Flying Blue American Express

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

  1. Jair

    Jair Blue Tier

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    100
    Trofeepunten:
    33
    Ok, ik heb een FB Gold dus dan had Amex me wel even een heads up mogen sturen . Heb je toevallig een linkje naar een registratieformulier of gaat het telefonisch?
     
  2. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    500
    Trofeepunten:
    123
    Waar is aanmelden mogelijk? Ik heb geen mail ontvangen.
     
  3. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.243
    Leuk Bevonden:
    1.077
    Trofeepunten:
    223
    Ik heb hem gekregen op mijn reguliere platinum.
    In de mail staat een link die gekoppeld is aan je kaartnummer.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • KRD.PNG
      KRD.PNG
      Bestandsgrootte:
      87,9 KB
      Weergaven:
      37
    Jair vindt dit leuk.
  4. FlyingBlob

    FlyingBlob Blue Tier

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    690
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb de mail ook gehad en ik heb een reguliere gold card
     
  5. pw1979

    pw1979 Blue Tier

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    545
    Trofeepunten:
    123
    Mmm, niets gezien. Heb net 4k ticket geboekt. Moet je je nog aanmelden of zou het automatisch moeten gaan?
     
  6. Sokkenpop

    Sokkenpop Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    18
    Je moet echt op de link klikken in de e-mail, en het is enkel voor de eerste 9000 aanmeldingen.
     
  7. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.243
    Leuk Bevonden:
    1.077
    Trofeepunten:
    223
    Als je de mail krijgt en je kunt nog annuleren binnen de 24-uur...:rolleyes:
     
  8. pw1979

    pw1979 Blue Tier

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    545
    Trofeepunten:
    123
    AMEX gebeld. Ik heb die mail niet gekregen omdat ik in mijn instellingen uit heb staan dat ik marketing e-mails wil krijgen.... Da's een duur vinkje van 400,-
     
  9. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.243
    Leuk Bevonden:
    1.077
    Trofeepunten:
    223
    Dan neem ik aan dat ze zo klantvriendelijk waren om dat gelijk voor je te regelen?
     
  10. pw1979

    pw1979 Blue Tier

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    545
    Trofeepunten:
    123
    HA. Het AMEX van 2 jaar geleden had dat gedaan. Het huidige AMEX lijkt je liever kwijt dan rijk te zijn.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  11. appie

    appie Blue Tier

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Hier stond ook het vinkje uit...
    Heb gebeld met AMEX en zij kunnen de link niet alsnog naar je toemailen.

    mogelijk werkt het wel als iemand anders de mail naar je toestuurt en je die vanuit je mail opent.

    Dus... Als iemand zo vriendelijk wil zijn om de link te delen (al dan niet in een persoonlijke berichtje) zou echt SUPER op prijs gesteld worden... :)
     
  12. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.243
    Leuk Bevonden:
    1.077
    Trofeepunten:
    223
    Denk niet dat het werkt met die link.
    Toen ik gisteren nogmaals op de "knop" drukte kreeg ik de melding dat de kaart al geregistreerd was.

    Zou Amex gewoon nog een keer bellen met de vraag of ze de actie mail naar je toe kunnen zenden.
     
  13. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Trofeepunten:
    508
    Deze gebruiksvriendelijke instellingen? Erg benieuwd hoe en wat ik hier had moeten selecteren..

    upload_2023-9-8_11-38-37.png
     
    Ruut vindt dit leuk.
  14. appie

    appie Blue Tier

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28

    Dat dus gedaan, en dat werkt niet. Kan niet volgens hun.
    Hun idee was dat als je de link vanuit je mail zou openen, dat ze dan wellicht aan het mailadres zouden kunnen zien of de kaart al geregistreerd was.

    lijkt me bijzonder, maar wellicht toch even proberen
     
  15. ribruijn

    ribruijn Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    28
    Iets heel anders: wanneer ik via een referral iemand een kaart gaf (in dit geval mijn zoon) zag ik in het verleden onmiddelijk wanneer de kaart door AMEX was goedgekeurd, omdat de reward miles direct in mijn eigen account verschenen op moment van goedkeuring. Zoonlief heeft de kaart inmiddels gekregen maar ik zie nog altijd niets in mijn account verschijnen. Is dit ook nieuw beleid bij Amex? Dat men wacht met toekennen van reward miles bij een referral?
     
  16. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.671
    Leuk Bevonden:
    3.371
    Trofeepunten:
    508
    Ik durf het niet te zeggen maar bij een vriend van mij duurde het laatst ook langer dan "na goedkeuring" van de kaart.
     
  17. ribruijn

    ribruijn Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    28
    Ok, dan zal dat dan dus wel. Ik wacht af…. Dank
     
  18. Gijs1

    Gijs1 Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    13
    Wellicht is deze informatie ten overvloede, maar gezien het naar mijn weten geen officieel voordeel is meld ik het toch even.

    Met de Flying Blue Platinum creditcard heb ik al meermaals gebruik kunnen maken van Plaza Premium lounges, zowel op luchthavens in Europa als in Azie. Wellicht handig voor de vluchtjes zonder status.
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  19. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.489
    Leuk Bevonden:
    2.356
    Trofeepunten:
    558
    Dan ben ik wel benieuwd naar welke lounges in Europa je bent geweest met de AMEX FB Platinum credit card.
     
  20. Gijs1

    Gijs1 Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    13
    Dit was in ieder geval op de luchthavens van Edinburgh en Rome. De Amex kaart werd hier gescand en goedgekeurd bevonden.
     

Deel Deze Pagina