Flying Blue American Express

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

  1. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    461
    Trofeepunten:
    63
    Kan iemand mij de voorwaarden van de AMEX x KLM 10% cashback actie doorsturen? Dank alvast :)
     
  2. Sokkenpop

    Sokkenpop Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    18
    Voorwaarden: Deze aanbieding is geldig van 7 september tot en met 20 september 2023. Deze aanbieding is persoonlijk en geldt alleen voor Nederlandse American Express kaarthouders die deze aanbieding hebben ontvangen en zich hebben aangemeld via de registratielink. Deze aanbieding is geldig op alle vluchten geboekt via klm.nl of via KLM Holidays. De aanbieding is alleen geldig online bij klm.nl en klmholidays.nl. Deze aanbieding is eenmalig geldig en wordt binnen 5 werkdagen, doch uiterlijk binnen 90 dagen na de aankoopdatum automatisch bijgeschreven op het account van de hoofdkaarthouder na het bereiken van de minimale besteding. Deze aanbieding is alleen geldig per boeking, niet per persoon. Deze aanbieding is geldig voor de eerste 9000 kaarthouders die zich geregistreerd hebben. Op is op. Deze aanbieding is alleen van toepassing op uitgaven in Euro (EUR) op de kaart waarop de aanbieding is geregistreerd, inclusief een American Express kaart die in een wallet voor mobiel betalen is geladen. Deze aanbieding is niet geldig voor andere American Express kaarten die op uw naam geregistreerd staan en is niet geldig voor transacties die via externe betaalmethodes o.a. Paypal zijn betaald. Uitgaven dienen uiterlijk 20 september 2023 op uw kaartrekening te zijn belast om in aanmerking te komen voor deze aanbieding. Reisperiode: tot en met 30 juni 2024. Indien KLM uw American Express kaart niet heeft belast binnen de bovengenoemde campagne periode dan kunt u geen gebruik maken van deze aanbieding. Door u ontvangen tegoed kan gedebiteerd worden als de aankoop wordt geretourneerd of geannuleerd. Elk misbruik, zoals redelijkerwijs door ons bepaald, met betrekking tot de verzilvering van deze aanbieding, kan ertoe leiden dat een door u ontvangen tegoed wordt teruggedraaid en u niet langer in aanmerking komt voor toekomstige aanbiedingen. Het terugdraaien kan plaatsvinden tot maximaal 180 dagen na de einddatum van de aanbieding. Houd er rekening mee dat als een door u ontvangen tegoed wordt teruggedraaid nadat u uw factuur heeft betaald, u mogelijk een negatief saldo krijgt. Daarnaast gelden de algemene voorwaarden en privacybeleid van KLM.
     
    Menno vindt dit leuk.
  3. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    461
    Trofeepunten:
    63

    Ik zie hier twee dingen: alle vluchten die ik boek via KLM komen in aanmerking, maar de actie geldt maar éénmaal.

    Samengevat: beter de duurste vlucht eerst boeken zodat de promo 1x geldt?


    (en dank voor je snelheid @Sokkenpop :) )
     
  4. Sokkenpop

    Sokkenpop Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    18
    Ik vroeg mij dit ook af. Ik heb op 5 september tickets geboekt, dus kom niet in aanmerking, maar ik zie 9 afschrijvingen:
    • 2x BC heen, voor elke persoon 1
    • 1x Economy terug
    • 1x Economy heen ouders
    • 1x Economy terug ouders
    • 4x stoelkeuze
    Opvallend genoeg staat de stoelkeuze als eerste op het afschrift. Het gaat van de laagste prijs naar de hoogste prijs. Zou je dan enkel de 10% op de stoelkeuze krijgen?

    Het maakt voor mij in ieder geval niet uit, want ik kom er toch niet voor in aanmerking, maar het is wel iets wat ook in mijn gedachten op kwam.
     
  5. Jair

    Jair Newbie

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    98
    Trofeepunten:
    18
    Nogmaals dank, ik ben ondertussen aangemeld, en als het goed ik zou ik de volgende keer wél in de mailing mee moeten gaan. We gaan het zien!
     
