zelfs naar een suite.

Gisteren wel een klein incidentje gehad bij het Hilton Shanghai Hongqiao. Tweet naar HHonors en een paar uur later een telefoontje van de manager die vervolgens even langs kwam om persoonlijk excuses aan te bieden en een fles wijn, wat eten en onze room service rekening kwijtschold.

Valentijn en high_class vinden dit leuk.
  6. high_class

Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    ik zal even kijken wat ik met Hhonors Blue met 0 punten krijg :D

7. WorldTraveller

Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    HHonors Silver was voor mij genoeg om geupgrade te worden van King Deluxe naar Premier Suite:eek: Op plaatsen waar minder toeristen/zakenreizigers komen is de kans groter op mooie upgrades. In China zijn amper elites, airline en hotels.

In Shanghai en Beijing is de kans een stuk kleiner omdat daar alle Amerikanen zitten met hun complimentary Gold status.

Valentijn vindt dit leuk.
  8. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    718
    Trofeepunten:
    348
    Succes, mij (en paar anderen hier) lukte het niet. Laat gerust weten als het wel lukt nu, dan probeer ik het nog een keer :)

9. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Zijn er momenteel nog promoties om extra Hilton punten te scoren? Ik heb een verblijf vanaf morgen t/m dinsdag...

10. kevin990

kevin990 Silver Tier

Leuk Bevonden:
    172
    Trofeepunten:
    268
  11. Maan

Maan Guest

Triple points, zie loyaltylobby. Eigenlijk altijd voor hotel promoties kijken bij loyaltylobby

Lionell vindt dit leuk.
  12. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
  13. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    De Triple Up promo loopt pas vanaf 1 sept ;)

14. WorldTraveller

Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Vandaag voor de 2e keer deze trip tegen de lamp gelopen met de AMEX acceptaties bij hotels. Dit keer bij het DoubleTree Xiamen. In tegenstelling tot Royalton Shanghai (Accor) deed het personeel van het DoubleTree alles goed. Ze bleven vriendelijk, deden er alles aan om mijn AMEX geautoriseerd te krijgen. Ze namen contact op met hun eigen bank om ervoor te zorgen dat mijn kaart geaccepteerd zou worden. In de tussentijd werd ik steeds keurig bij naam aangesproken en werd er gevraagd of ik 'gewoon' naar mijn kamer of naar de executive lounge wilde. Ik besloot om in de executive lounge te wachten en na 2 uur was mijn kaart geautoriseerd door de bank.

Natuurlijk was ik niet happy in het begin. Ik wilde HHonors bellen om mijn reservering kosteloos te annuleren zodat ik naar een ander hotel kon, maar toen ik zag hoe het personeel zich opstelde tegenover mij, was ik volkomen op mijn gemak en wist ik stiekem wel dat het goed ging komen. Kudos voor het hotel. Zal Hilton berichten over de service van het personeel.

By the way: Dit hotel heeft gratis luchthaventransfer per Rolls-Royce Phantom voor gasten die verblijven in de Premier Suite (€231 p.n.)

LVH, vlieggraagverweg, FlyRicky en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. high_class

Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    misschien even een nachtje Xiamen boeken :D

16. WorldTraveller

Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    In mijn welkomstbrief staat wel dat je minimaal 24 uur van te voren moet reserveren.

17. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik kreeg tot mijn verbazing 5476 punten voor een stay van 2 nachten in Liverpool, geen idee welke rate ze hebben geboekt voor deze business stay. Nu de double dip nog afwachten... Ik zag net ook in mijn HH account dat ik nog maar 2 stays nodig heb dit jaar om Gold te worden en dit terwijl de stay van afgelopen week mijn eerste van het jaar was.

Ik ga dus op zoek naar 2 goedkope Hilton stays voor het einde van het jaar :)

kevin990 vindt dit leuk.
  18. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Meh... Vergeten de double dip voor miles aan te vinken, d'oh! :oops:

kevin990 vindt dit leuk.
  19. kevin990

kevin990 Silver Tier

Leuk Bevonden:
    172
    Trofeepunten:
    268
    o_O

20. Maan

Maan Guest

Kleine review Hilton Guam Resort & Spa.

Nadat ik de Seoul AZ deal geboekt had was ik aan het nadenken of ik dit niet kon combineren met een leuk eiland. Voor 267€ heb ik gekozen voor United naar Guam. Er zijn ook low cost airlines die op Guam vliegen, maar het prijsverschil is minimaal. Bovendien sluit de terugvlucht aan op m'n terugvlucht van AZ.

Zonder naar hotels te kijken heb ik het vliegticket geboekt, een grote fout kwam ik later achter. Zoveel hotels zijn er niet op deze micronesische eilanden, en vooral geen goedkope. Nadat ik 3x een klacht bij expedia had ingediend over eerdere boekingen had ik 3x een 50$ coupon in mijn account. Ook had mijn vader nog wat Hilton punten, bijna net genoeg voor 1 nacht. (30000 punten)

Na een rekensom kwam ik tot de conclusie dat het Hilton goedkoper uit zo komen dan een crappy 2 sterhotel. Dus ik besloot 4x aparte boekingen te maken, 3 via expedia en 1 via hhonors. Maanden later heeft @Lionell mij blij kunnen maken met 3 maanden trial voor gold hhonors. Ondertussen waren de regulations van Hilton aangepast zodat hotels status niet meer te hoeven erkennen aan boekingen gedaan door travel agencies. De hoop op extra luxe had ik al bijna opgegeven, maar ik heb het hotel toch maar even geemailed of ze niet m'n hhonors nummer konden toevoegen aan alle drie de expedia boekingen en of de boekingen niet gelinkt konden worden.
    Een dag later stonden al vier de boekingen keurig in m'n app en had het hotel geemailed dat ze de status zullen erkennen en dus gratis ontbijt en kamerupgrade zullen geven, yay!

Vanochtend om vier uur sochtends kwam ik eindelijk, maar veel te vroeg aan op Guam. Wie verzint deze belachelijke vliegtijden?! Voor 15$ werd ik door het Hilton braaf opgehaald. Bij de checkin heb ik aangegeven dat ik gerust een paar uur wacht om op een reasonable tijdstip in te checken, maar volgens mij was de heks net wakker want er kwam niets vriendelijks uit. Dus besloot ik maar wat colleges in de tussentijd terug te kijken. Uiteindelijk vertrok de heks en wel 5 minuten later komt er een vriendelijke man naar me toe dat mijn kamer klaar is (8 uur sochtends o.o). Van laagste categorie naar de executive Floor geüpgraded (+2). Dit geeft mij ook toegang tot de executive lounge met gratis ontbijt en gratis cocktail (6 tot 8). Nu heb ik dus twee opties voor gratis ontbijt, of het buffet waar normaal 27$ betaald voor moet worden of de executive lounge.

De kamer is ruim en heeft een badkamer met bad en douche. Helaas kijk ik niet uit op de oceaan, maar de lounge doet dat wel. (Voeg me toe op fb voor een foto)
    Guam, wow wat een mooi eiland!
    Al met al een gelukkige uitkomst voor een goedkope prijs :p

Deel Deze Pagina