Flying Blue American Express

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

1. Mikkel93

Mikkel93 Newbie

Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    8
    Gespreid betalen kan ik overigens wel met beide kaarten gekoppeld - afgelopen weekend nog gedaan.

2. NiekG

NiekG Newbie

Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Ja eerste keer ooit proberen, en heb de kaart een jaar... net brief gehad bevestiging opzegging. ook al 7k spend deze maand

3. B_in_T

B_in_T Blue Tier

Leuk Bevonden:
    157
    Trofeepunten:
    43
    Duurt het bij andere ook zo lang voor de miles van de FB AMEX worden overgeschreven naar je Flying Blue account? Normaal krijg ik elke 20ste van de maand de miles bijgeschreven op mijn Flying Blue, maar nu heb ik ze nog steeds niet. AMEX heeft ze wel netjes op tijd overgemaakt zie ik.

4. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    611
    Trofeepunten:
    123
    @B_in_T ik heb dit in het verleden ook wel eens gehad. Amex had om een onverklaarbare reden mijn miles naar een verkeerd FB account gestuurd. Ik zou er dus wel een belletje aan wagen.

5. Hailstorm

Hailstorm Newbie

Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Hier hetzelfde. Normaal altijd de 20e van de maand, op dit moment nog steeds niets.

Laatst bewerkt: 25 apr 2025
  6. B_in_T

B_in_T Blue Tier

Leuk Bevonden:
    157
    Trofeepunten:
    43
    Bij mij staan de miles er net bij. Gelukkig toch nog goed gekomen.

7. Hailstorm

Hailstorm Newbie

Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Ja, gisteren inderdaad alsnog bijgeschreven.

8. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.712
    Trofeepunten:
    598
    Er is momenteel weer een upgrade promotie. 50K miles, minimale spend 5/K voor 5 september.

9. Mikkel93

Mikkel93 Newbie

Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    8
    Ik heb een tijd geleden de gold, direct nadat de renewal, geupgrade naar platinum, om zo 90 xp te netten. Toen heb ik een jaar de platinum gehouden tot renewal van 60 xp, en daarna direct gedowngrade naar gold. Twee vragen: is de datum van renewal nu wanneer ik vorig jaar de 60 xp kreeg, of is de renewal de datum van downgrade (paar dagen later)? En stel ik zou nu upgraden, blijft de renewal datum dan staan of vernieuwt deze naar upgrade datum?

Deel Deze Pagina