ik kreeg dit mailtje ook en ik ben geen miles&smiles Elite Gold maar een Classic. Dus ik denk dat iedereen een mail daarover heeft gekregen.
Ik heb geen mail gekregen. Zou iemand die Hilton gold niet nodig heeft mij de link in een Pm willen sturen (vanwege unieke code)
https://www.hiltonhhonors.com/processlanding/processlanding/?lp=airberlinfasttrack2015 lijkt te werken voor iedereen.
Ik heb nu via de Flying Blue promotie tot 31 oktober HHonors Gold status. Is het mogelijk om deze ergens anders te laten matchen (Carlton, Starwood, etc)?
Om aan de 3 of 4 stays te komen kan je ook 'day use' rates boeken, deze tellen namelijk mee als stay. Niet de goedkoopste optie, maar kan soms een uitkomst zijn. Ik heb het vorige week gedaan om mijn gold status binnen te halen.
Gelden third-party bookings (booking.com) ook voor de Gold Fasttrack, of alleen boekingen via hilton.com zelf?
vaak is het zo dat alleen stays geboekt bij het hotel zelf gelden als stay die meetelt voor status of punten
Mochten er nog mensen zijn die Hilton Gold niet nodig hebben, dan hou ik me aanbevolen. Anders probeer ik de fast-track te doen via AB. Moet ik wel eventjes puzzelen hoe ik drie verblijven voor 30 september kan doen.
Je kunt voor 49,- per jaar een creditcard aanvragen in duitsland waarbij je instant Gold bent. hhonorscard.de
Jawel. Moet je wel een Duitse bankrekening hebben volgens mij. Als je in de buurt van de grens woont is het even naar een Duits postkantoor en dan kan je aan de gang.