Flying Blue American Express

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

1. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.222
    Trofeepunten:
    428
    Yup. Werkt prima.

2. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.398
    Trofeepunten:
    508
    Ik zou nog even dubbelchecken of ze wel echt gaan vervallen. Volgens Flying Blue vervallen er dit jaar helemaal geen miles..

8. Wordt de geldigheid van mijn Miles ook verlengd tot eind 2020?

Zoals altijd zijn uw Miles levenslang geldig zolang u Silver-, Gold- of Platinum-deelnemer bent. Bent u een Explorer en heeft u Miles die vervallen tussen maart en december 2020? Dan zorgen wij ervoor dat deze Miles niet vervallen. Miles met een geldigheidsdatum van januari 2021 en daarna vallen hier niet onder.

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  3. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Apple Pay is nu beschikbaar voor de Nederlandse Amex.

FB020, Nelfrikandel, Sebas en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. SallySpectra

SallySpectra Newbie

Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    Nice!
    Krijg alleen een fout melding als ik de kaart wil toevoegen op m’n Apple Watch.

5. Zr40

Zr40 Newbie Premium Member

Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    8
    Je moet hem even handmatig toevoegen. Gebruik niet de vooringevulde gegevens van de vorige koppeling.

ppt vindt dit leuk.
  6. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Dat heb ik ook “Kaart toevoegen mislukt”, probeer het later nog eens. Bij handmatig “Toevoegen nieuwe kaart” krijg ik dezelfde mededeling.

ppt en lloydje33 vinden dit leuk.
  7. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.474
    Trofeepunten:
    583
    Bij mij inmiddels gelukt op mijn Apple Watch. Even de kaart handmatig toevoegen door kaartnummer en cvc code opnieuw in te tikken.

Carel1 en ppt vinden dit leuk.
  8. ppt

ppt Blue Tier

Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    63
    Hier zelfde probleem, maar handmatig toevoegen gaat goed. Apart...

9. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Het is mij vandaag ook gelukt. Handmatig toegevoegd, de kaart gescand en de cvc code ingetikt.

lloydje33 vindt dit leuk.
  10. Daeni

Daeni Blue Tier

Leuk Bevonden:
    766
    Trofeepunten:
    123
    Vandag de kaarten kunnen verifieren via email code.

11. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.398
    Trofeepunten:
    508
    Bij de Apple watch was het probleem in mijn geval de weergegeven naam, die kwam uit mijn Apple ID en had geen voorletters, zoals op de Amex wel. Dat aangepast en toen werkte alles. iPhone ging wel in één keer goed.

12. ErwinLansing

ErwinLansing Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.120
    Trofeepunten:
    428
    Een paar dagen geleden geprobeerd, maar aangezien ik geen nederlands telefoonnummer heb, en geen buitenlandse nummers in de database kunnen (ook niet in 2020!), enige optie om via email te verificeren. De mail die kwam, was half leeg, en al helemaal geen code :rolleyes: Nu net nog een keer geprobeerd, en alles goed.

13. PJOTR

PJOTR Blue Tier

Leuk Bevonden:
    298
    Trofeepunten:
    63
    Klopt, ze zouden pas 31/12 vervallen, zag ik achteraf. Echter 20 augustus is zijn laatste vlucht precies 2 jaar geleden. Voor corona al een reminder in de agenda gezet.

14. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Trofeepunten:
    223
    Als je belt met de ledenservice kunnen ze wel een buitenlands nummer erin zetten. Zelf via de website lukt inderdaad niet.

ErwinLansing vindt dit leuk.
  15. ErwinLansing

Leuk Bevonden:
    1.120
    Trofeepunten:
    428
    Oh, dat is nieuw. Een maandje of wat geleden gebeld, en toen kon het niet. Binnenkort nog een keertje bellen.

16. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Trofeepunten:
    223
    Dt is niet nieuw hoor. Ergens vorig jaar kreeg je bij inloggen op de website een banner dat ik mijn telefoonnummer moest opgeven. Dat lukte niet online en toen gebeld. Was gelijk geregeld.

17. ErwinLansing

Leuk Bevonden:
    1.120
    Trofeepunten:
    428
    Dan is het nieuw voor de supporter, die ik toen sprak. HUCA :)

westi vindt dit leuk.
  18. SallySpectra

SallySpectra Newbie

Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    Hi All,
    Heeft iemand van jullie ervaring met de verzekering van Amex met betrekking tot ziek worden tijdens de reis?

Helaas heb ik een voedselvergiftiging opgelopen in Praag en ben ik met de ambulance naar de SEH gebracht. De rekening van het ziekenhuis moest ik direct afrekenen, de rekening van de ambulance heb ik een factuur van meegekregen en moet ik binnen 3 weken betalen.

Helaas had ik mijn blauwe kaart niet bij mij. De dame van de verzekering was zeer behulpzaam en meelevend aan de telefoon en werd later nog teruggebeld om te vragen hoe alles was verlopen.

Het gaat gelukkig al iets beter alleen nog wat “naweeën” die voor wat ongemak zorgen.
    De rekeningen kan ik doorsturen naar Axa en m’n zorgverzekeraar, maar ben benieuwd of jullie er ervaring mee hebben en hoe alles is verlopen.

19. JRRM

JRRM Blue Tier

Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    33
    Als je medische kosten maakt in Europa, dan is dat in eerste instantie voor je ziektekostenverzekering en niet voor je reiskostenverzekering.

Gewoon de bon indienen bij je zorgverzekeraar en deze betaalt naar alle waarschijnlijkheid wel. Heb het zelf in Oostenrijk meegemaakt. Ondanks dat ik mijn zorgpas mee had op reis, was het gelijk ter plekke betalen voor de behandeling in het ziekenhuis. Achteraf gewoon terug gekregen van de zorgverzekering.

SallySpectra vindt dit leuk.
  20. SallySpectra

SallySpectra Newbie

Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    Thx voor je reply.
    Eurocross zei dat ik de factuur van het ziekenhuis naar hun kan sturen en AXA zegt dat zij de factuur van de ambulance waarschijnlijk zullen vergoeden, beetje vreemd maar dan zal ik beide wel naar Eurocross sturen.

Deel Deze Pagina