Flying Blue American Express

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

  1. RobertSchuurman

    RobertSchuurman Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Het PayPal trucje heb ik onderzocht; om geld over te maken naar andere gebruikers dien je je wallet op te waarderen. Je kunt echter geen geld middels een CC op Paypal zetten, enkel via iDeal. Of zie ik iets over het hoofd?
     
  2. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    2.458
    Trofeepunten:
    583
    Bij het versturen van Geld moet je naar Geld overmaken gaan. Hier voer je de Paypal naam in van degene die het geld moet ontvangen. Bij het betalen kies je de Amex card als betaalmiddel. Op die manier maak je x bedrag over dmv je amex.
     
    RobertSchuurman vindt dit leuk.
  3. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.781
    Leuk Bevonden:
    2.617
    Trofeepunten:
    428
    Concert/festival kaartjes met je Amex betalen en ze vervolgens op ticketswap verkopen, dan krijg je je geld via je Nederlandse bankrekening terug. Maar om dat voor 5000 euro te doen is ook weer een beetje veel wellicht... :p
     
    RobertSchuurman, lloydje33 en Ruut vinden dit leuk.
  4. Escape

    Escape Blue Tier

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    28
    Volgens mij is de bonus 55k punten voor de FB Platinum Amex kaart.
     
  5. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    811
    Leuk Bevonden:
    444
    Trofeepunten:
    63
    Maar 75000 Membership Rewards punten op de reguliere Amex card.
     
  6. TheRobin

    TheRobin Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    Zojuist de uitnodiging voor het KLM Open ontvangen. Gaan er nog andere forum members?
     
  7. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.932
    Leuk Bevonden:
    3.372
    Trofeepunten:
    508
    Amex heeft weer een Amexje gedaan. 50.000 mensen een mail sturen dat er gratis kaarten zijn en dan vervolgens 200 kaarten hebben. Alles is alweer uitverkocht behalve donderdag.

    Kreeg vanochtend gelukkig ook de uitnodiging voor het tevredenheidsonderzoek.
     
    Daan3, Menno, lloydje33 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    201
    Trofeepunten:
    268
    Voor Centurion kaarthouders zijn er nog kaarten beschikbaar.
     
  9. TheRobin

    TheRobin Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    Het is inderdaad vrij onmogelijk. Had toevallig gelukkig dat ik mijn telefoon bij de hand had. Zelfde geldt voor WK Short Track.
     
  10. Escape

    Escape Blue Tier

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    28
    Heb vorige week woensdag een upgrade aangevraagd naar Platinum, belde vandaag (een week later) om naar de status hiervan te vragen en de medewerker kon de aanvraag niet in het systeem vinden. Blijkbaar kan het 2 weken duren, in het verleden heb ervaren dat een upgrade binnen een paar dagen verwerkt was. Wel bizar dat ze mn aanvraag niet in het systeem konden vinden, hebben jullie dit ook ervaren?
     
  11. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    201
    Trofeepunten:
    268
    Had in 4 dagen mijn FB amex kaart binnen na upgrade dus lijkt dat er wat misgaat.
     
  12. DuckDuck

    DuckDuck Blue Tier

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    285
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb precies hetzelfde. Ik word er vrijdag over teruggebeld als het dan nog niet is doorgevoerd.
     
  13. Escape

    Escape Blue Tier

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb Amex gister gebeld, blijkt dat er iets mis gaat in het systeem waardoor de medewerkers de aanvraag niet kunnen inzien en het proces trager verloopt dan normaal, kan nog een week duren is mij verteld. Bizar dat ze niet eens kunnen bevestigen dat de aanvraag goed is binnengekomen.
     
  14. Durk

    Durk Blue Tier

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    117
    Trofeepunten:
    43
    Nu hierover terugkomende probeer ik dit altijd. Maar hoevaak heb ik het niet dat de ene Jumbo de Amex wel accepteert en de andere niet.
    Net als afgelopen weken veel reizen van bijna 500km per weekend moeten maken met de auto door familie omstandigheden, dus dan gaat er wel wat benzine door. Ik tank regelmatig bij een Total Express die de Amex accepteert, maar zat 2 weken terug bij een Total Express die geen Amex accepteert. Gister bij een BP die geen Amex accepteert, maar 3 weken terug wel bij een BP getankt die Amex accepteert..
    Ik vind het maar opmerkelijk dat binnen 1 grote firma er diverse locaties zijn die andere kaarten accepteren.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  15. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.405
    Leuk Bevonden:
    1.209
    Trofeepunten:
    223
    Die firma's lijken 1 firma te zijn, maar het zijn gewoon franchisenemers die zelf bepalen welke betaalmiddelen ze accepteren.
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  16. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.206
    Leuk Bevonden:
    1.055
    Trofeepunten:
    223
    Sinds een tijdje werk ik op 16-hoven en de Argos aldaar accepteert ook Amex.
     
  17. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    2.458
    Trofeepunten:
    583
    Heb je al antwoord gehad? Ik ervaar precies hetzelfde probleem namelijk.
     
  18. Escape

    Escape Blue Tier

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    28
    Hier nog steeds geen antwoord of update gekregen, ook niet nadat ik contact op heb genomen.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  19. DuckDuck

    DuckDuck Blue Tier

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    285
    Trofeepunten:
    63
    Ze hebben teruggebeld en aangeven dat er problemen met het systeem zijn. Ze kon handmatig de aanvraag inschieten maar ik heb gevraagd het zo te laten en niet te upgraden.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  20. RuudHier

    RuudHier Blue Tier

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb ook nog niets gehoord van de upgrade, klein weekje geleden. Zo wordt het straks wel lastig om de bonuspunten binnen te halen...

    Na de upgrade die ik online deed kreeg ik ook geen bevestiging per mail, helemaal niets. Dus geen idee of het nou wel of niet is doorgekomen.
     

Deel Deze Pagina