Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

  1. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.932
    Leuk Bevonden:
    2.103
    Trofeepunten:
    358
    Het heeft ook te maken met waar de reis start, Budapest is niet echt een high yield markt terwijl Brussel of Antwerpen door de EU en ook diamantsector op zakelijke bestemmingen wel degelijk high yield is.
     
    petercs vindt dit leuk.
  2. ppt

    ppt Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    266
    Trofeepunten:
    63
    BUD-AMS €199. Ik blijf wel op rij 3 zitten dan.
     
    TheFlyingMarco vindt dit leuk.
  3. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Trofeepunten:
    508
    Dat heeft in 9 van de 10 gevallen niet te maken met die andere route, want het gaat om de vlucht zelf. Bij ongeveer even dure ticket krijg je in principe een vergelijkbaar upgrade aanbod, tenzij je geen Flying Blue status hebt en/of niet recent gebruikgemaakt hebt van een upgrade aanbod. Dus jouw aanbod is de normale prijs, wat het zou moeten zijn. Je vader krijgt daar een korting op, mogelijk dus omdat hij explorer/geen status heeft en/of niet recent business gevlogen heeft.
     
    petercs vindt dit leuk.
  4. petercs

    petercs Blue Tier

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    233
    Trofeepunten:
    43
    SIN-DPS: 119€ van economy naar WBC. We gaan het doen voor de huisjes
     
    VinceG, michiel1, Timo en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. Timo

    Timo Blue Tier

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    237
    Trofeepunten:
    43
    HAV-CDG Premium naar Business

    Partner: €249 of 35600 miles
    Ikzelf: €1099 of 35600 miles

    Vrouwlief ging voor € upgrade en ikzelf voor de miles.
     
    michiel1 en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  6. DuckDuck

    DuckDuck Blue Tier

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    299
    Trofeepunten:
    63
    €249 is een zeer goede prijs voor een nachtvlucht. Tenzij die premium economy tickets schreeuwend duur waren natuurlijk.
     
  7. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.821
    Leuk Bevonden:
    2.656
    Trofeepunten:
    428
    AMS-BKK 1399 euro... :D
     
    TheFlyingMarco en Ruut vinden dit leuk.
  8. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.742
    Leuk Bevonden:
    1.963
    Trofeepunten:
    648
    Bij OLCI aangeboden of aan de balie gevraagd?
     
  9. petercs

    petercs Blue Tier

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    233
    Trofeepunten:
    43
    ja bij OLCI was het. Nog de oude 777 configuratie, WBC cabine was ca 50% leeg
     
  10. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    1.994
    Trofeepunten:
    273
    AMS-CPT van PE naar WBC 495. Gelijk gedaan! Waren nog 5 stoelen vrij.
    Al had ik ook graag het PE product getest.
     
    FlyingBlob, MoonJ, Elgertje en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.932
    Leuk Bevonden:
    2.103
    Trofeepunten:
    358
    Bedankt namens de ipb’ers die dan nu voorin kunnen plaatsnemen :D
     
    TheFlyingMarco vindt dit leuk.
  12. rezag

    rezag Newbie

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    BKK-AMS 1399 euries, gebaseerd op een 1200 euries PE ticket waar een refund op moet plaatsvinden want van 773 met PE naar 772
     
    michiel1 vindt dit leuk.
  13. Zwaluwstaart

    Zwaluwstaart Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    AMS-KUL 6/2/24 Economy->Business: €1599 (4 sts beschikbaar), Economy -> PC: €479 (11 sts beschikbaar). Uiteraard niet gedaan :eek:
     
  14. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    1.580
    Trofeepunten:
    478
    In manage my booking, met Qatar. Van economy naar Business.
    DUS - MEL : 2056 euro voor de hele trip oneway.
    MEL - DUS : 5554 euro voor de hele trip oneway
    BRU - BKK : 860 euro voor de hele trip oneway
    BKK - BRU : 860 euro voor de hele trip oneway
    Denk dat ik ze allemaal niet ga doen, maar vooral die van en naar BKK is eigenlijk wel een OK deal
     
  15. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Madrid naar schiphol 99 euries
     
  16. TheFlyingMarco

    TheFlyingMarco Newbie

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    64
    Trofeepunten:
    18
    AMS -> BER
    BER -> AMS
    € 179 of 13600 miles.
    Beide niet gedaan.
    (KLM)
     
  17. mitchelldejong

    mitchelldejong Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    3
    EDI-AMS, 199 eu / 12700 miles. Nee bedankt.
     
  18. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Paar weekjes terug: LCY AMS 69,-. Niet gedaan.

    Wat ik wel apart vond is dat ze de 1ste drie rijen EBC lieten, terwijl er uiteindelijk maar 1 passagier in de BC zat. Kunnen ze toch beter hem op de eerste rij zetten en eventueel 2 rijen Eco Comfort verkopen / laten selecteren door Elite + mensen?
     
  19. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.932
    Leuk Bevonden:
    2.103
    Trofeepunten:
    358
    Ik weet natuurlijk niet hoe vol de rest van de vlucht zat, maar als deze niet vol zat wil je juist niet teveel passagiers voorin.
    Je hoort af en toe wel eens de term voorbij komen dat je niet ergens anders mag zitten door load en balance, en zeker bij niet volle vluchten is dat zeker van toepassing.
    Je wilt dan de bagage zoveel mogelijk voorin het toestel laden, dat geldt voor een 737 maar ook voor de (kleinere) embraer toestellen.
    Dan wil je niet teveel passagiers daar hebben, want anders moet je ook weer bagage achterin stoppen om gewicht te verdelen. (En je wilt natuurlijk voor vertrek al weten hoe bagage geladen moet worden).
    En als er teveel bagage of andere cargo achterin zit, kan je niet zonder meer passagiers laten uitstappen, want voorin loopt het eerst leeg waardoor in theorie de achterkant te zwaar kan worden en dan kan het toestel achterover klappen.

    Er valt zeker wel wat te zeggen over optimale load en balance, maar er zitten best wat marges in, en als ik cabine crew heel strikt het beleid zie toepassen dat je echt niet voor de start maar pas na de start van rij 4 naar rij 3 mag dan weet ik dat deze het echt niet begrijpen. Aan de andere kant wil je het ook weer niet 1 passagier toestaan want dan zal een andere het ook gaan doen.
     
  20. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Ah ok dan zou dat het zijn, want de vlucht zat zeker niet vol inderdaad
     

Deel Deze Pagina