Flying Blue American Express

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

1. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Aaaah concurrentie... pick me, pick me!!! ;-)

Kilian vindt dit leuk.
  2. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Zo mooi te zien hoe snel mensen hier altijd reageren wanneer er iets te verdienen valt:). Nu hopen dat het met het bijdragen aan de gemeenschap net zo is.

pieter-sa, Skywalker88, high_class en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Hi FD, Omdat ik de eerste was voel ik me wel een beetje aangesproken door de ondertoon in je mail. Bedoelde je het ook zo naar mij?

4. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Nee hoor, dan zou ik je direct benaderen. No worries mate ;) Ik signaleer alleen een tendancy van het halen ipv brengen die niet gezond is voor het forum wat ik beter kan uitspreken dan als onderbuik gevoel laten.

pieter-sa, FlyRicky, Goldfly en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ik denk dat je altijd lurkers zal hebben en mensen die alleen wat posten als ze iets nodig hebben.doenje niets aan, of je moet, zoals bepaalde fora een minimum aantal Posts instellen voor de persoon een reactie van de vaste forumgebruikers kan krijgen.
    Anderzijds hebben zelfs de eenmalige gebruikers waarde voor het forum. Naamsbekendheid ed.

Flying doc vindt dit leuk.
  6. Youri

Youri Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Heeft iemand ervaring met de Lifestyle Services van de Platinum Card? Wat kun je 'ze' laten regelen? Ik heb m'n Gold Card vorige maand geupgrade naar Platinum vanwege de extra miles en QFs, ben benieuwd of de additionale services ook wat waard zijn.

7. ErikBenjamin

ErikBenjamin Silver Member

Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Waar vind ik mijn persoonlijke referral link? Ik zie iedereen dergelijke url's delen maar ik vind online alleen maar de 'introduceer een vriend' optie.

8. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik gebruik ze regelmatig voor reserveringen voor volgeboekte restaurants, tickets voor concerten of algemene info over bestemmingen als ik weinig tijd heb en gewoon een lijstje van todo's wil.

Ze zijn altijd bijzonder aardig en van tijd tot tijd verassend handig, heb er al meerdere malen m'n voordeel er mee gedaan.

Flying doc vindt dit leuk.
  9. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Hoi. Probeer de 'introduceer een vriend' eens uit met een 2e eigen e-mailadres... Even later krijg je daar je link. Als je er op klikt kun je alle kaarten kiezen, met elk z'n eigen link :) Succes!

ErikBenjamin vindt dit leuk.
  10. ErikBenjamin

Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Gelukt :)

Arjan69 vindt dit leuk.
  11. high_class

high_class Silver Member Captains

Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    wat betaal je hiervoor?

12. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    De service is included bij de verschillende soorten AMEX Platinum kaarten, en kost verder niets extra's. Voor concert tickets betaal ik meestal wel een premium, wanneer het concert al reeds uitverkocht is.

high_class vindt dit leuk.
  13. ErikBenjamin

Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Overigens wel jammer dat je de verzonden uitnodigingen niet kan zien, inclusief de bijbehorende status (verzonden/geklikt/aangevraagd/in behandeling/geaccepteerd/punten uitbetaald).

Verbeterpunt voor het affiliate systeem van AMEX :)

14. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ja, mee eens.
    Heb ik al een keer aangedragen bij AMEX. Men doet het niet omdat je niets te maken hebt met de card-afwikkeling van een ander, privacy.

15. ErikBenjamin

Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    En je zo dus geen enkel idee hebt van een eerlijke uitbetaling/beloning :) ja, zo kan ik het ook ;)

16. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ik merk via mijn blog dat er diverse keren op de link geklikt wordt. Tot nu toe (4 mndn) nog geen referral Miles gekregen. Iemand anders ervaring hier mee? Duurt het veelal zo lang?

17. ErikBenjamin

Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Lastig te zeggen. Amex geeft deze info niet vrij. Ik hoop dat ik wat binnen krijg maar dat is van persoonlijke aanmeldingen, niet via ref links.. Toch wel een product wat je niet ff 123 aanvraagt.

18. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Zelf krijg ik bijna altijd direct de maand na aanmelding mijn referralpunten gestort. Ook merk ik dat het doorklikken met de gunfactor te maken heeft. Het agressief azen op referrals werkt contraproductief; mensen helpen, adviseren en meer brengen dan nemen bij veel andere topics hier maakt dat mensen je iets gunnen. Hoe zoiets op een priveblog werkt durf ik niet te zeggen.

Arjan69 en jvz vinden dit leuk.
  19. Skywalker88

Skywalker88 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    128
    Mss wordt er alleen maar geklikt en niet daadwerkelijk de aanvraag gedaan..

20. ErikBenjamin

Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Dat is sowieso wel een dingetje. Je moet de aanvraag doen via jouw ref.link maar een bezoeker gaat toch eerst verder lezen en de site bekijken. Er wordt voor zover ik kan zien geen cookie gezet. Verlaat de bezoeker/lead dus jouw link, dan strijk je ook geen punten/commissie op.

Deel Deze Pagina