ik heb het begin januari aangevraagd en wilde het voor maart afgerond hebben!Gelukkig heb ik dus tot eind maart (90 dagen) nog de kans om gold te behalen
Nieuwe Hilton Amsterdam Schiphol komt eraan, zojuist mijn persuitnodiging gehad: perspreview 5 maart 2015 Nu nog een ruwe diamant, maar wel een waarvan je ziet dat het een schitterend juweel gaat worden. Het nieuwe Hilton Amsterdam Airport Schiphol is nu al een bezienswaardig icoon op de luchthaven. Binnen laat het gebouw steeds meer van zijn contouren zien en neemt de identiteit vorm aan. De stijgers zijn weg. Het 42 mtr hoge atrium met glazen dak, imposant hart van het nieuwe hotel en meeting center, ontvouwt zich in al zijn onderscheidende architectonische schoonheid. Hier verwelkomen wij u graag op donderdag 5 maart om 09.45 uur voor een eerste preview vanhet nieuwe Hilton Amsterdam Airport Schiphol, dat in de nazomer van dit jaar haar deuren zal openen. Wij nemen u graag mee op een tour door het hotel en de meeting en conference faciliteiten, onder leiding van André van den Berg, directeur Schiphol Real Estate, Ellen van der Wal, partner Mecanoo Architecten en Milan Arandelovic, area general manager Benelux Hilton Worldwide. Bij deze gelegenheid zullen wij tevens een innovatieve openingsaanbieding voor de MICE-markt presenteren. Wij hopen op u te mogen rekenen om u als eerste te laten ervaren dat het nieuwe Hilton Amsterdam Airport Schiphol in alles ‘Free thinking in action’ ademt. Voor meer informatie contact MKpr Marieke Klosters, tel.: 06 53 37 17 89. Namens team New Hilton Amsterdam Airport Schiphol, Milan Arandelovic, area general manager Benelux Hilton Worldwide
http://loyaltylobby.com/2015/02/24/...o-15000-bonus-miles-february-1-april-30-2015/ ik snap voorbeeld 2 en 3 niet.. wat mis ik?
Members will earn 1,000 Award Miles for each of the first through fifth stays at Hampton by Hilton for a maximum of 5,000 Flying Blue bonus Award Miles. Bij voorbeeld 3 zijn het allemaal stays at Hampton by Hilton waarbij ze 1000 awards per stay ontvangen. bij voorbeeld2 geld : Members will also be awarded the following Flying Blue bonus Award Miles per each eligible stay at any other Hilton Portfolio hotel and resort: • 1st stay: 1,000 bonus miles • 2nd stay: 2,000 bonus miles • 3rd stay: 3,000 bonus miles • 4th stay: 4,000 bonus miles • 5th stay: 5,000 bonus miles ...snap alleen niet waarom homewood suits 1000 miles extra krijgt en geen 3000
Alhoewel de MVP Gold Fasttrack officieel 4 stays eist, zijn we met 2 stays en 10 nachten toch gefasttracked naar Gold. De status is twee jaar geldig. Erg blij daarmee!
Weet iemand hoe je bij Hilton je punten en stay kunt claimen? 1 van m'n 4 stay's in VS is namelijk niet bijgeschreven
Er is volgens mij geen online claimmogelijkheid, dus ik zou gewoon een mailtje sturen naar [email protected] met de gegevens. Over het algemeen een erg behulpzame klantenservice met antwoord vaak binnen 24 uur!
Het 'wachtwoordaanbod' is er volgens mij een aantal keer geweest, dus het kan zijn dat nu alleen de eerste ronde uitgekeerd is. Ik heb mijn wachtwoord ergens in januari al aangepast. Was jij toevallig later? Dan komen de punten er waarschijnlijk binnenkort aan !
Is er wel. Op hhonors.com onder 'My stays'. Directe link: https://secure3.hilton.com/en/hh/customer/account/missingStays.htm
Wacht ook nog op bijschrijving van de 1,000 punten na wachtwoord wijziging. Wellicht overbodige tip maar als je in Hilton verblijft kan je behalve punten voor hhonors, ook sparen voor airline miles, ook wel 'double dip' genoemd. Volgens mij kan je voorkeur aangeven via de online account maar het is raadzaam om bij checkin dit nog even te verifieren. Is een paar keer misgegaan bij mij helaas, en in tegenstelling tot hhonors miles kunnen de airline miles niet meer achteraf worden bijgeschreven. Dipze!
Op de Hilton-website zag ik dat het nieuwe DoubleTree-hotel in Amsterdam bij de NDSM-werf nu te boeken is met als eerst mogelijke aankomstdatum 6 mei aanstaande. Ik weet niet of er daarvoor een soort soft-opening is, maar vanaf 6 mei is het hotel dus in ieder geval open. De kamers zien er mooi uit, zeker door de grote ramen met het uitzicht over het water. Maar ze lijken wel érg klein (kleinste type 20 vierkante meter, grootste type 34 vierkante meter), maar dat is in Amsterdam vrij gebruikelijk volgens mij . http://doubletree3.hilton.com/en/ho...hotel-amsterdam-ndsm-wharf-AMSADDI/index.html Het leek me wel leuk om op de eerste nacht daar te slapen, maar dat grapje kost ruim €200,- en dat heb ik er dan ook weer niet voor over denk ik... Dan maar even wachten op een leuke sale en misschien voor de zomer een weekendje Amsterdam boeken!
Afgelopen weekend was er van onze firma een personeelsaangelegenheid in het Double Tree Hilton hotel naast Amsterdam CS. Collega's hebben massaal last gehad van diefstallen op de kamers: huissleutels, autosleutels, identiteitskaarten, bankpassen en cash geld, wat allemaal zat opgeborgen, was pleite... Minder fijne ervaring dus, het bleek grotendeels door schoonmaakpersoneel te zijn gebeurd.
Als je Miles&Smiles Elite Gold bent, krijg je nu de kans om gratis een HHonors Gold te scoren. Ik kreeg een email om dit te activren. 3 stays voor 31/10/15 en je Gold status wordt verlengd tot October 2017.