Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

1. LVH

LVH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
  2. Friso89

Friso89 Newbie

Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    Grappig, als ik mijn gegevens invul krijg ik: "You've already registered for this offer"
    Terwijl ik me pas net voor het HHonors programma heb aangemeld. Best knap!

3. HiltonHotelFans

HiltonHotelFans Blue Tier

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    28
    The Waldorf Experience - Stay 2 Nights and Enjoy a $100 Hotel Credit & 1 Level Upgrade
    Link
    6-Jan-2015 to 14-Jan-2015

4. HiltonHotelFans

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    28
    Super Goedkoop op A-locatie met kerst 2015 in Hilton NewYork. Via MVP Rate N0041604
    $111, bijzonder laag!
    Boeken

Laatst bewerkt: 29 jan 2015
  5. HiltonHotelFans

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    28
    RT 50% off across hotels in Japan & Korea with Hilton Hotels & Resorts
    13-Jan-2015 to 17-Jan-2015
    LINK

6. HiltonHotelFans

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    28
    EARN UP TO 3500 AVIOS WITH HILTON HOTELS
    Makkelijk in 2 stays te verdienen.
    Register

vlieggraagverweg vindt dit leuk.
  7. HiltonHotelFans

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    28
    Hilton Paris Opera hotel nu open.
    InfoLink

8. HiltonHotelFans

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    28
    Zomervakantie of binnenkort naar de USA, vergeet geen gebruik te maken van 20% Hilton korting via MVP Programma.
    HiltonHotels code N0041604 Doubletree code 0560041604
    LINK voor korting

vlieggraagverweg vindt dit leuk.
  9. HiltonHotelFans

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    28
    RT Sale Rates at Hilton London Kensington Hotel. New Rates loaded in system!
    Rates vaker goedkoper dan Hilton.com, maar geen HHonors punten.
    http://goo.gl/am17IK

10. HiltonHotelFans

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    28
    Hilton “Gold Medal” 15% Off Rate Discount
    Code: 2635167 (Corporate Code)
    Hilton Link

11. Valentijn

Valentijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb een aantal keer een verblijf bij Hilton geboekt via een third party website en niet via Hilton direct omdat de tarieven elders soms véél lager liggen en de voorwaarden niet gelijk zijn (dus een BRG geen zin heeft). De besparing is voor mij dan meer waard dan de punten die ik krijg (bijvoorbeeld net een week op Phuket geboekt voor nog geen 300 euro tegenover 1000 euro bij Hilton rechtstreeks). In het verleden heb ik eigenlijk altijd geluk gehad met het tóch krijgen van elite benefits (upgrade, loungetoegang, internet, ontbijt, etcetera) ondanks dat ik niet bij Hilton geboekt had. Ik neem aan dat je officieel alleen voordelen krijgt als je rechtstreeks bij Hilton boekt. Daarom de vraag (om in de toekomst gericht wel of juist niet via andere sites in bepaalde hotels te boeken): bij welke hotels hebben jullie wel (of juist geen) elite benefits gekregen na het boeken via een andere site?

Ik heb in ieder geval positieve ervaringen met het Hilton Rotterdam, Hilton Abu Dhabi, Hilton Kuala Lumpur, Conrad Cairo en DoubleTree Cape Town :)!

12. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Bij het DoubleTree AMS CS had ik wel elite benefits, terwijl ik op een discounted Hotelnacht tarief zat.

Valentijn vindt dit leuk.
  13. Tuvalu

Tuvalu Blue Tier

Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Wil je zeggen hoe je dat geboekt hebt? Ik was ook aan het zoeken in o.a. Phuket, en dat verschil lijkt toch heel aantrekkelijk.

14. HiltonHotelFans

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    28
    Antwoord op jullie vragen: Hilton Hotels is een van de makkelijkste hotelketens als het gaat om het accepteren van status bij boekingen van 3de partijen zoals Hotels.com, booking.com, expedia etc.
    In je boeking wel je Hilton Elite nummer doorgeven. Het Hotel geeft je dan je status zoals Gold met alle gemakken zoals ontbijt en WIFI. Ze zijn het niet verplicht, maar het wordt geaccepteerd door Hilton management want elke guest is er een. Je krijgt geen HHonors punten! Boekingen van veilingsites accepteren ze niet, de marge's zijn hier te klein voor.
    Ik adviseer dan ook om met regelmaat te kijken naar aanbiedingen op hotels.com/booking.com etc. Deze website's kopen veel kamers op.
    Als voorbeeld mijn eerdere post over London, hier kan je vaak leuke aanbiedingen vinden.

Laatst bewerkt: 29 jan 2015
    Valentijn vindt dit leuk.
  15. Valentijn

Valentijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Een hoop Duitse vakantiesites bieden dergelijke prijzen aan als 'pakketreis zonder vlucht'. Een vergelijkingssite als Holidaycheck geeft vaak wel een mooi overzicht!

Tuvalu vindt dit leuk.
  16. HiltonHotelFans

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    28
    Instant Hilton HHonors Silver status with Hilton Hotels.
    Zelfs Gold na 4 stays!
    Hilton Link

17. HiltonHotelFans

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    28
    Karin van den Berg nieuwe baas Hilton R'dam @HiltonRotterdam Van den Berg volgt Jan Rutgers op, die succesvol 7 jaar directeur was.

18. Barend

Barend Blue Tier

Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Dat ga ik eens proberen, 4 stays moet te doen zijn.
    Hoewel zonde van die QN's voor Club Carlson natuurlijk.. ;)

19. HiltonHotelFans

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    28
    Hilton HHonors Promotions Updates
    Hey HHonors members!

Since our current promotion, Double Points, is coming to a close, I wanted to pass along a few updates. This year, thanks to your feedback, we’re making some updates to our promotions.

Here’s how: we’ll now have two global bonus promotions (what are typically referred to as our quarterly promotions) throughout the year instead of four. But, the remainder of the time, engaged members like you will receive some very cool targeted offers based on your level of activity within the HHonors program. This tailored approach will allow us to reward our members with the most relevant offers based on their travel behaviors and needs, which will ultimately help you get to your next free night faster. In addition, all of our hotels will be participating in these targeted offers, which we know is a top priority for you!

One more new update – we’re working on a new feature that will allow you to login to your HHonors account and view all the targeted offers and promotions that we’re running just for you. It’ll help identify ways to take advantage of your HHonors membership by earning and maximizing your Points so you can get out and play! You should see this new feature in your HHonors account later this year, and I will be sure to keep you posted on specific timing around its launch.

The next official global bonus promotion will start March 1, 2015, and I will have more details to share at the end of February. Once the next global bonus promotion begins on March 1 and the targeted offers are rolled out, there will always be a bonus offer that you can take advantage of throughout the year. Stay tuned for more details to come!

Thanks,
    Hilton HHonors

20. HiltonHotelFans

Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    28
    Het ontbijt bij Hilton Rotterdam blijft toch een van USP.
    Verse Zalm en Biologische producten.

Deel Deze Pagina