  6. theflyingrobman

    theflyingrobman Blue Tier

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    541
    Trofeepunten:
    123
    Heeft er hier al iemand de 10% cashback ontvangen?
    In de voorwaarden houden ze nogal een ruime uitbetaling aan (5 tot 90 werkdagen) :eek:
     
  7. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Trofeepunten:
    508
    Yep al ontvangen hier.
     
    theflyingrobman vindt dit leuk.
  8. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    470
    Trofeepunten:
    63
    Ja was na 6 dagen verwerkt :)
     
    theflyingrobman vindt dit leuk.
  9. Gijs1

    Gijs1 Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    13
    Ik heb inmiddels ook een cashback ontvangen, maar niet helemaal zoals gehoopt.

    Ik had vorige week een vlucht geboekt voor een bedrag van ongeveer 2500 euro. Een aantal uur later had ik nog een vlucht geboekt van 100 euro. Je raad het al, de ontvangen cashback is over het bedrag van 100 euro. Volgens AMEX kunnen zij hier niks aan doen omdat KLM deze betaling eerder verwerkt had...

    In mijn ogen belachelijk, maar AMEX wil niet van zijn standpunt wijken. Binnenkort maar even een klacht indienen...
     
  10. ribruijn

    ribruijn Newbie

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    Tsja. Zo wacht ik al 1,5 maand op de 40.000 reward punten van de referral voor mijn stiefzoon. Samen via mijn linkje aangevraagd, nog niets ontvangen. Vroeger had je de punten binnen zodra de kaart was goedgekeurd.
     
  11. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    461
    Trofeepunten:
    63
    Hoe staat de creditering op jullie overzicht? Ook gewoon "KLM Online - Netherlands?" met een creditering?
     
  12. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Vraag over de nieuwe actie voor de Amex FB silver kaart. Er staat eerste jaar gratis en erna moet je betalen. Ik kan niet vinden in de kleine lettertjes of je de kaart na 12 maanden kunt opzeggen of dat je deze minimaal 2 jaar moet aanhouden. Weet iemand dit?
     
  13. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.933
    Leuk Bevonden:
    3.373
    Trofeepunten:
    508
    Je kunt opzeggen na (of tijdens) je gratis periode. Je kunt Nederlandse Amex kaarten flexibel opzeggen, met een opzegtermijn van 30 dagen, zonder dat dat invloed heeft op je maandbijdrage.
     
  14. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    811
    Leuk Bevonden:
    444
    Trofeepunten:
    63
    Klopt het dat je nu beter rechtstreeks een Amex FB card kan aanvragen dan via een referral?
     
  15. ribruijn

    ribruijn Newbie

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    Nog even over de cashback: ik heb de 10% ook ontvangen, hoewel het voor een vlucht geboekt voor Augustus 2024 was.... (per actievoorwaarden zou dit tot en met Juni zijn).

    Apart.
     
  16. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    2.458
    Trofeepunten:
    583
    Correct, met de gewone aanbieding krijg je korting en meer miles. Refereren loont nu dus niet.
     
  17. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.209
    Leuk Bevonden:
    1.058
    Trofeepunten:
    223
    En de miles bij een referral zijn afhankelijk van of je de vereiste spend haalt.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  18. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    2.458
    Trofeepunten:
    583
    Die spend regel geldt ook voor de reguliere manier van aanvragen ;)
     
    Ruut vindt dit leuk.
  19. Bosbewoner

    Bosbewoner Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    290
    Trofeepunten:
    63
    De spend regel via de Flying Blue actie die ze per mail verstuurd hebben is 3000/1500/1000 voor de platinum/gold/silver kaarten. Dit is beter dan de standaard 5000/3000/1500 spend vereisten. De te krijgen actie miles zijn in beide gevallen identiek.
     
  20. Tales

    Tales Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Nu pas zodra ze de minimale spend hebben bereikt anders kom je niet in aanmerking. Zodra ik dat bedrag bereikte was het wel 'instant'.
     

Deel Deze Pagina